כותרות אחרונות
Search

לתקופת הקורונה – פטנטים ומוצרים חדשים אנטי בקטריאלים לחיטוי נגד חיידקים ולשימוש ללא מגע כף היד.

תמונה של מיכל ג'רמולוק מ- Pixabay 

 

בתקופת הקורונה חברות רבות מציגות פטנטים ומוצרים חדשים אנטי בקטריאלים לחיטוי נגד חיידקים ולשימוש ללא מגע כף היד.

חברת "אסא אבלוי" משווקת פיתוח מוצר חדש שעונה על כל דרישות ההיגיינה – לחצן רגל לפתיחת דלתות ללא מגע יד.

חב' "קרשר" משווקת מכשיר קיטורית לניקוי וחיטוי משטח שירותים, אמבטיות, כיורים, ומקררים מכלל החיידקים.

חב' "מולטילוק" משווקת מפתחות אנטי בקטריאלים.

חב' "פראשקאפ" משווקת פטנט ישראלי מדיח כלים שולחני קומפטנטי לשטיפה ניקוי וחיטוי כלי אוכל בטמפרטורה של 100 מעלות מחטה את הכלים מכלל חיידקים.

 

חב' "אסא אבלוי" מציגה לחצן רגל לפתיחת דלתות ללא מגע יד.

צילום: יח"צ

 

חב' "אסא אבלוי" מציגה בימים אלו פיתוח מוצר חדש שעונה על דרישות ההיגיינה- "לחצן רגל לפתיחת אוטומטית של דלתות ללא מגע יד אדם" .

לאור העובדה שידיות לדלתות הינן מהאזורים העמוסים והחשופים ביותר למגע כף יד ומשרד הבריאות ממליץ שפתיחת דלתות לא יתבצעו בכף יד חשופה ויש לחטא את ידיות הדלתות.

 לחיצה ברגל על הלחצן מושך את הידית כלפי מטה ומאפשרת פתיחה של הדלת באמצעות לחיצת הרגל בלבד ללא מגע יד.

ההתקנה הינה פשוטה מאוד וקלה ולא דורשת ידע מוקדם, ואין צורך בקידוח ולכן לא נגרם כל נזק לדלת. הפעלה פשוטה, והמוצר ניתן להתקנה כמעט בכל מקום ובכל דלת קיימת.

המוצר קל לניקוי ומתאים לכניסות ויציאות במשרדים, מבני מסחר ומתקנים ציבוריים (חדרי שירותים) , ודלתות בבית.

מחיר של אריזה הכוללת 2 מוצרים לצד החיצוני והצד הפנימי של הדלת הינו 499 ₪ .

 

חב' "קרשר ישראל" משווקת בימים אלה מכשירים לניקוי וחיטוי משטחים.

צילום יח"צ קרשר 

 

חב' "קרשר ישראל" משווקת בימים אלה מכשירים לניקוי וחיטוי משטחי שירותים, אמבטיות, כיורים, תנורים, מקררים ורצפות בקיטור בלבד , ללא  שימוש בכימיקלים וחומרים ניקוי המזיקים לאדם ולסביבה- קיטורית.

חב' "קרשר" גרמניה מדווחת על גידול של עשרות אחוזים בדרישה של מכשירים לניקוי בקיטור לחיטוי וניקוי מרבי ללא חומרים ניקוי להסרת 99.9% מכלל החיידקים על משטחים שונים.

המחיר לצרכן של מכשיר לניקוי בקיטור ה- SC3 Esyfix : 799 ₪.

 

חידוש של חב' "מולטילוק" מפתחות אנטי בקטריאליים.

צילום: יח"צ

 

במקרים רבים, אנשים עושים שימוש באותו מפתח. העברת מפתחות מיד ליד עלולה להגביר את הסיכון להידבקות בחיידקים, מה שמצריך שמירה על היגיינה אישית וסביבתית בכל עת.

מערכות הנעילה של "מולטילוק" מוגנות פטנט, איכותיות ואמינות, עומדות בדרישות מכון התקנים הישראלי ובסטנדרטים בינלאומיים ומציעות שיטות מיגון מתקדמות ביותר ועמידות גבוהה בפני שיטות פריצה שקטות ואלימות.

"מולטילוק" מציעה בימים אלו מפתחות אנטי בקטריאליים לכל סוגי הצילינדרים, המנעולים ומנעולי תלי, כדי להפוך את חיי היום יום לנקיים יותר, היגייניים יותר ולהעניק למשתמשים תחושה של בטחון ושלווה.

למפתחות הייחודיים של "מולטילוק" יש תכונות אנטי בקטריאליות המסייעות להפחתת צמיחתם של חיידקים לא רצויים על משטח המפתח, מה שהופך אותו להיגייני יותר לשימוש. ראשי הפלסטיק האנטי בקטריאליים החדשים שלנו כוללים חומר שמפחית את ספירת החיידקים על משטח המפתח.

ראשי הפלסטיק האנטי בקטריאליים והמפתחות המתכתיים נבדקו לפי תקן הבינלאומי ISO 22196 והתוצאות מראות זיהום חיידקי נמוך יותר לעומת מפתחות אחרים.

טווח מחירים של המפתחות הנ"ל הינו בין 15 ₪ – ל-85 ₪ ₪ תלוי בסוג מערכת הנעילה.

 

 

פיתוח ישראלי נוסף הינו פטנט מכשיר "פראשקאפ" דור 2 מדיח כלים שולחני קומפטנטי עם שטיפה ניקוי וחיטוי מכלל החיידקים תוך 30 שניות.

צילום: יח"צ חברת די.איי טכנולוגיות

 

מכשיר "פראשקאפ" דור 2 הינו פיתוח ישראלי (פטנט רשום) מדיח כלים שולחני קומפטנטי שמנקה ומחטה כוסות, צלחות, בקבוקים אישיים וטמפרטורה של 100 מעלות שמחטה את כל הכלים מכלל החיידקים.

מכשיר "פאשקאפ" כולל טכנולוגיה פורצת דרך בלעדיות על צורת שטיפת הכלים ומשלבת חיטוי וניקוי ב-3 מסלולי הפעלה של 30 שניות, 60 שניות, ו120 שניות.

מחיר 1250 ₪ + מע"מ (חודש ראשון ניסיון חינם)