כותרות אחרונות
Search

מאסטרקארד משיקה אקסלרטור ותחפש חדשנות בישראל ובאירופה בתחומי הפינטק והבנקים הדיגיטליים !

 

מאסטרקארד משיקה אקסלרטור !

תחפש חדשנות בישראל ובאירופה בתחומי הפינטק והבנקים הדיגיטליים

 

מאסטרקארד תחפש חדשנות בישראל ובאירופה והכריזה על השקת אקסלרטור אשר ישמש כפלטפורמה חדשה המניעה צמיחה משמעותית בתעשיית הפינטק והבנקים הדיגיטליים המתפתחים במהירות.

 

היוזמה נועדה לתמוך בסטארט-אפים שונים במגזר הפינטק באמצעות הסדרי תמיכה מותאמים, גישה לטכנולוגיות והשקעות בחדשנות. האקסלרטור יפעל במקביל לתכנית ה-Start Path הגלובלית של מאסטרקארד, וירחיב את המעורבות של מאסטרקארד בקהילת הפינטק והתשלומים, לרבות הדור הבא של הבנקים הדיגיטליים.

 

מאסטרקארד תעמיד לטובת האקסלרטור מומחים ויועצים שיתמכו בהרחבת השוק, גישה למומחיות שלה ויכולת להתחבר לנכסי החברה וכלי העיבוד שלה. בנוסף, יסופקו יועצים בתחומי ביצועי שוק וניתוח תובנות מבוססות נתונים. תכנית האקסלרטור תספק גם משאבים מותאמים לכל שוק ממנו יגיע הסטארט-אפ לצורך השקעות אסטרטגיות ולעמידה בדרישות וביטחונות בשלבים המוקדמים.

אן קרנס, סגנית יושב ראש מאסטרקארד: "יצירת הפלטפורמה הזו היא הצעד הבא לקראת המטרה ארוכת הטווח שלנו להפוך לשותף המועדף על חברות הפינטק ברחבי העולם," …………… "קהילת הפינטק העולמית היא אחת התוססות והמהירות ביותר ומאסטרקארד מחויבת לסייע לעסקים אלה, הצומחים במהירות, למצות את מלוא הפוטנציאל הגלום בהם. עם יותר מחמישים שנות ניסיון בתמיכה בצמיחה של תעשיית השירותים הפיננסיים, מאסטרקארד נמצאת בעמדה ייחודית לספק פלטפורמה שתקדם את עסקי הפינטק בנתיבי הצמיחה השאפתנים שלהם."

 

מאסטרקארד מחויבת לפינטק כבר שנים רבות ומטפחת שותפויות עם חברות מהראשונות בשוק שצמחו והפכו למותגים גלובליים. באירופה לבדה, מאסטרקארד תומכת כיום ביותר מ-30 בנקים דיגיטליים חדשים ומבוססים בתדירות גדלה והולכת ועם ציפיות גדולות מתמיד. ההזדמנות הקיימת בשוק לבנקאות דיגיטלית שאפתנית ולחברות פינטק ברורה ומאסטרקארד מוכנה לסייע לעסקים אלה למצות את ההזדמנויות.

 

מאסטרקארד רואה חשיבות רבה בשיתופי פעולה מסחריים עם סטארט-אפים ישראלים, כדוגמת Divido, Jifiti, Splitit אשר נבחרו באירועים שונים שהחברה ביצעה בישראל ושולבו בהצלחה במערכות הפנימיות של מאסטרקארד על מנת להציעם לאלפי לקוחות החברה ברחבי העולם.