כותרות אחרונות
Search

'מאפיית הצבי" פתחה לראשונה חנות קונספט במגזר הכללי

"מאפיית הצבי" פתחה לראשונה חנות קונספט במגזר הכללי

החנות החדשה משלבת בית קפה עם מכירת החלות הידועות של המאפייה, לחמים מיוחדים, עוגות, עוגיות, מאפים כריכים, קפה שתייה קרה , ועוד ועוד…

"מאפיית הצבי מ – 1935 בע"מ" הוותיקה והידועה בתחום אפיית החלות והמתמחה באפיית חלות ומאפים על בסיס מתכון סודי מיוחד שעובר מאב לבן, פתחה לראשונה במגזר הכללי חנות קונספט המשלבת בית קפה עם מכירת מוצרי מאפה.

zvi 3

חני כהן – מנכ"לית ובעלים "מאפיית הצבי" צילום – מורג ביטן

החנות החדשה נפתחה ברח' הירקון 8, סמוך לקניון איילון והיא משתרעת על שטח של כ-50 מ"ר. החנות משרתת את כל בנייני המשרדים בסביבה.

בחנות הקונספט נאפים במקום כל יום, פעמיים ביום – מוקדם בבוקר ובצהריים, המאפים והמוצרים המיוחדים ל"מאפיית הצבי": לחמים מיוחדים , לחמניות בגדלים ובצורות שונים , מאפים למיניהם , בורקסים, קרואסונים, רוגעלך, עוגות ועוגיות (חלביות ופרווה) , פיציות (פיצות קטנות), כריכים, שתייה קרה וחמה, ונעשים משלוחים למשרדים כולל מגשי אירוח.

zvi  4

צילום – מורג ביטן

בימים חמישי ושישי מגיעות לחנות הקונספט חלות השבת הידועות של המאפייה המיוצרות עפ"י מתכון סודי והן בציפוי מיוחד המשלב שומשום ופרג . החלות נאפות בתנורי ענק שנבנו והותאמו במיוחד לחנות המפעל של מאפיית הצבי ברח כהנמן 78 בבני ברק ) והן מגיעות שלוש פעמים ביום לחנות הקונספט.

בחנות הקונספט החדשה נמכר מגוון גדול מאד של סלטים המיוצרים כל כל יום כל השבוע והם ללא חומרים משמרים: חריין (חזרת), סלט "מטבל הצבי", סלט רוסי, סלט עגבניות עדין, סלט עגבניות חריף, סלט גזר מרוקאי, סלט חמוצים איטלקי, סלט גזר מתוק, סלט קולורבי וגזר, סלט ביצים, סלט קישואים בטעם כבד, חציל על האש, חציל רומני, וכמובן המאכלים המסורתיים- קיגלים וחמין.

zvi 2

צילום – מורג ביטן

על "מאפיית הצבי" :

"מאפיית הצבי" הוקמה בעיר מאקו שבהונגריה לפני 75 שנים ע"י יהודה כהן שהתגורר אצל טוחן קמח מקומי.

כשעלה יהודה כהן לישראל בתחילת שנות ה-50 הוא פתח מאפייה בקריית ויז'ניץ בבני ברק וכבר אז שמן של החלות שנאפו במאפייה יצא למרחוק.  בימים ההם היה מספק חלות ומאפים טריים מדי יום בעזרת סוס ועגלה לכל הערים השכנות בגוש דן

בשנות ה-90 בנו – צבי כהן המשיך את המסורת והקים את "מאפיית הצבי" ברח' השומר בבני ברק ומאז ועד היום זו אחת מהמאפיות הגדולות ביותר בארץ המתמחות באפיית חלות ולחמניות לצד עוגות ומאפים מיוחדים.

zvi 6

צילום – מורג ביטן

סניפי רשת "מאפיית הצבי":

חנות המפעל – רח' כהנמן 78 בני ברק

אהבת שלום 16, בני ברק

ז'בוטינסקי 123, בני ברק

הצבי 5, בני ברק

חזון איש 43, בני ברק

ירושלים 21, בני ברק

רבי עקיבא 46, בני ברק

חנות הקונספט החדשה – ירקון 8, בני ברק, בסמיכות לקניון איילון.