כותרות אחרונות
Search

מבצעי pre – קיץ 2018 במלון ibis ירושלים

מבצעי pre – קיץ 2018 במלון ibis ירושלים

לקראת הקיץ: מלון ibis ירושלים מציע למבקריו חבילה על בסיס לינה בלבד, החל מ- 585 ₪ בלבד

 

הקיץ הגיע וזה בדיוק הזמן לעלות לירושלים וליהנות מחופשה אורבנית קלילה במזג אוויר מצוין ובמחירים שווים לכל כיס. לרגל הקיץ, מלון ibis ירושלים, מרשת אקור (Accor) הבינלאומית, מאפשר למבקריו לבחור את סוג האירוח שמתאים להם: אירוח על בסיס לינה בלבד במחיר אטרקטיבי במיוחד של החל מ-585 ₪ לזוג לחדר, או שילוב של לינה עם ארוחת בוקר ישראלית מפנקת בתוספת של 47 ₪ לאדם במועד ההזמנה בלבד.

צילום: יעל הרמן

בנוסף, במסגרת קמפיין הקיץ המתקיים מסוף יוני ועד 31/8/2018 בירושלים, המלון מציע למבקריו לילה שני ב50% הנחה, בכל ימות השבוע.

 

חברי מועדון club Accor  le יוכלו להתארח במלון ולממש את הנקודות וההטבות שניתנות להם במסגרת חברותם במועדון העולמי של רשת Acoor.

צילום: יעל הרמן

מלון ibis ירושלים ממוקם ברחוב יצחק אלישר, צמוד לכיכר ציון, בלב ליבה של העיר ירושלים, וכך, אורחי המלון נהנים ממיקום אטרקטיבי במיוחד; דקה הליכה ממדרחוב בן יהודה, מספר דקות מתחנת הרכבת הקלה, שוק מחנה יהודה ומרחק הליכה קצר ממגוון אטרקציות תיירותיות בעיר כמו שער יפו, העיר עתיקה, מגדל דוד, כיכר המוסיקה, מוזיאון יהדות איטליה, מעלית הזמן, מוזיאון ידידי ציון, בית הכנסת הגדול ושפע של גלריות, מוזיאונים, אטרקציות, בתי קפה, ברים, מסעדות ומרכזי קניות שונים.

 

המלון הירושלמי הינו אחד מתוך אלפי מלונות ibis הפרוסים בכל רחבי העולם, ומשתייך לקטגוריית ibis Red, ועל כן מעוצב בצורה זהה ליתר מלונות המותג, בעיצוב צעיר, קליל ואורבני, ריהוט מחומרים טבעיים ובצבעים חמים ( עץ ואדום), אטום לרעש ועל פי האיכויות והסטנדרטים של רשת אקור ומותגי ibis העולמיים. כל חדר במלון מציע לאורחיו מיטה עם המזרן הייחודי Sweet BedTM by ibis מבית היוצר של מותג  ibisהעולמי, אותו ניתן גם לרכוש באופן פרטי.

צילום: יעל הרמן

מלון   ibisירושלים, מציע לאורחיו WI-FI חופשי, עמדה להשכרת אופניים, ארוחת בוקר ישראלית עשירה המוגשת בין השעות 06:30-10:00, וארוחת בוקר קלילה הכוללת עוגות, עוגיות ושתיה חמה בין השעות 04:00-06:30 ו- 10:00-12:00. בנוסף, עומד לרשות המבקרים בר המציע ארוחות קלות של כריכים, סלטים, עוגות פאי, פלטת גבינות 24/7.

 

חלק מהחזון המיוחד של הרשת והמותג הינו ליצור אינטראקציה בין האורחים המגיעים מארצות שונות ותרבויות שונות. לשם כך, מציע המלון למבקריו שולחנות בר ארוכים בחדר האוכל, שם אפשר לשבת וליצור שיח מגוון עם שאר האורחים. בנוסף, צמוד ללובי, בבר המלון מתקיים מדי יום happy hour של משקה או מאכל משתנה על חשבון הבית.

צילום: יעל הרמן

אהרון ברנשטיין, מנכ"ל ibis ישראל מציין " מלון  ibis ירושלים, כמו רוב מלונות ibis בעולם ועל פי מדיניות הרשת הבינלאומית פועלים כדי לאפשר לאורחי המלון ליהנות מהחוויה של שהיה במלון חדש במרכז העיר ירושלים עם שרות ברמת אירוח בינלאומית ובמחיר שווה לכל נפש גם לקראת הקיץ . אני מזמין את כל תושבי ישראל להגיע ולבלות בעיר הבירה, בפסטיבלים ובאירועים השונים שקיימים פה ולהתארח אצלינו במלון שקרוב לכל האטרקציות ומקומות הבילוי".

 

בימים אלו, נמצאות העבודות לפתיחת המלון השני של הרשת, ibis styles, בעיצומן. המלון החדש עתיד להיפתח לקראת סוף 2018 בלב מדרחוב בן יהודה המרכזי בירושלים, ולכלול 104 חדרים מעוצבים ברוח המקום, הקרבה לשוק מחנה יהודה והאווירה הייחודית באזור.