כותרות אחרונות
Search

מבצע – חיסול קולקציית הקיץ ברשת ML !

 

 

חיסול קולקציית הקיץ ברשת ML !

לקראת הגעתה של קולקציית סתיו 2019.

 

כל הקולקצייה במחירים של עד 129 ש"ח.

כולל כפל מבצעים והטבת יום הולדת.

 

רשת ML  (מתאים לי) שחזרה לאחרונה לפעילות תחת הנהלה חדשה, נערכת לקראת קבלת קולקציית סתו 2019 ומציעה את פריטי קולקציית קיץ 2019 במחירים של עד 129 ש"ח, כולל כפל מבצעים והטבת יום הולדת.

 

זו הזדמנות ליהנות מהיצע עשיר ומגוון של דגמים במידות 42-56, לנשים ולגברים, שהם אלטרנטיבה אופנתית ואיכותית שלא קיימת בארץ לאוכלוסיה במידות אלו.

 

צילום:  גיא זלצר

 

בין הדגמים המוצעים כעת במחירי סוף-סוף הקיץ:

הקולקצייה האתנית המאופיינת בדפוסי פייזלי ובצבעוניות של חרדל זית אדום קורל וכחול וכוללת שמלות מעטפה גופיות שפיץ מכנסי שרוואל בגזרות רחבות וברוח הבוהו.

 

צילום: גיא זלצר

 

הקולקציה האורבנית המאופיינת בצבעוניות של שחור כסף וזהב, גזרות עם חיתוכים גיאומטריים, טופים עם פייטים ושמלות מעטפת, חולצות שיפון  ומכנסיים מחוייטים.

 

צילום: גיא זלצר

 

קולקציית היום יום המאופיינית בצבעוניות של לבן ,כחול ,אדום, ט שירטים בגזרות ניקי ווי עם דפוסים בזהב וברונזה, גופיות עם דפוסי כיתוב בזהב ומכנסי גינס סקיני עם רוכסנים ושטיפות.

 

צילום: גיא זלצר

 

קולקציית הגברים מורכבת ממראה הימי והמראה הצבאי: חולצות פולו בצבעי ניביי לבן שחור עם נגיעות באדום, מכנסי דריל 5 כיסים מטופלים, חולצות מכופתרות עם דיטילים מיוחדים כגון רקמות כפתור בצוואר האחורי ועוד. מכנסי פראדה קלאסיות בצבעים של ניביי ושחור וכן ברמודת פסים למראה קייצי ולבוש.

 

צילום: גיא זלצר

 

 

כל הדגמים מוצעים במחירים של עד 129 ש"ח, כולל כפל מבצעים והטבת יום הולדת. המבצע לא כולל בייסיק/פרומו/אביזרים וג'ינסים ומיועד לחברי מועדון / ומצטרפים בלבד.

 

בכל חנויות הרשת.