כותרות אחרונות
Search

"מבצע חפיף" – טיפול למניעה והשמדת כינים בקרב כל ילדי ישראל – הילדים יחזרו ללימודים עם ראש נקי. באדיבות ד"ר פישר.

צילום: יעל האן

 

הזדמנות לתקופת הסגר עם הילדים בבית!

"מבצע חפיף" – טיפול למניעה והשמדת כינים בקרב כל ילדי ישראל – הילדים יחזרו ללימודים עם ראש נקי.

למרות הריחוק החברתי ולמרות שרוב התלמידים לא נמצאים במסגרות החינוכיות, העקשנות של הכינים מצליחה להרשים ולהפתיע. הורים רבים עדיין מדווחים שהם מוצאים עצמם מטפלים בראשם של הילדים בהשמדה ומניעת כינים.

באדיבות ד"ר פישר.

 

צילום: יעל האן

 

מלבד היעילות שבריחוק החברתי למניעת הדבקה בנגיף הקורונה, מזמין הסגר הזדמנות חד פעמית לבצע טיפול למניעת והשמדת כינים כך שהתופעה תמוגר כליל. כעת זה זמן טוב לדאוג שכל הילדים בגן או בכיתה, יעברו טיפול נגד כינים באמצעות התכשירים המתאימים, כך שכשהילדים יחזרו ללימודים, הם ישובו בראש נקי.

 

"מבצע חפיף": ההגיון שעומד מאחורי המבצע הוא פשוט – אם כל הילדים יעברו טיפול באותו תקופה, לא יהיה אף ילד עם כינים בכיתה או בגן ובכך מפחיתים את סיכויי ההדבקה למינימום.

 

 

כיני הראש הם למעשה חרק טפיל הנמצא על בני אדם בלבד, ובעיקר על ראשי ילדים, אולם הם יכולים להימצא גם על ראשי מבוגרים. הנקבה חיה חודש אחד ומטילה כ-6 ביצים ליום. בזמן ההטלה, הכינה מפרישה חומר דביק המצמיד את הביצה לשיערה ולאחר כ-6-10 ימים, מרבית הביצים בוקעות. אילו שלא בקעו לא תתפתחנה לכינים. גודל כינה בוגרת הינו 2-3 מ"מ, בעלת 6 רגליים, צבעה לבן-אפרפר והיא נדרשת למזון כל 3-6 שעות.

 

כיצד ניתן לזהות הידבקות: סימן ההיכר לזיהוי הידבקות הוא הגרד בראש, המתחיל מספר שבועות לאחר ההדבקה עם התרבות הכינים. הגירוד המציק והטורדני נובע מתגובת הגוף שלנו לחומר שהכינה מפרישה בעת מציצת העור באזור הקרקפת. בעת בדיקה לאיתור הדבקות חשוב לפרוס מגבת בהירה על כתפי הילד כדי שניתן יהיה לזהות את הכינה. לאחר שימוש במסרק צפוף שיניים, ניתן להיעזר גם בזכוכית מגדלת.

 

 

סרקל אקטיב מרכך טיפולי מחוזק – צילום – יעל האן

 

כללים לשמירה על היגיינת השיער: ראשית, חשוב להימנע ממגע שיער בשיער ומשימוש משותף בחפצים הנוגעים בשיער. לבעלי שיער ארוך, יש לאסוף את השיער בקוקו או בצמה. כמו כן, שימוש יומיומי בתכשירים דוגמת סדרת סרקל אקטיב של ד"ר פישר המכילים רוזמרין המומלץ למניעת הידבקות בכינים. במקביל יש להקפיד על שגרת טיפול יומיומית וסירוק השיער באופן קבוע לאחר הרחצה באמצעות מסרק מיוחד, כמו מסרקל של ד"ר פישר. בנוסף יש לבצע בדיקות תקופתיות של השיער, לפחות אחת לשבוע.

 

במקרה של הידבקות: לא להזניח ולטפל מיד כשהבעיה מתעוררת. יש לכבס את כל הבגדים, המצעים והמגבות במים חמים בדרגת חום של 60 מעלות במשך כ-30 דקות או בניקוי יבש. במקביל יש לנקות היטב מברשות, מסרקים ושאר אביזרי שיער בתמיסה קוטלת כינים למשך כשלושים דקות. יש לבדוק את הראשים של כל בני המשפחה, הילדים והמבוגרים ולטפל במקרה הצורך. וכמובן סירוק השיער במסרק צפוף שיניים מידי יום במשך 10 ימים, כדוגמת מסרקל של ד"ר פישר.

 

ד"ר פישר מציעה שלל פתרונות איכותיים לטיפול מקיף ולמניעת כינים עם סדרת סרקל אקטיב לשימוש יומיומי. תכשירי הסדרה מכילים שילוב ייחודי של ושמנים צמחיים הידועים כחומרים דוחי כינים.

 

סרקל אקטיב שמפו טיפולי מחוזק – צילום – יעל האן

 

סרקל אקטיב שמפו ומרכך לטיפול מחוזק עברו בדיקות בטיחות מחמירות: דרמטולוגית, אופטלמולוגית, אל דמע ובדיקת סנסיטיב להתאמה לעור רגיש במיוחד. הם מכילים פרו ויטמין B5 המעניק לשיער לחות, רכות וגמישות למראה שיער בריא ובריח נעים מאוד. המוצרים מכילים שילוב ייחודי ויעיל במיוחד של תמצית רוזמרין עם ארבעה שמנים ארומטיים המסייע בהגנה ובשמירה מירבית על היגיינת השיער ובכך מפחית את את סכנת ההידבקות בכינים. בין השמנים- שמן עץ התה, שמן עץ הנים, שמן גרניום ושמן למון גראס. תכולה: 450 מ"ל, מחיר מומלץ לצרכן: 34.90 ₪, להשיג ברשתות הפארם, בתי המרקחת וברשתות המובחרות.

 

מסרקל אקטיב – מסרק צפוף שיניים העשויות מפלדת אל-חלד להסרה נוחה ויעילה במיוחד של כינים וביצי כינים. מדובר בדור הבא של מסרקי הכינים עם טכנולוגיית שיני היהלום, פטנט ייחודי, העוזר ללכוד כינים וביצי כינים ביעילות מרבית. סירוק תדיר של השיער במסרק צפוף שיניים פוצע את הכינים ובכך מונע מהן להתרבות על השיער. למסרקל ידית נוחה לאחיזה לסירוק קל ויעיל, המתאים לכל סוגי השיער, עדין ובטוח לשימוש. מחיר מומלץ לצרכן: 49.90 ₪, להשיג ברשתות הפארם, בתי המרקחת וברשתות המובחרות.

 

מסרקל אקטיב – מסרק כינים – צילום – יעל האן

 

סרקל אקטיב – תרסיס טיפולי המאפשר השמדת כינים וביצי כינים באמצעות מתז פשוט ונוח וללא חומרי הדברה. התכשיר מכיל קומפלקס ייחודי של סיליקונים לריכוך השיער ולהקלה בהסרת ביצי הכינים בעת סירוק בעזרת מסרק צפוף שיניים. כמו כן, מכיל שילוב של 6 שמנים 100% טבעיים – שמן רוזמרין, שמן עץ התה, שמן עץ הנים, שמן גרניום, שמן אנדירובה ושמן הלמון גראס להשמדת כינים וביצי כינים.

 

בעולם מלא בהבטחות אני סומכת על ד"ר פישר: אנו בד"ר פישר משלבים למעלה מ-55 שנות ניסיון, מחקר וידע רפואי בינלאומי כדי לפתח את התכשירים המתקדמים ביותר לבריאות כל בני המשפחה. תכשירי התשלובת מיוצרים במפעלי ד"ר פישר תחת בקרת איכות קפדנית, כמקובל במפעלי תרופות, על-פי תקני הייצור הבינלאומיים המחמירים תוך שימוש במרכיבים מהמתקדמים, הבטוחים והבדוקים ביותר. מפעלי ד"ר פישר הינם בעלי תו הפלטינה היוקרתי של מכון התקנים הישראלי המעיד על מצוינות תפעולית ועמידה ב-5 תקני איכות מחמירים: ייצור תכשירים קוסמטיים ואביזרים רפואיים, איכות הסביבה, בטיחות וניהול מערכות. תכשירי ד"ר פישר הינם בעלי מוניטין בינלאומי ונמכרים בהצלחה בעשרות מדינות ברחבי העולם.