כותרות אחרונות
Search

מבצע יוצא דופן של מותג נעלי הריצה והספורט ON RUNNING

ING Sports

יבואני מותגי  פרימיום לאופנת ספורט עבור מקצוענים ואוהבי הספורט מציעה מבצע יוצא דופן עם מותג נעלי הריצה והספורט ON RUNNING נעלי הריצה, ספורט ואיכות חיים השוויצרית של האלופים עם טכנולוגית הענן

"לא ריחפת לא שילמת"

צא לפעילות ספורטיבית ו\רוץ עם  הנעל ל-30 יום ,

לא מרוצה יוחזר לך כספך!

תוקף עד אמצע יוני

ניתן להשיג ב:

חנות הדגל ברחוב הברזל 34 רמת החייל תל אביב, בחנות המקוונת http://ing-sport.com/

ובחנויות הספורט המובחרות ברחבי הארץ.

לבירור חנות קרובה 0372950135

ing 2

תכירו את  הדור הבא של נעלי הריצה , הספורט והנוחות. נעליים שזכו  בפרס החדשנות בספורט  ISPO New Brand Award ונעולות על אלפי אתלטים מקצועיים בתחרויות הספורט החשובות בעולם,   On . נעל הפרימיום המקצועית עם הטכנולוגיה המתקדמת בעולם לביצועים מצוינים, מניעת פציעות והקטנת זמן התאוששות . המותג הנו שיתוף פעולה בין מהנדס ואלוף עולמי בתחרויות איירון מן ודואטלון בשם אוליביה ברנרד. הטכנולוגיה והדיוק השווייצרי בשילוב מעצבי על בינלאומיים, יצרו קולקציה יפהפיה של נעלי פרימיום  לריצה.

ing 3 ing 4

טכנולוגיית הCloudtec -טכנולוגיה בלעדית של ON Running , משלבת מבנה  "עננים"  בסולית הנעל.  העננים סופגים את אנרגית המפגש עם הקרקע, מתרגמים אותה לנחיתה רכה שממשיכה באופן מדויק ורציף להמראה אנרגטית לצעדהבא. כל ענן פועל באופן עצמאי. תחשבו על המון כדורי ייצוב שדואגים שכף הרגל שלכם תנחת נכון וברכות על המשטח הקשה. לכן אין באון ענין של סוגים שונים של קריסת כף הרגל פנימה או החוצה. מבנה העננים העצמאי דואג לטפל בכל סוג שלנחיתת כף רגל באופן יעיל ומדויק. אנחנו חזרה בשליטה על הגוף שלנו. ה CloudTec  גם דואג לייצוב שרירי הרגל ומניעה של תנודות וזעזועים מיותרים שמבזבזים אנרגיה חשובה ומעייפים אותנו יותר בתוך המאמץ ובמקרה הרע יותר יכולים לגרוםלפציעה.