כותרות אחרונות
Search

מגבלה אחת יכולה להעצים באורך פלא כל אספקט בחיים…כך נולדה קולקציית "MUSE", מבית "שכטר בוטיק".

שכטר בוטיק – צילום: אבי בר

 

מגבלה אחת יכולה להעצים באורך פלא כל אספקט בחיים…כך נולדה קולקציית "MUSE", מבית "שכטר בוטיק".

בשנה המאתגרת שחלפה לה, עיצב שים אדרי, מעצב הבית של בית שכטר, את קולקציית הבדים השנתית בשם "MUSE".  מדובר בפטרנים חדשים ארוגים בשילובים, ללא חוקים, עם המון צבע וחיות, מקבלים חיים חדשים בדמות של כריות, פופים, ספסלים, כסאות, כורסאות, שולחנות ועוד. "MUSE" ממשיכה את הקו הנועז של "שכטר", עם הרבה שיק ומקוריות, אך השנה הקולקציה קצת שונה.

 

שים אדרי מעצב הבית של בוטיק "שכטר" צילום: אבי בר

 

הפעם קולקציית "MUSE" הינה תולדה שונה ומיוחדת. "MUSE" נולדה ללא השראות מהעולם, ללא תערוכות או סקירות בינלאומיות, היא נולדה דווקא מהסגרים בבית בעת השהות של שים אדרי עם בנותיו התאומות. לדברי אדרי "עם המחשב בבית, ועבודה בין קירות ביתי, דווקא משם נוצרה השראה, מהחיים החדשים והמשונים שנכפו עלינו. כאבא לבת אוטיסטית, אני חושב ומאמין שמגבלה אחת יכולה להעצים באורך פלא כמעט כל אספקט בחיים וכך גם הקולקצייה הנוכחית והחדשה שנוצרה מהמקום הזה".

 

שכטר בוטיק – צילום: איליה מלניקוב

 

"קולקציית "MUSE" משלבת פטרנים חדשים, שמקבלים חיים בזכות יצירת ריהוט משלים, סלון מודולרי מרתק שמדגיש את המצב האופטימלי לחומר הגלם הזה, הטקסטיל. אותו חומר שאנו יוצרים והרבה פעמים עובר לידיים אחרות ומקבל תפנית. הפעם הבאתי את המוצר המוגמר שממחיש את נפלאות "MUSE". כל הפריטים יוצגו ב״סלון הפתוח״ שיצרנו, לזמן מוגבל והפריטים כמובן ישווקו באתר המקוון שלנו" מסביר שים אדרי.

 

שים אדרי מעצב הבית של בוטיק "שכטר" צילום: אבי בר

 

"MUSE"  פטרנים גיאומטריים , פרחים אבסטרקטים, בדים משולבים, שביחד יוצרים כורסאות , מרבצים, פופים, הדומים, ספסלים, שולחנות, ועוד המון מוצרים שהופכים את החנות המקוונת מבית שכטר, לאחרת בנוף ולשמש ככלי עיצוב למעצבים ולקהל הפרטי.  

שכטר בוטיק – צילום: איליה מלניקוב

 

קולקציית קפסולה של כריות "muse"  כריות ״קוטור״ עוצבו במהדורה מוגבלת, עשויות מחלקי בדים, שנתפרו יחדיו עם שילובי סרטים וחומרים ליצירת מראה ייחודי. ניתן למצוא באתר כ 75 מארזים במחירים אטרקטיביים הכוללים  3-5 כריות, שנבחרו בקפידה על מנת ליצור הרמוניה נפלאה בסלון.

 

שכטר בוטיק – צילום: איליה מלניקוב

 

את קולקציית "MUSE"  ניתן להשיג בחנות הבוטיק המקוונת של בית "שכטר".

https://www.shechterstore.co.il

 

מחירים קולקציית "MUSE"

כריות בין 250-450 ₪.

הדומים בין 1200-1600 ₪.

כורסאות בין 2500-3500 ₪.

פוף בין 1100-1500 ₪.

שולחנות סלוניים – 3500-4500  ₪.