כותרות אחרונות
Search

מגזין CFO קובע כי חברת Tipalti היא בין חברות הטכנולוגיה המבטיחות שצריך לעקוב אחריהן בשנת 2018

מגזין CFO  קובע כי חברת Tipalti היא בין חברות הטכנולוגיה המבטיחות  שצריך לעקוב אחריהן בשנת 2018

 CFO, המגזין הפיננסי הבינלאומי הידוע, בחר בחברת הפינטק Tipalti, להיכלל ברשימת חברות הטכנולוגיה שצריך לעקוב אחר פעילותן בשנת 2018. לרשימה היוקרתית נבחרו חברות שהטכנולוגיות והמוצרים שלהן חשובות במיוחד למנהלי הכספים ושבמקביל הפגינו חדשנות יוצאת דופן.

 

חברת Tipalti, אומרים במגזין, מספקת לחברות ולארגונים אוטומציה של תשלומי ספקים והפתרון שלה ״אולי אינו היחידי בזירה, אך נראה בהחלט כמי שמצויד טוב יותר למשימה ומפגין נכונות טובה יותר ברמה הארגונית. הפתרון מאפשר למשתמשים לבצע תשלומים ב-190 מדינות, ב-120 סוגי מטבעות שונים ועם אפשרות לבחור 6 צורות שונות של תשלום, משימוש בפייפאל, דרך העברת כספים בנקאית ועד שימוש בכרטיסי אשראי המשולמים מראש״.

 

המגזין מזכיר כי ברשימת הלקוחות של Tipalti מככבים GoDaddy, Amazon וטוויטר וכי החברה מסייעת בהעברת 4.5 מיליארד דולר של תשלומים מדי שנה. וכי הסיבה להצלחת החברה  ב-CFO היא בקלות השימוש עבור הלקוחות הסופיים, השקיפות של סטטוס התשלומים והאפשרות לקבלת התרעות ברגע שכסף משולם. ללא ספק מדובר בחברה שהיא מובילת השוק כיום של אוטומציית תשלומי ספקים.

 

אודות Tipalti

Tipalti הוא הפתרון היחידי הקיים היום לאוטומציה של תשלומי ספקים ברמה הגלובלית, פתרון המאפשר לייעל את כל שלבי תהליך העבודה של התשלומים בפלטפורמה מקיפה אחת בענן. Tipalti מאפשרת למערך הפיננסי בחברות מובילות, ובכלל זה אמזון, רוקו, גו-פרו וטוויטר לנהל את כל פעילות ה-AP הגלובלית ותשלומי הספקים שלהם. הפתרון מבסס נהלי עבודה פרואקטיביים הנותנים מענה רחב היקף לתקנים ורגולציות לאורך כל תהליך התשלום, כולל בדיקה וקליטה של ספקים חדשים, ציות לתקנות מיסוי ורגולציה, עיבוד חשבוניות אוטומטי, ביצוע תשלומים מקומיים וגלובליים, פירעונות מוקדמים, זיהוי ומניעת הונאות, ניהול התקשורת מול ספקים בנוגע לסטטוס התשלום, ניהול התאמות תשלומים והפקת דוחות.

 

אתר החברה:

http://www.tipalti.com/