כותרות אחרונות
Search

"מדגל" משדרגת את חוויית הרחצה ומשיקה בורר מצבים חדש ב"אינטרפוץ" בחדר הרחצה.

צילום – חברת מדגל

 

"מדגל" משדרגת את חוויית הרחצה: משיקה בורר מצבים חדש באינטרפוץ בחדר הרחצה, של מותג ברזי היוקרה "MEDICI"  מאיטליה.

הבורר מנתב את זרימת המים בין 2 יציאות בקלות ובנוחות, באמצעות ידית נוחה לתפעול וללא תלות בעוצמת זרם המים.

בורר הניתוב משווק כחלק מסדרת "פרלל" PARELLEL של "מדיצ'י", המוצעת בקו עיצוב נקי ואלגנטי.

 

חברת "מדגל" מבית "פלסאון", מהמובילות בתחום הברזים בישראל, משדרגת את חוויית הרחצה: החלה לשווק בורר מצבים חדש באינטרפוץ, של מותג ברזי היוקרה "MEDICI" מאיטליה, המנתב בקלות ובנוחות את זרימת המים בין 2 יציאות ללא תלות בעוצמת זרם המים, למשל – בין המזלף לראש הדוש, או בין המזלף לפיית המילוי של האמבט.

 

הבורר החדש מאפשר לשנות את מקור יציאת המים באמצעות ידית נוחה וקלה להזזה, מבלי הצורך להזרים מים בעוצמה גבוהה כפי שנדרש בשימוש בבורר קפיצי, הכרוך לרוב גם בהפעלת מאמץ בתפעולו בלחיצה או במשיכה. בנוסף, מקור היציאה שנבחר בבורר המצבים החדש נשמר גם אחרי סגירת הברז, לשימוש ברחצה הבאה.

 

 

צילום – חברת מדגל

 

ברזי "מדיצ'י" מאיטליה משלבים טכנולוגיות עדכניות ביותר, איכות ייצור גבוהה ועיצובים מרהיבים, המתכתבים עם מגמות העיצוב העכשוויות.

 

אחריות: 10 שנים.

להשיג בחנויות קרמיקה ברחבי הארץ.

לעדכונים וחדשות באינסטגרם:

https://www.instagram.com/madgal.il/?igshid=1tmgj8yoqmdal

ובאתר: www.madgal.co.il

 

"מדגל", מהמובילות בתחום הברזים בישראל משנת 1973, נרכשה ב-2015 על ידי חברת פלסאון ישראל. החברה הוותיקה והאיכותית דוגלת בדינמיות ובהתחדשות. כדי לתת מענה עיצובי ופרקטי ללקוחותיה, היא עוקבת כל העת אחר מגמות העיצוב והפתרונות בתחום ברחבי העולם ובארץ. מדגל מספקת מגוון פתרונות למגזר הפרטי בתחום ברזי המטבח והאמבט, וברזיה מהווים סטנדרט קבלנים בבנייה הרבויה החדשה. שם החברה הולך לפניה בזכות מוצריה והשירות המעולה שהיא מעניקה ללקוחותיה לאורך השנים, תוך הקפדה על אספקת מוצרים איכותיים, במחירים הוגנים ומשתלמים. ב-2019 נכנסה החברה לתחום ארונות האמבט והשיקה כ-100 דגמים שונים, במגוון עיצובים ומחירים. מוצרי מדגל מאושרים על ידי מכון התקנים ועומדים בדרישות תקןISO 9001  ותקנים בינלאומיים מחמירים.