כותרות אחרונות
Search

מהו סוד הנעורים שלך ? The Secret of Youth

מהו סוד הנעורים שלך ? The Secret of Youth

חברת "סוד הנעורים" הציגה את מוצריה בתערוכת "קבין", תערוכת הקוסמטיקה הגדולה בישראל.

 

"סוד הנעורים" הינה חברה ישראלית המתמחה במוצרים דרמה-קוסמטיים פרי פיתוח בלעדי, מוצרים בעלי הרכב ייחודי של 11 פירות וירקות עליהם יש לחברה  פטנט רשום עולמי. החברה מפתחת, מייצרת ומשווקת מוצרים טבעיים לטיפול, טיפוח ושיקום של בעיות עור על כל סוגיו כמו סבוריאה, פסוריאזיס, בעיות עור שמנוני לבני נוער כמו אקנה או לחילופין בעיות עור יבש במיוחד, ובנוסף גם מוצרים לטיפולי אנטי-אייג'ינג טבעיים וחדשניים.

 

ייחודה של החברה הוא הרכב מוצרי הקוסמטיקה אותם היא מייצרת המבוססים על פירות וירקות שלמים. העיסה, הקליפה וזרעי הפירות והירקות שהם חומרים פעילים, המגיעים בשילוב עם חומרים נוגדי חמצון, ויטמינים, ומינרלים. מרכיבים אלה ידועים בתרומתם לשיקום העור וטיפוחו וביכולת להעניק לו זוהר, חיוניות  וגם שמירה והגנה על העור מפני נזקי הסביבה.

 

מוצרי "סוד הנעורים" פונים ונמכרים לקהל הרחב. במשך 11 שנה נמכרו המוצרים רק בחו"ל בעיקר לספרד ארה"ב סין וויטנאם. החל מפברואר 2019 החברה משווקת את מוצריה גם בארץ.

 

לחברה 4 סדרות מובילות עם מוצרים ייעודיים לטיפול בבעיות עור: ה- WrinkX, פורמולה ייחודית בעלת פטנט עולמי להחלקת העור והעלמת קמטים, סדרת אנטי אייג'ינג לשימור וטיפוח העור ולמראה עור בריא, צעיר וזוהר, הסדרה לעור מעורב עד שמן לטיפול, שיקום ואיזון העור, והסדרה הבלעדית לרגליים.

 

צילום: יח"צ

 

מוצר חדש ומיוחד הוא קרם WrinkX

הקרם עונה על הדרישה הקיימת בשוק הקוסמטיקה לאפקט ומענה מיידי לבעיות בעור. ה- WrinkX  מכיל נוסחה חדשה להחלקת העור ומחיקת קמטים, ומעניק מראה עור צעיר ורענן. המוצר פותח עבור דור    ה-X ודור ה-Y ששואפים לשמור על מראה ועור צעיר ללא סימני הזדקנות. מכיל 50% מרכיבים טבעיים  וחומצה הילאורונית , וחומרי גלם הידועים בתכונותיהם לעידוד וייצור הקלוגן והאלסטין המשפיעים על מראה העור, גמישותו ובריאותו. ייחודו של המוצר בכך שהוא נותן מענה כפול "דאבל מכניזם"! מדובר בפעילות כפולה של המוצר לטווח הקצר והארוך. בטווח הקצר – המוצר מותח את הקמטים באופן מיידי למראה עור חלק וצעיר, שנמשך עד ל-8 שעות. בטווח הארוך מדובר בשימוש קבוע במוצר כאשר מרכיבי המוצר דוחפים  את הקמט מלמטה כלפי מעלה, כך שהוא מתיישר עם הזמן.  הקרם מציג תוצאות ללא שינוי צבע העור או קילופו, לא פולשני, ומיועד לגברים ולנשים כאחד לטיפול יומיומי. מחיר 360 ₪.

 

קרם ה- WrinkX נמכר גם בגרסה מוקטנת WrinkX TOGO, מכיל 5 מ"ל ומגיע בצורת משאבה, לנשיאה בתיק האישי או לנסיעות ומחירו 199 ש"ח. 

 

צילום: יח"צ

 

סדרת האנטי אייג'ינג

הסדרה נלחמת בסימני הגיל והסביבה ומעניקה לעור את הנחוץ לו לטיפוח, שיקום ושיפור מראה העור. בסדרה 7 מוצרים המחולקים לשני שלבים עיקריים לשמירה וטיפוח עור בוגר: שיקום אקטיבי (Boost)  בעזרת מסכות וסרומים לפנים ולעיניים, והשלב השני (Revive), שימור מראה העור והזנתו בעזרת קרם לחות, קרם לילה וקרם עיניים.   

 

מסכת הפילינג

מסירה לכלוך, מזהמים שונים ותאים מתים, מחליקה את העור ומפחיתה סימני גיל. המסכה מעודדת התחדשות התאים ומסייעת בתמיכה בקולגן השומר על העור ומשקמו. המסכה מכילה 95% רכיבים טבעיים של פירות ירקות ומים.

 

סרום משקם לפנים וסרום משקם לעיניים

מסייעים במילוי לפידים ופרוטאינים, ובעלי אפקט מתיחה. הסרומים פותחו במיוחד לעור יבש מבוגר והם בעלי יכולת הפחתה של קמטים ושיפור אלסטיות העור. מועשרים באצות ונוגדי חמצון וויטמיני A להזנה.

 

קרם פנים וקרם עיניים

הקרמים בעלי אפקט מתיחה, מפחיתים סימני גיל, מספקים לחות והזנה, ואלסטיות של העור. מועשרים באנטי אוקסידנטים ולחותנים.

 

 

צילום: יח"צ

 

סדרת  AClear

לעור מעורב עד שמן. הסדרה מכילה 6 מוצרים המקלים על סימפטומים של עור בעייתי לבני הנעורים ועוזרים בשמירה על עור בריא, זוהר, ומאוזן לאורך זמן. לתהליך טיפול שלם נדרשים 3 שלבים בלבד: ניקוי, השלב הפעיל לאיזון, והזנה.

 

השלב הראשון Start – ניקוי והכנת העור.

ג'ל ניקוי – המסיר את האיפור, הלכלוך, ועודפי הסבום מעור הפנים ובעל פעולה כפולה של ניקוי ופילינג ביחד. טונר לעור שמן בעייתי ממיס שומן ומזהמים נוספים.

 

השלב השני –Active  – שימוש ברכיבים אקטיביים להקלה על סימפטומים של עור מעורב בעייתי.

ג'ל לעור מעורב עד שמן – הג'ל נועד לטיפול נקודתי לעור הנוטה לפצעונים.

מסכה לעור שמן –עוזרת לאזן את העור ולהילחם בשמנוניות יתר. מבקרת את הפרשות החלב בעור, ומעניקה לו מראה בריא וזוהר.

 

השלב השלישי Finish  – לחות והוספת רכיבים אקטיביים

סרום אינטנסיבי לעור שמן – משמש כמוליך לקרם הלחות ונלחם בגורמים היוצרים את חוסר האיזון בעור כמו עודף חלב, נקבוביות סתומות, דלקות, חומצת שומן ,ורדיקלים חופשיים.       

קרם לחות – מעניק לחות לעור, נספג במהירות, שומר על איזון העור ומעניק לו מראה רענן ונקי לאורך זמן. קרם הלחות הינו ללא שומן.  

 

סדרת הרגליים ( (Nutra Derma

מקלה על סימפטומים לרגליים יבשות מאד, לרגליים בעלות עור פגום וסדוק במיוחד. בסדרת הרגליים 2 מוצרים: ג'ל גוף לשיקום עור הגוף והרגליים וחמאת גוף.   

                   

צילום: יח"צ

 

גלי את סוד הנעורים שלך !