כותרות אחרונות
Search

חדש על המדף – שוקולד ורוד של " קיט קט" "רובי" הגיע לארץ !

חדש על המדף – "RUBY" שוקולד ורוד של "KITKAT"  הגיע לארץ !

 השקתו של "RUBY" מבית "KITKAT"  בישראל באה לאחר השקה מוצלחת מאוד באירופה !

 

  • ליימן שליסל, משווקת חטיפי נסטלה בישראל, משיקה בישראל את "קיטקט רובי".

  • "רובי" הוא הסוג הרביעי של שוקולד המצטרף לסוגי השוקולד האחרים מבית "קיטקט": חלב, מריר ולבן והוא מיוצר מפולי קקאו נבחרים, הגדלים באזורי גידול קקאו כמו חופי אייבורי, אקוודור וברזיל.

  • צבעו הוורוד של "קיטקט" "רובי" מתקבל מפולי קקאו נבחרים, ללא תוספת של חומרי טעם או צבעי מאכל.

 

"ליימן שליסל", משווקת חטיפי "נסטלה", משיקה בישראל את "קיטקט רובי", השוקולד הוורוד.

 

"נסטלה", יצרנית חטיף "קיטקט", היא בין החברות הראשונות בעולם המשיקות את שוקולד רובי הוורוד, והשקתו של "קיטקט רובי" בישראל באה לאחר השקה מוצלחת מאוד באירופה.

 

שוקולד "רובי" הוורוד, נחשב לאחת ממגמות המזון החמות והמסקרנות ביותר בשנת 2019 והוא הסוג הרביעי ברשימת השוקולדים המוכרים, בהם מריר, חלב ולבן. הוא מיוצר מפולי קקאו נבחרים, הגדלים באזורי גידול קקאו כמו חופי אייבורי, אקוודור וברזיל וצבעו מתקבל מפולי הקקאו, ללא תוספת של חומרי טעם או צבעי מאכל.

 

צילום: עמית שטראוס

 

הכנת שוקולד ה"רובי" מתבצעת בתהליך המשחרר את הטעם והצבע הטבעיים שנמצאים בפולי הרובי, ללא תוספת חומרי טעם או צבעי מאכל.

 

בשנת 2017 נחשף שוקולד "רובי" הוורוד לראשונה בעולם. זו היתה הפעם הראשונה בה נוסף סוג חדש של שוקולד, מאז המציאה "נסטלה" את השוקולד הלבן בשנות ה-30 של המאה הקודמת. כעת כאמור, "קיטקט"רובי" הינו חטיף השוקולד הראשון בעולם שמביא את בשורת השוקולד הוורוד הטבעי לצרכנים בארץ ובעולם.

 

את "קיטקט רובי" החדש, ניתן להשיג ברשתות השיווק במחיר של 5-6.90 ₪ לחטיף במשקל 41.5 גרם. המוצר כשר-חלבי לאוכלי אבקת חלב נוכרי אפיית ישראל ללא חשש חדש בהשגחת משולש K ובאישור הרבנות הראשית לישראל.

 

מוצרי "קיטקט" משווקים בארץ על ידי "ליימן שליסל" אשר הוקמה בשנת 1955 וכיום נחשבת למובילה ביבוא שיווק והפצה של ממתקים ומזון. "ליימן שליסל" מציעה גם מגוון רחב של חבילות שי לאירועים ולחגים. בחברה מועסקים  כ-500 עובדים. באתר "ליימן שליסל" –  www.l-s.co.il ניתן לקבל אינפורמציה אודות המותגים אותן מייבאת ומשווקת "ליימן שליסל" בישראל.