כותרות אחרונות
Search

"מהיום החנונים שולטים ברכב יד שנייה" – קמפיין חדש של "קארוויז" יציג את הדור הבא של קניית רכב יד שנייה בישראל.

צילום: מתוך סרטון הקמפיין באדיבות משרד הפרסום : "קריאטיב"

 

 

"מהיום החנונים שולטים ברכב יד שנייה"!

קמפיין חדש של "קארוויז" יציג את הדור הבא של קניית רכב יד שנייה בישראל.

 

חברת "קארוויז" (Carwiz) משיקה בימים אלו קמפיין מיתוג ענק שיבשר את כניסת החברה לשוק הרכב בישראל. החברה פיחתה אלגוריתם שמוצא את הרכב המתאים לכל צרכן ולומדת לשפר את ההצעות לפי ההעדפות שלו. המערכת עובדת בשיתוף עם מגוון עצום של סוכנויות רכב בארץ ומציעה גם מימון במעמד החיפוש. בקמפיין החדש מציגה החברה את המערכת בדגש על האלגוריתם והייחודיות הטכנולוגית שעתידה לשנות את תרבות הצריכה בישראל.

 

צילום: מתוך סרטון הקמפיין באדיבות משרד הפרסום : "קריאטיב"

 

 

"קארוויז", סטארטאפ חדש לחיפוש חכם של רכבים מסוכנויות רכב בארץ שנרכש לפני כשנה ע"י מימון ישיר, משיק קמפיין ראשון שיעלה היום (יום ב' 1/3) בסדרת פרסומות חדשה. הקמפיין מציג את הייחודיות של "קארוויז" כמערכת דיגיטלית חכמה לחיפוש רכבים, וכי בזכות האלגוריתם שהחברה פיתחה אין צורך להיות מומחה לרכב כדי למצוא את הרכב המתאים והטוב ביותר עבור הצרכן.

 

הקמפיין החדש, שמועלה ע"י משרד הפרסום ברוקנר-לוי-יער מורכב מסדרת פרסומות וידאו עם המסר המרכזי – המהפכה החכמה של רכבי יד השנייה. המהפכה שמיוצגת על ידי "החנונים" שפיתחו כלים המגדילים את ביטחון הצרכן ברכישה לצד כלים המפשטים את תהליך הרכישה, מייצרים מצב בו כבר אין צורך להבין ברכבים כדי לקנות רכב אמין המתאים לצרכי הלקוח. הקמפיין מובל ע"י משרד הפרסום ברוקנר-יער-לוי ויעלה בערוצי הטלוויזיה ובמדיה הדיגיטלית הרחבה.

 

 צילום: מתוך סרטון הקמפיין באדיבות משרד הפרסום : "קריאטיב"

 

גיא שטרן, מנהל פעילות קארוויז: "לא צריך יותר להיות מומחה מנועים כדי לרכוש רכב אמין המתאים בדיוק לצרכים שלנו. בבסיס המערכת שפיתחנו עומד אלגוריתם מתקדם לסינון תוצאות. האלגוריתם מאפשר שילוב בו זמנית בין מגוון אפשרויות ענק הכולל סינונים כמו: החזר חודשי מועדף, התאמה לילדים, ק"מ נמוך ביחס לשנתון, סינון לפי אביזר ספציפי, צבע הרכב ועוד… את התוצאות של האלגוריתם פוגש הצרכן בשניות לאחר שאלו עברו אימות פרטים במודעה מול משרד התחבורה להגדלת השקיפות והאמינות במידע.  בצורה זו המערכת מתאימה לכל צרכן את הרכב הנכון עבורו וממשיכה ללוות אותו בהמשך המסע על מנת לשנות את ההמלצות והחלופות שהמערכת מציעה בהתאם לשינוי בהעדפות וטעמי הצרכן תוך כדי תהליך הרכישה ".

 

 צילום: מתוך סרטון הקמפיין באדיבות משרד הפרסום : "קריאטיב"

 

רקע כללי על קארוויז:

"קארוויז" הנה פלטפורמה דיגיטלית חדשנית וחינמית המקשרת בין סוכנויות רכב לצרכנים בצורה מקצועית, נוחה ואמינה אשר מושקת רשמית בימים אלו. המערכת של החברה מגדילה את היכולת של הצרכן לקבל מידע בשקיפות גבוהה, להיחשף להיצע עדכני, לקבל סיוע של כלים מתקדמים מבוססי בינה מלאכותית להתאמת הרכב ועוד כלים המפשטים את הליך הרכישה ומנגישים אותו גם ללקוח שמבין פחות או בעל זמן מאוד מצומצם למשימה מורכבת זו. הסטארטאפ הוקם ב 2019 על ידי היזמים גיא ואור שטרן ונרכש על ידי מימון ישיר במהלך שנת 2020.