כותרות אחרונות
Search

סדרת מיקסרים חדשה של המותג בוש- "MUM2" בעיצוב מיוחד.

צילום: באדיבות "בוש"

 

סדרת מיקסרים חדשה של המותג בוש- "MUM2" בעיצוב מיוחד.

מערכת הפעלה בסדרה החדשה היא ייחודית הכוללת בקרת מהירות אלקטרונית חכמה ועיצוב אלגנטי.

 

BSH, היבואנית הרשמית של המותג בוש, משיקה סדרת מיקסרים חדשה- MUM2 בעיצוב ייחודי ומגיעה במגוון צבעים: שחור, לבן ואדום. הסדרה מציעה מנוע עוצמתי של W700 ו-W900, קערה גדולה של 3.8 ליטר, בקרת מהירות אלקטרונית, הפעלה תלת ממדית וזרוע רב תכליתית עם מגוון אביזרים לתוצאות מושלמות

 

בימים אלה בוש משיקה סדרת מיקסרים חדשה MUM2, שמגיעה בעיצוב חדשני וטכנולוגיה מתקדמת. סדרת המיקסרים המעוצבת מגיעה בשלושה צבעים אדום, שחור ולבן, הכוללת  מגוון פיצ'רים טכנולוגיים לתוצאות אפייה מקצועיות: מערכת הפעלה ייחודית הפועלת בשלושה ממדים בו זמנית בצורת שמיניות- מבטיחה לישת בצק מהירה ומשפרת את תוצאות ההקצפה; בקרת מהירות אלקטרונית- שומרת על מהירות קבועה בכל עת, גם עם קמח מלא או בכמויות גדולות; מערכת הפעלה ייחודית Multi Motion Drive- לניצול אופטימלי של חלל הקערה, מאפשרת לקפל בצק, משפרת את איכות ההקצפה ומקצרת את משך זמן הפעולה.

 

צילום: באדיבות "בוש"

 

במסגרת סדרת MUM2, המיקסרים בצבעים אדום, (MUMS2ER01), לבן (MUMS2EW00) ושחור ((MUMS2VM00, מגיעים עם קערת נירוסטה גדולה של 3.8 ליטר בעיצוב מיוחד להכנה אופטימלית של תערובות לעוגות (עד 2.4 ק"ג) או 1.7 ק"ג קמח, ומיקסר לבן נוסף (MUMS2AW00) המגיע עם אותה קערה גדולה העשויה פלסטיק. כל הדגמים מגיעים עם מנוע חזק של W700 פרט למיקסר השחור המציע מנוע רב עוצמה של W900.

 

ניתן לרכוש את הסדרה מהיבואן הרשמי, בחנויות הנבחרות. מחיר מומלץ לצרכן- 990  ₪.