כותרות אחרונות
Search

מהפיכה בעולם הספרים בישראל – פלטפורמה אינטרנטית למכירת ספרכם ללא עלות.

צילום:יח"צ  www.whynot.co.il

 

מהפיכה בעולם הספרים בישראל.

למה לא? – פלטפורמה אינטרנטית בה תוכלו למכור את הספר שלכם ללא עלות ובטכנולוגיית הדפסה על פי דרישה.

באתר יש מחשבון תמלוגים המאפשר לדעת מראש כמה מקבלים על מכירת כל ספר.

פרטים נוספים והצטרפות: www.whynot.co.il

 

צילום: יח"צ www.whynot.co.il

 

כל מי שניסה להוציא ספר לאור באופן עצמאי יודע כי מעבר לעלויות ההפקה, גם ההפצה לחנויות היא סיפור לא זול. וגם אם בחרתם לשלם כמה אלפי שקלים על ההפצה, ספק אם תצליחו למצוא מפיץ שיסכים לעבוד אתכם. הסיבה לכך היא העובדה שההיצע הגדול של הספרים כיום גורם לרשתות הספרים לסרב לקבל ספרים בהוצאה עצמית. ואף אם הוצאתם לאור את הספר שלכם בהוצאת ספרים והוא זכה להגיע לחנויות, הרווח על כל ספר שתמכרו יהיה למרבה הצער מזערי ויסתכם בשקלים בודדים.

 

רועי דולב ויפעת שמש, שני יזמים צעירים, משיקים בימים אלה את אתר "למה לא?", פלטפורמה אינטרנטית יחידה מסוגה בישראל המציעה פתרון אולטימטיבי לכל מי שמעוניין להוציא ספר עצמאית מבלי להיכנס להוצאות כספיות גדולות. אתר ״למה לא?״ יוכל לשמש כחנות אינטרנטית לספר שלכם ועותקים ממנו יודפסו רק בהתאם לכמות המכירות. מעבר לכך מטפל האתר "למה לא?" במשלוח הספר לקונים ובכך הוא חוסך לסופרים זמן ומאמץ מיותרים.

 

צילום: יח"צ  www.whynot.co.il

 

העלאת ספר למכירה באתר אינה כרוכה בתשלום ועל כל ספר שנמכר יועברו התמלוגים ממחיר הספר לסופר.  באתר יש מחשבון תמלוגים המאפשר לדעת מראש כמה תקבלו על מכירת כל ספר. על כל עותק של ספר שיימכר יועברו לסופר 60% מהמחיר לצרכן לפני מע״מ פחות עלויות ייצור.

 

האתר קל לתפעול ומנחה בפשטות שלב אחר שלב כיצד להעלות ספר למכירה באתר. כל מה שנדרש הוא להעלות את תוכן הספר ואת הכריכה לאתר להדפסה, לבחור את גודל הספר (סטנדרטי או ספרון כיס), לציין אם רוצים כריכה מט או מבריקה ומספר עמודים.

 

כל ספר שמוצע למכירה באתר "למה לא?" זוכה לעמוד משלו באתר ובו צילום הכריכה, תקציר הספר, פרטים על הסופר וכמובן כפתור רכישה. מיד לאחר שנמכר עותק באתר הוא מודפס ונשלח ללקוח, והתמלוגים מועברים ישירות לסופר אחת לחודש.

 

באתר ניתן להציע למכירה ספרים מכל ז'אנר וסוג.

זה חינם, זה פשוט, וכל הזכויות נשארות אצל הסופר. אז… למה לא?

פרטים נוספים והצטרפות: www.whynot.co.il