כותרות אחרונות
Search

מהפיכה בתחום קטגורית הפסטה היבשה בישראל: 'אקספלור קוזין' – EXPLORE CUISINE מציגה פסטה בריאה!

מהפיכה בתחום קטגורית הפסטה היבשה בישראל:  'אקספלור קוזין' – EXPLORE CUISINE  פסטה בריאה!

יבואנית המזון אופאל אינטרנשיונל משיקה בישראל את מותג הפסטה הבינלאומי 'אקספלור קוזין' – EXPLORE CUISINE המיוצר באיטליה ומציע סדרת פסטות טבעיות, אורגניות ונטולות גלוטן

הפסטות מיוצרות מקיטניות בלבד: עדשים, חומוס, שעועית ואורז

אנשי תקשורת, בלוגרים ומובילי דעה התכנסו בוילה בישוב בני ציון וזכו להיות בין הראשונים לטעום את הפסטה החדשה שהיא על טהרת עדשים, חומוס, שעועית ואורז, דבר ההופך אותה למתאימה לצרכן הטבעוני ולצרכן הסובל מצליאק. הפסטה החדשה זוכה להצלחה רבה בעולם וגם כאן בישראל, צופים לה הצלחה כבירה. במהלך האירוע הוגשו לבאים סוגי פסטה שונים מלווים ברטבים מהממים והיה זה תענוג רב לאכול את הפסטה הזאת, שהיא ללא גלוטן ועשויה מקטניות בלבד.

יבואנית המזון  אופאל אינטרנשיונל, משיקה בישראל את מותג הפסטה הבינלאומי: אקספלור קוזין (EXPLORE CUISNE). הפסטות תחת המותג 'אקספלור קוזין' זוכות להצלחה רבה במדינות רבות בעולם המגלות מודעות גבוהה בתחום הבריאות, כמו: ארה"ב, קנדה, שוודיה, אוסטרליה ועוד, ונמכרים בהצלחה רבה ברשתות השיווק הגדולות והמובילות: קוסקו, הולפוד, אלדי ועוד. כעת, מוצרי הפסטה של המותג  מגיעים למדפים בכל רשתות המזון המובילות בישראל.

איציק קול, מנכ"ל ובעלים של חברת אופאל אינטרנשיונל: "אין ספק כי מוצרי הפסטה של המותג EXPLORE CUISINE  ישדרגו את קטגוריית הפסטה היבשה בישראל. הפסטות של EXPLORE CUISINE נמכרות בכל הרשתות המובילות בעולם ואנו צופים כי מחזור המכירות עד סוף 2016 יעמוד על  25 מליון דולר"

exsplor 3

החדרת המותג תעשה במספר שלבים: בשלב הראשון משיקה החברה סדרה של 6 מוצרי פסטה אורגנים עשויים מקטניות אורגניות (עדשים, סוגי שעועית ואורז שונים) ונטולי גלוטן. כל המוצרים מכילים כמות חלבונים גבוהה ועשירים בסיבים תזונתיים. כאמור, המוצרים מיוצרים מרכיבים טבעיים ואורגניים ההופכים אותם למתאימים לקהל השוחר אורך חיים בריא, כמו גם לחולי צליאק וטבעונים.

הפסטות של אקספלור קוזין ((EXPLORE CUISNE מיוצרות במפעל, מולינו אנדריאני אס.אר.ויה, באיטליה שהוא אחד מאתרי הייצור המובילים לייצור מוצרים ללא גלוטן.

סוגי הפסטות החדשות : 

  • אטריות 'ספגטי' אורגניות על בסיס קמח חומוס ללא גלוטן

  • אטריות 'ספגטי' אורגניות ' על בסיס קמח עדשים אדומות ללא גלוטן

  • אטריות 'פנה' אורגניות על בסיס קמח עדשים אדומות ללא גלוטן

  • אטריות 'פנה' אורגניות על בסיס קמח עדשים ירוקות ללא גלוטן

  • אטריות 'פוזילי' אורגניות על בסיס קמח חומוס ללא גלוטן

  • דפי 'לזניה' אורגניים על בסיס קמח עדשים ירוקות ללא גלוטן

explor 2

איציק קול, מנכ"ל ובעלים של חברת אופאל אינטרנשיונל: "אנו שמחים להשיק בישראל את המותג 'אקספלור קוזין', המצליח בכל העולם ולהביא את בשורת הפסטה הבריאה והטעימה גם לישראל. "הפסטות של 'אקספלור קוזין' מהוות אבן דרך בתחום מוצרי מזון בעלי מקדמי בריאות בהיותם מיוצרים מקטניות אורגניות עמוסות בחלבון וללא גלוטן".

עוד מוסיף קול ואומר כי "למרות שמדובר במוצר המתאים לחולי צליאק  היות והוא 100% נטול גלוטן,  מטרתינו היא לחולל מהפיכה בקניית מוצרי פסטה יבשה בישראל. המוצרים שלנו ישווקו ברשתות  לצד הפסטות היבשות האחרות במחיר חדירה הנע בין 13.90 -12.90 שקלים. הצרכן מחפש כל הזמן חדשנות במוצרי המזון, המודעות והדרישה  למאכלים עשירים בחלבון מן הצומח רק הולכת וגוברת. לכן, אין ספק כי מוצרי הפסטה של 'אקספלור קוזין' עונים על דרישות אלה כמוצרים שנותנים ערך מוסף הן מבחינה בריאותית והן מבחינת הטעם. כמו כן 2% מרווחי החברה בעולם נתרמים לקרן המוקדשת לחקלאות ברת קיימא".

 

כל המוצרים כשרים לפסח (כל השנה)

כשר בד"צ  בית יוסף ורבנות ראשית

מחיר לצרכן : 13.90 – 12.90 שקלים

ניתן להשיג בכל רשתות השיווק המובחרות, חנויות טבע וחנויות בריאות

חברת אופל ש.י אינטרנשיונל בע"מ מתמחה ביבוא מוצרי מזון לישראל וארה"ב ספקית עיקרית של מספר רשתות בארץ ובחו"ל תחת מותג פרטי פעילה בתחום המזון משנת 1997.