כותרות אחרונות
Search

עמותה: תל" ם – תעסוקה למבוגרים פותחת סניף בתל אביב ומחפשת מתנדבים כיועצים אישים לליווי מבקשי עבודה.

 

 

חוזרים לתל"ם 

סבא וסבתא חוזרים לעבודה.

עמותת "תל"ם" – הינה עמותה הפועלת למען קידום תעסוקה לגילאי 60+ הכוללת ליווי אישי של מחפשי עבודה בתיאום עם המעסיק.

"העמותה דואגת להבטיח תעסוקה ומקומות עבודה לאזרחים ותיקים".

 

בינואר 2022, עמותת תל"ם תפתח את שעריה בתל אביב. ערכי העמותה מתבססים על תכנית תעסוקה ייחודית למחפשי עבודה בגילאי 60+ בעלי הכנסות נמוכות שחיים בעיקר מקצבת המדינה ויהיו מעוניינים להשתלב בעולם עבודה. כל זאת מתוך הבנה כי יש צורך ממשי לספק מקומות עבודה לאוכלוסיית הגיל השלישי בעיקר בקרב השכבות הסוציואקונומיות הנמוכות. 

 

מטרתה העיקרית של העמותה להוביל לשילוב מבוגרים בתעסוקה תוך ליווי אישי לחיזוק הכישורים. העמותה  שואפת להוביל לשיפור במצבם הכלכלי-חברתי באמצעות שילוב בתעסוקה והעלאת המודעות ליתרונות בסביבת עבודה רב-גילית. בחלק מהמקרים תל"ם דואגת למתן הכשרה אישית לאוכלוסייה המבוגרת "בתוך הבית" ע"י צוות המומחים על מנת להקל על הסתגלותם." העמותה תדאג להבטיח תעסוקה ומקומות עבודה לאזרחים ותיקים מבוגרים מתוך אמונה שלמה כי מציאת מקום עבודה למבוגר היא פעולה מצילת חיים באופן הכלכלי ומאידך באופן הנפשי". מעסיקים שרוצים לקחת חלק בעשייה הפורייה מוזמנים ליצור איתנו קשר”. כך לדבריו של עודד לוינטון מנכ"ל העמותה.

 

העמותה מקיימת קשר ישיר עם מעסיקים ועם מבקשי עבודה (גמלאים בעלי עניין וצורך בפרנסה ובהכנסה נוספת.) תהליך הסיוע למבקשי עבודה כולל ליווי אישי בתהליך החיפוש והשתלבות בעבודה וניתן ללא תשלום. סניף תל"ם ת"א-מרכז הוא סניף חדש של העמותה ברח' דה פיג'וטו 2 בתל אביב (פינת רח' יפו-ת"א 43) , בסמוך לשוק לוינסקי.

 

סניף ת"א-מרכז משרת את תושבי ת"א וגוש דן ומציע מקומות עבודה בעיר ת"א ובערים הסמוכות אליה.

 

תל"ם מזמינה מתנדבים ומתנדבות בעלי ניסיון תעסוקתי להתנדב כיועצים אישים המלווים מבקשי עבודה וכמלווים בקשרי מעסיקים.

 

אודות העמותה: תלם-תעסוקה למבוגרים, נוסדה בשנת 1973 ומאז, ברציפות, משתתפת בהפעלת עשרות רבות של מסגרות תעסוקה ברחבי הארץ בהם מועסקים אזרחים ותיקים.

 

לפרטים נוספים: 

אתר העמותה: http://telem1.org.il/

טלפון העמותה: 03-5228655