כותרות אחרונות
Search

מה מכוסה בביטוח לקוסמטיקאיות?

צילום:freepik

 

מה מכוסה בביטוח לקוסמטיקאיות?

לפני שאת סוגרת ביטוח לקוסמטיקאיות, את בוודאי תרצי לדעת מה הוא מכסה. הרי הביטוח חייב להיות כזה שמכסה אותך ואת העסק שלך מא' ועד ת'. אם הביטוח לא יספק את הכיסוי הדרוש, את עלולה למצוא את עצמך משלמת ללא סיבה מוצדקת. במאמר הבא נסביר לך בדיוק מה הביטוח יכסה אותך כל עוד תסגרי אותו דרך חברת ביוטי ביט – ביטוח לקוסמטיקאיות, מכוני יופי ומספרות. כבר עכשיו נוכל לגלות לך כי הכיסוי יהיה כזה שיחסוך לך צרות רבות. תוכלי לדאוג לפתח את העסק במקום לדאוג להתמודד עם בירוקרטיה ותביעות.

 

כיסוי תכולת בית העסק

עד שהקמת את העסק, ככל הנראה הוצאת לא מעט כסף על הציוד הקיים. הרי כל הציוד שבו הקוסמטיקאיות משתמשות הוא ציוד יקר ערך. את לא תרצי להגיע ליום שבו את תאבדי את הציוד, ולא יהיה לך אף החזר. ביטוח קוסמטיקאיות דרך ביוטי ביט יכסה לך את תכולת בית העסק. את יכולה לקבל החזר של עד 50 אלף שקל, דבר שיכול לסייע לך להמשיך לעבוד גם בעתיד. כל מי שמאבדת את תכולת העסק ללא ביטוח, תאבד את מקור הפרנסה שלה.

 

כיסוי נגד פריצה לעסק

כל מי שיש לו עסק מבין כי הוא יכול להתעורר בוקר אחד ולגלות כי העסק נפרץ. אי אפשר למנוע את הפריצה באופן מוחלט, אך אפשר להוריד את הסבירות שהיא תתרחש. מה מכוסה בביטוח לקוסמטיקאיות של ביוטי ביט? כל מי שתבטח את העסק תזכה לכיסוי של עד 50 אלף שקל נגד פריצה לעסק. כלומר אם הפורץ ייקח איתו ציוד או יבצע הרס, יהיה לכן אל מי לפנות על מנת לבקש החזר.

 

צילום:freepik

 

כיסוי כנגד תביעות של לקוחות

לקוחות טענו כי אתן ביצעתן עבודה רשלנית? יש מי שעומד מאחורייך על מנת להוכיח את חפותך. את לא צריכה לחשוש בכל פעם כי לקוח ממורמר ירצה לתבוע אותך. הביטוח של ביוטי ביט יכסה אותך מפני תביעות, ויאפשר לך להמשיך לעבוד. כך לא תמצאי את עצמך מגיעה למצב שבו את נאלצת לפשוט רגל. הרי ההתמודדות עם תביעות היא התמודדות יקרה מאוד. לא כל אחת יכולה להתמודד את ההתמודדות הזאת באופן עצמאי.

 

כיסוי אובדן הכנסה על בסיס יומיומי

לא משנה כמה עבודה יש לך על בסיס קבוע, אי אפשר לדעת מה עלול לקרות בעתיד. מגפת הקורונה היא הדוגמה הכי טובה לכך ששום דבר לא בטוח בחיים. כיסוי אובדן הכנסה על בסיס יומיומי הוא תוספת לביטוח הבסיסי. תמורת סכום חודשי קבוע את תוכלי לדאוג כי גם בחודשים חלשים תהיה לך הכנסה. יש חברת ביטוח שעומדת מאחורייך ודואגת כי תוכלי להמשיך לפרנס את המשפחה ולעשות את מה שאת הכי אוהבת.