כותרות אחרונות
Search

מה צריך לקחת בחשבון בעת תכנון ועיצוב מטבח?

מותג מטבחי הפרמיום next125

 

מה צריך לקחת בחשבון בעת תכנון ועיצוב מטבח?

 

המקום המרכזי ביותר בבית הוא כמובן המטבח. בו "מתבשלים" החיים. אין פלא שמלאכת התכנון והעיצוב של המטבח תופסת את עיקר תשומת הלב בבניית בית חדש או בשיפוץ דירה או בית קיימים. מטבח הוא מקום מורכב. הוא מאגד בתוכו פרטים רבים, שיש לקחת בחשבון, לסנכרן ביניהם, ובעלי מקצוע שונים מעורבים בתכנונו וייצורו. מטבח הוא בדרך כלל התאמה אישית. מטבח מוצלח יהיה מטבח שיענה על כל הצרכים והרצונות, פונקציונליים ואסתטיים גם יחד.

 

אז מה צריך לקחת בחשבון בעת תכנון ועיצוב המטבח כדי להגיע בסוף הדרך לחוף מבטחים עם מטבח החלומות?

 

שלבים בתכנון ועיצוב המטבח:

1. קחו לכם זמן חשיבה והגדירו מה חשוב לכם במטבח החדש. למדו מהצלחות או טעויות העבר. עצרו וחשבו מה רלוונטי עבורכם היום? מה משרת אתכם היטב ותרצו להמשיך אתו הלאה במטבח החדש? מה לא עבד לכם ותבקשו פתרון אחר?

 

2. תוכנית עקרונית של צורתו של המטבח ומיקומן של הפונקציות השונות הן השלב הראשון בתכנון. תוכנית זו תתחשב ותיגזר ממידות החלל המיועד למטבח. התוכנית תתייחס לקירות ולפרטים נוספים שנמצאים בחלל המטבח, כמו חלונות, דלתות, קורות קיימות וכדומה. אולם תוכנית מטבח יכולה גם להיות יצירתית ומתוכננת אחרת, למשל: מטבח כאי נפרד שאינו צמוד קירות.

 

3. תוכנית המטבח תכלול את כל הפונקציות ההכרחיות כמובן, אך גם את הפונקציות הספציפיות הרצויות לכם, כמו כיור כפול או מקרר יין. התוכנית העקרונית אמורה להתייחס למיקומם של הפונקציות השונות, למוצרי החשמל שבחרתם, למרחקי העבודה ביניהם, לכמות מקומות האחסון הנדרשת, לגבהים של הארונות, המותאמים למשתמשים במטבח, לנגישות נוחה, למשטחי עבודה מספקים ולכל פרט שחשוב לכם במטבח. התוכנית הזו תהיה הבסיס לכל התהליכים שיבואו בהמשך.

 

4. כאשר הגעתם למסקנה שזו התוכנית שעונה לכל דרישותיכם וצרכיכם, הפונקציונליים והאסתטיים גם יחד, יהיה אפשר להכין לבעלי המקצוע, העוסקים בשיפוץ או בניית בית חלומותיכם, את תוכניות הבנייה הנדרשות: נקודות החשמל והאינסטלציה, הנמכות גבס או כל פרט בנייה חשוב אחר.
תוכניות הבנייה והמערכות הן תוכניות מותאמות לארונות המטבח. הן אינן יכולות להיות תוכניות כלליות או עקרוניות. יש להקפיד ולדייק בהן בפרטים ובמידות.
כאשר מזמינים מטבח בחברת מטבחים, החברה אמורה להעביר לכם תוכנית מערכות המותאמת למטבח שהזמנתם.

 

מותג מטבחי הפרמיום next125

 

5. היו פתוחים לאפשרויות חדשות. תחום המטבחים, כמו כל תחום אחר, הוא תחום שמתפתח ותמיד ישנם אפשרויות, חומרים, פרזולים ועיצובים חדשים. היו ערים לאפשרויות החדשות. אולי הן תענינה טוב יותר לצרכים שלכם היום או תמצאנה חן בעינכם יותר מהפתרונות שהכרתם עד כה.

 

6. עקבו אחרי עיצובים שמצאו חן בעינכם במגזינים וברשתות החברתיות. זה הזמן להגשים חלומות עיצוב שיש לכם או לפחות לנסות…

 

7. איכות במטבח היא מילה עם משמעות. המטבח הוא מקום פעיל וחשוף ללכלוך וחומרים שונים. כדאי שיהיה בנוי מחומרים עמידים לפגיעות, שריטות, חומרי ניקוי, טביעות אצבעות. מטבח צריך להיות פרקטי ולהראות במיטבו לאורך זמן רב.

 

8 רצוי שלכל מטבח תהיה נוכחות אסתטית, בוודאי במטבח פתוח. הוא חלק בלתי נפרד מריהוט הבית ומשתתף פעיל בנראות הכללית של הבית. האסתטיקה חשובה עבור המשתמשים במטבח בראש ובראשונה. העבודה במטבח צריכה להיות חווייתית ולפעול על כל החושים. מטבח הוא גם מקום של אירוח והנאה. כדאי שתהיה התאמה אסתטית, יהיה קשר או תהיה הרמוניה עיצובית עם העיצוב הכללי של הבית.

 

תהליך תכנון ועיצוב מטבח, אם כן, הוא תהליך שעובר בכמה תחנות. קשה לכמת או לציין את החשיבות של כל אחת מהן. הדברים הרבה יותר דינמיים ומשתנים במהלך הדרך ממה שחושבים אולי בתחילת הדרך. לפעמים יהיה קל להתאים את החזות החיצונית לתוכנית הבסיס ולעיתים תצורה חיצונית מיוחדת תחזיר אותנו לשנות את תוכנית הבסיס. כל מוצר נוסף לריהוט, כמו: כיור, מוצרי חשמל, מקומות ישיבה, יוסיף תנאים שיש להתחשב בהם. העזרו באנשי מקצוע בעלי ניסיון, שיוכלו לסייע בבחירות הטובות ביותר עבורכם.

 

עיצוב בהתאמה אישית, איכות מעולה ושירות מקצועי של יבואן עם 30 שנות ניסיון בייבוא, שיווק וביצוע של מטבחי יוקרה אפשר למצוא במטבחי next125.

 

המעצבים המקצועיים של מותג הפרמיום next125 של חברת Schuller גרמניה ישמחו ללוות אתכם למטבח החדש שלכם. המותג מוצג באולם תצוגה מרשים ברחוב גלגלי הפלדה 19 בהרצליה פיתוח.

 

פרטים נוספים ניתן למצוא באתר החברה: www.schuller.co.il ובטלפון: 09-9569903.