כותרות אחרונות
Search

מה קונים לילדים במתנה לחג ? מה דעתכם על מברשת שיניים חשמלית של ORAL-B

מה קונים לילדים במתנה לחג ?

מברשת שיניים חשמלית של ORAL-B

לקראת ראש השנה Oral-B מציעים את מברשת השיניים החשמלית לילדים המעוצבת עם דמויות מהסרט "לשבור את הקרח" ו-"CARS" של דיסני כמתנת החג המושלמת לילדים.

 

המברשת החשמלית פותחה במיוחד עבור ילדים ומומלצת לשימוש מגיל 3 ע"י האיגוד הישראלי לרפואת חניכיים ומסירה פי 2.5 יותר פלאק (רובד חיידקים) ממברשת ידנית רגילה. המברשת החשמלית אף כוללת טיימר מובנה אשר מסמן לילדים כאשר זמן הצחצוח המומלץ ע"י רופאי השיניים הסתיים (4 זמזומים לאחר 2 דקות). מברשת השיניים החשמלית לילדים מבית Oral-B פועלת בטכנולוגיה דו-מימדית המשלבת תנועות סיבוביות ורטט בכדי להעניק לשיני ילדייך ניקיון מתקדם. מברשת זו היא בעלת ראש עגול קטן במיוחד ובעלת סיבים רכים המתאימים לשמירה על הפה, החניכיים והשיניים של ילדים צעירים.

 

מברשת שיניים חשמלית של ORAL-B צילום אבי לוי מחיר 120 שקל

 

מחקר, שנערך בגרמניה אף מראה כי 9 מתוך 10 הורים מעידים כי קל יותר לשכנע את ילדיהם לצחצח שיניים כאשר משתמשים במברשות החשמליות לילדים של Oral-B. יתרה מכך, סקר שנערך בישראל באמצעות חברת סגמנטה חיזק את עמדת האיגוד ומצא כי 80% מההורים מאשרים שקל יותר לשכנע את ילדיהם לצחצח שיניים בעת שימוש במברשת חשמלית.

 

המברשת מעוטרת בדמויות מסרטי דיסני ובכך גם מאפשרת לילדים ליהנות בזמן שהם פועלים למען בריאות הפה שלהם. בנוסף, המברשת תואמת לשימוש עם האפליקציהDisney Magic timer App by Oral-B אשר מלווה ומנחה את הילדים, באמצעות משחק ותמונות, לצחצח במשך 2 הדקות המומלצות ע"י רופאי השיניים.  המברשת מומלצת לשימוש מגיל 3 ע"י האיגוד הישראלי לרפואת חניכיים.

 

מברשת שיניים חשמלית של ORAL-B צילום אבי לוי מחיר 120 שקל

 

המחיר המומלץ לצרכן למברשת שיניים החשמלית לילדים שלOral-B  הוא 120₪ (המחיר הסופי באחריות הרשת הקמעונאית). ניתן להשיג את המברשת שיניים החשמלית שלOral-B ברשתות: שופרסל, ניו פארם, רמי לוי סופר-פארם וויקטורי.

 

מברשת שיניים חשמלית של ORAL-B צילום אבי לוי מחיר 120 שקל