כותרות אחרונות
Search

מומחית תצוגת הגיימיניג "AOC" מכריזה על ה- "AG273QX" החדש.

 

 

מומחית תצוגת הגיימיניג "AOC" מכריזה על ה- "AG273QX" החדש.

מדובר בתצוגה ברמה תחרותית עם רזולוציית "QHD" ותמונות "HDR" התופסות את העין.

 

מומחית התצוגה "AOC" מכריזה על מוניטור ה-"AG273QX" בגודל "27 (68.6 ס"מ), התצוגה התחרותית החדשה ביותר מהדור השלישי של סדרת "AGON". חבילה כוללת זו של תכונות הרצויות מאוד עבור משחקי ירי, "MOBA" ומשחקי ארקייד, יספקו את צרכי המעריצים הן מבחינת המהירות והן מבחינת איכות התמונה.

 

יכולות המשחק של "AG273QX" משכנעות: קצב ריענון מרשים של 165 הרץ וזמן תגובה של אלפית שנייה אחת (MPRT). בשונה ממסכי גיימינג אחרים המתמקדים רק במהירות, ה- "AG273QX" מצויד בפאנל VA "27 ברזולוציית QHD (p1440) עבור פרטים הרבה יותר קטנים וניגודיות עשירה, וכן ב- AOC Wide Colour Gamut וב- VESA Display HDR 400 לצבעים עזים וטבעיים. התמיכה שלו ב-AMDFree Sync 2 HDR, מאפשרת תמונות אמיתיות ומציאותיות מבלי להגדיל את הפיגור בקלט, ומבטלת קריעות וריצוד.

 

המשמעות בקצב ריענון של 165 הרץ היא ש- "AG273QX" מייצר פריים בערך בכל 6 אלפיות השנייה, מה שחשוב מאוד לגיימרים תחרותיים. בהתווסף לזמן התגובה של אלפית שנייה אחת לפיקסל (MPRT), המשמעות היא שגיימרים יראו אנימציות באופן חלק יותר ויוכלו לעקוב אחר תנועות יריביהם בקלות רבה יותר.

 

צילום: יח"צ AOC

 

פאנל ה-VA של ה- "AG273QX"  י (27 QHD ברזולוציית  1440×2560) מפעיל יחס ניגודיות סטטי של 1:3000 עם צבע שחור דיו עמוק. הוספת הרזולוציה הגבוהה והניגודיות העשירה היא התמיכה של VESA Display HDR 400, כלומר המוניטור יכול להגיע ל- nits 400 בבהירות שיא. התצוגה משחזרת באופן מדויק תוכן HDR, כמו הבזקים בהירים ופיצוצים בגוונים משתנים בעולם משחק חשוך ומכניסה לחלוטין את השחקן לתוך המשחק.  תכונת ה- AMD FreeSync 2 HDR מוסיפה מיפוי טונים של HDR, Low Framerate Compensation LFC בתוספת משחק נטול ריצוד ונטול 'קריעות' בזהה לקודמו. פאנל ה-VA השטוח, החלק והתלת צדדי של ה- "AG273QX" מותאם היטב לגיימרים שמעדיפים תצוגות שטוחות ורגילות. גיימרים המעדיפים תצוגה קעורה יעדיפו את אחיו הקעורים של מוניטור זה: ה- "AG273QCX" או ה- "AG273QCG".

 

כדי לעזור לגיימרים להעביר את המוניטורים שלהם למסיבות רשת או לתחרויות, ה-"AG273QX" מצוייד בידית נשיאה ומספק הרכבה קלה בלחיצה אחת ללא ברגים. ה- "AG273QX" מגיע גם עם מחזיקי אוזניות נשלפים כפולים מכל צד ועם נורות RGB הניתנות להתאמה אישית על הצד האחורי, מה שתורם לתחושת ההתאמה האישית.

 

מעריצי First person shooter  יעריכו במיוחד את DialPoint, אינדיקטור המטרה של "AOC" הממקם כוונת צלב במרכז המסך כאשר אין נוכחים במשחק. יתר על כן, ניתן לכוונן את שליטת הצללים בתפריט ה-"OSD" כך שתבהיר אזורים כהים או תכהה אזורים בהירים, וצבע המשחק של "AOC" מאפשר להעלות או להוריד את רוויית הצבע ואת רמות הצבע האפור. שלוש תצורות FPS, Racing, RTS ושלושה מצבי משחק הניתנים להתאמה אישית על ידי המשתמשים, מציעים גישה נוחה להגדרות שימושיות קבועות מראש.

 

צילום: יח"צ AOC

 

ה- AOC  AGON AG273QX זמין לרכישה באירופה החל מנובמבר 2019 במחיר מומלץ לצרכן של 509 אירו.

 

אודות AOC

AOC הוא אחד המותגים המובילים בעולם בתחום התצוגה. איכות גבוהה, שירות מצוין, עיצוב אטרקטיבי וידידותי לסביבה, מוצרים ארגונומיים וחדשניים במחיר תחרותי, הם רק חלק מהסיבות שבגללן יותר ויותר לקוחות, ארגונים וחברות הפצה, בוחרים לבטוח ב- AOC. AOC מציעה מגוון מסכים המתאימים לכל לקוח, בין אם מדובר במסך לצרכים מקצועיים, ביתיים, לבידור או משחק. AOC היא חברת הבת של TPV Technology Limited, יצרנית ה- LCD הגדולה בעולם. www.aoc-europe.com