כותרות אחרונות
Search

מועדון "אייקון פיטנס" של קבוצת "הולמס פלייס", ה-34 במספר, ייפתח בעיר בית שאן בהשקעה כספית של כ-4.5 מיליון ₪.

מועדון "אייקון פיטנס" מקבוצת "הולמס פלייס" – צילום: תובל לנגנס

 

מועדון "אייקון פיטנס" של קבוצת "הולמס פלייס", ה-34 במספר, ייפתח בעיר בית שאן בהשקעה כספית של כ-4.5 מיליון ₪.  

המועדון החדש בבית שאן, שייפתח בעוד חודש וחצי במתחם צים אורבן בעיר, הינו בגודל של 900 מ"ר ויציע חדר כושר מאובזר במכשירים מתקדמים, מלתחות, סטודיו עם מגוון רחב של שיעורים עם מיטב המדריכים.

המועדון של "אייקון פיטנס" בבית שאן יצטרף ליותר מ-60 מועדוני קבוצת "הולמס פלייס" ברחבי הארץ.

 

קרן שתוי, מנכ"לית קבוצת "הולמס פלייס": "למרות המלחמה והמצב הבטחוני המורכב, "הולמס פלייס" ממשיכה במימוש התוכנית האסטרטגית של החברה ובמהלך ההתרחבות ואני שמחה לבשר על פתיחת מועדון חדש, בפורמט הצומח אייקון, במתחם צים אורבן בעיר בית שאן. מועדוני אייקון פועלים בעלות תפעולית נמוכה בזכות שימוש בטכנולוגיה מתקדמת וכוח אדם מינימלי ומאפשרים להציע מחיר נגיש המותאם למגוון רחב של אוכלוסיות ולשינויים בשווקים. עבור "הולמס פלייס", פורמט אייקון מהווה מנוע צמיחה מרכזי להרחבת החברה, אנחנו מאמינים שיש מקום לפתיחת מועדון אייקון בכל שכונה חדשה שנבנית בישראל, בטח בימים מאתגרים אלו שיש הבנה עמוקה שפעילות גופנית קבועה משמעה בריאות הגוף והנפש."

 

קרן שתוי מנכ"לית קבוצת "הולמס פלייס" – צילום: יוני רייף

 

המועדון החדש של "אייקון פיטנס" בבית שאן, כמו שאר מועדוני הרשת, מציע מגוון מסלולים של מנויים במחירים אטרקטיביים החל מ-99 ₪ לחודש בלבד. החל ממנויי בוקר, מנויים ללא התחייבות, מנוי VIP הכוללים כניסה לכלל מועדוני הרשת ועוד… רכישת המנויים למועדוני רשת "אייקון פיטנס", מקבוצת "הולמס פלייס", מתבצעת דרך האתר של "אייקון פיטנס" בכתובת: www.iconfitness.co.il או ב 6628*.

 

מועדון "אייקון פיטנס" מקבוצת "הולמס פלייס" – צילום: תובל לנגנס

 

"אייקון פיטנס" הינה רשת מועדוני כושר בפריסה ארצית, המונה 34 מועדונים (מצפון ועד דרום) המשתייכת לקבוצת מועדוני הכושר הגדולה בארץ "הולמס פלייס". מועדוני אייקון מביאים בשורה רעננה, צעירה, טכנולוגית חדשנית וזולה – מועדוני PREMIUM מבחינת עיצוב, מכשור ומקצועיות ברמה גבוהה מאוד, אך במחיר LOW COST.

 

מועדון "אייקון פיטנס" מקבוצת "הולמס פלייס" – צילום: תובל לנגנס

 

הקונספט של הרשת מתמקד בלהיות SMART, SIMPLE, SEXY כשחוויות הלקוח מרגע ההרשמה (האינטרנטית הפשוטה), הכניסה (באמצעות שערים דיגיטליים חכמים) ועד הלוקרים (שנסגרים באמצעות כרטיס החבר של הלקוח) ושיעורי הסטודיו (שיעורים וירטואליים על מסך ענק) תהייה מאוד פשוטה, מאוד חכמה, צעירה וסקסית.