כותרות אחרונות
Search

חברת "קליק טוי" מוציאה יחד עם מיכל דליות משחק קופסא אופטימי חדש למשפחה בשם: "יחד ננצח"!

"יחד ננצח" – משחק קופסא של חברת "קליק טוי" ומיכל דליות – צילום: יח"צ

 

חברת "קליק טוי" מוציאה יחד עם מיכל דליות משחק קופסא אופטימי חדש למשפחה בשם: "יחד ננצח"!

המצב במדינה בשבועות האחרונים נוכח  בחיינו ומשפיע על כולנו, מבוגרים וילדים. איך מתגברים על החרדה, הכאב והפחד שכולנו חווים בעקבות המצב? תשובה! בשיתוף פעולה ועבודת צוות כי יחד ננצח!

 

אנשי קבוצת קליק טוי, שמכירים היטב את עולמות התוכן של הילדים, ומתמחים בפיתוח ייצור ושיווק משחקי ילדים, חשבו כיצד יוכלו לתרום את חלקם במה שהם יודעים לעשות הכי טוב – משחקים. יחד עם מיכל דליות, הסופר נני של המדינה, הם יצרו משחק קופסא שנועד לסייע לילדים ומבוגרים לעבד את החוויות והתחושות הקשות כתוצאה מהמלחמה ומהימים הקשים שפקדו אותנו ולחלוק אותן עם חברים ומשפחה בצורה של משחק אסטרטגיה שיתופי ומהנה.

 

"יחד ננצח" – משחק קופסא של חברת "קליק טוי" ומיכל דליות – צילום: יח"צ

 

ב"יחד ננצח" כולם מנצחים, יחד. מתקדמים לאורך המסלול כשלכל אחד יש מה לתרום למאמץ המשותף. המשימות והשאלות שתגלו בדרך מבוססות על מגוון שיטות טיפוליות ויעזרו לכם לגלות כלים חדשים להתמודדות עם המצב.

 

המשחק מיועד ל- 2-10 שחקנים בגילאי 5 ומעלה.

מהמשחק תלמדו דרכי התמודדות חדשות  ואנחנו משוכנעים כי "יחד ננצח!"

 

מיכל דליות מפתחת המשחק: "יחד ננצח" יחד עם חברת קליק טוי: "כשבועיים אחרי שחלפו רעשי המלחמה הראשונים של שמחת תורה, בשבעה באוקטובר 2023, הבנתי שהדי המלחמה יהדהדו עוד זמן רב בין הילדים והבוגרים, וכי הטראומה היא לאומית ולא רק אישית. ידעתי אז שחוסן, הדדיות, אומץ וקהילתיות הם שיעזרו לכל אחת ואחד מאיתנו להתגבר.

 

כדי שנוכל ביחד לנצח,  אנחנו צריכים להכיר בקושי, לדעת דרכי התמודדות ולייצר מטרות של הליכה הלאה וקדימה. במשחק הזה יצרתי מסלול להליכה קדימה, כזה שמצריך שיתוף אחרים והעזרות בתרומתם, כדי להגיע לסיום המיוחל".

 

מיכל דליות – צילום: יח"צ

 

 "יחד ננצח" הוא משחק אסטרטגיה שיתופי בו על השחקנים לשתף פעולה ולסדר את קלפי המשחק  כך שייצרו שביל רציף מנקודת ההתחלה ועד נקודת הסיום, כאשר לכל שחקן תפקיד ייחודי משלו. בשביל להתקדם השחקנים צריכים לקחת קלפי משימות, אשר מחייבות את השחקנים לפעול. המשימות נלקחו מתוך מגוון גישות טיפוליות ופסיכולוגיות שונות המתאימות להרגעה: פעולות פיזיולוגיות, שיחות, שיתוף, מתן ובקשת עזרה וכדומה. בסוף השביל תחכה לשחקנים הפתעה מהנה!

 

 "יחד ננצח" מחיר מומלץ לצרכן 59.90 ₪

 

את "יחד ננצח" ניתן לרכוש באתר "קליק טוי", רשת חנויות "בוטיק הצעצועים" ובחנויות נבחרות בפריסה ארצית, טלפון: 1-700-555-829

 

"יחד ננצח" – משחק קופסא של חברת "קליק טוי" ומיכל דליות – צילום: יח"צ

 

עמותות, חברות והזמנות עסקיות יכולות לרכוש מוצר במיתוג הארגון בייצור מותאם אישית.

הפצה לרשתות צעצועים וחנויות – טופ פליי ישראל טלפון: 03-9323767

הפצה מוסדית עמותות ארגונים ורשתות כלליות – קליק טוי : 050-2974333

הזמנות פרטיות – רשת בוטיק הצעצועים מקבוצת קליק טוי : 1700-555-829

 

 

אודות קבוצת "קליק טוי" Clicktoy:

 

קבוצת "קליק טוי" היא מהחברות הבולטות בתחום הצעצועים והמשחקים בישראל.

 

קבוצת "קליק טוי" מחזיקה מגוון משחקים עצום של מעל 40,000 פריטים, משחקי קופסא, מותגים, מוצרי תינוקות וצעצועים.

 

החברה עוסקת בפיתוח, משלב הרעיון ועד השקת המוצר ומשווקת משחקים לחברות הצעצועים בישראל ובעולם. הפיתוח והייצור נעשה כאן בישראל – כחול לבן – ועושה שימוש ביכולות ייצור מתקדמות ובמכשור חדיש מהמיטב הקיים בתעשייה. כמו כן החברה מייבאת צעצועים מסין גרמניה ספרד צ’כיה ומלטה.

 

החברה מחזיקה בבעלותה את אתר "קליק טוי" – האתר הגדול בישראל בתחום הצעצועים הכולל בתוכו את מגוון מוצרי החברה.

 

החברה מחזיקה באתרים נוספים בתחום הפנאי המציעים מוצרים מכל הסוגים, מבריכות ומתנפחים ועד ממונעים לילדים והן באתר פק"ל ספרים בו מגוון ספרים ענק של למעלה מ25,000 כותרים שונים. לצד החנויות המקוונות מחזיקה החברה ברשת חנויות הצעצועים “בוטיק הצעצועים” המובילה במגזר החרדי והדתי וידועה בטיב השירות ובמחירים המוזלים.

 

קבוצת "קליק טוי" מחזיקה במותגי המשחקים הפופולרים “סמארט קליק” וכן במותג המשחקים המוביל במגזר החרדי והדתי “מצווה קליק”.