כותרות אחרונות
Search

מופעי קיץ בשרונה מרקט – ZAPPA & SARONA MARKET- FOOD. MUSIC. ART

מופעי קיץ בשרונה מרקט

ZAPPA & SARONA MARKET- FOOD. MUSIC. ART

נתן גושן, סינגולדה, כנסיית השכל ומופע קיץ בהפתעה; ערבי ZAPPA & SARONA MARKET – הופעות חיות של מיטב האמנים, ארוחות שפים במחירים מוזלים ומיצגי אומנות מדי יום שלישי בשרונה מרקט. הכניסה חופשית!

 

אחרי שמילאו את המרקט שלישי אחרי שלישי, ערבי ZAPPA & SARONA MARKET ממשיכים בערבי הופעות חיות בכניסה חופשית, עם ליין-אפ של אמנים מהשורה הראשונה. ערבי ZAPPA & SARONA MARKET מתחילים ב 19:00 עם מיצגי אומנות שפרוסים ברחבי המרקט ו- DJ החל מהשעה 20:00.

 

יום שלישי 11/7 בשעה 21:00 – נתן גושן

צילום- זאפה

גושן, מהאמנים האהובים והמצליחים בישראל, מצליח להנפיק ברציפות להיטים ושירים אהובים וזכה בתארים "זמר השנה", "שיר השנה", "פריצת השנה" ו- "אלבום זהב". בנוסף, מחזיק גושן גם בקריירה בינלאומית מצליחה.

לרגל צאת האלבום הרביעי גושן ולהקתו יוצאים בסיבוב הופעות חדש הכולל את שירי האלבום החדש: "זה שלנו", "חיכיתי" ו- "26" לצד הרפרטואר העשיר מכל התקופות "כל מה שיש לי", "איפה את", "גבולות הגיון", "יודע", "עוד", "דברי איתי יותר", "סערה", הלהיט הבינלאומי שממשיך לשבור שיאים-Thinking About It והפתעות נוספות.

 

יום שלישי 18/7 בשעה 21:00 – סינגולדה וחברים

צילום- זאפה

אבי סינגולדה מגיח לקדמת הבמה במפגן מוזיקלי איכותי ופורט על מיתרי תקופנ הלוקחות אותנו במנהרת הזמן לאנסמבל מוזיקלי, כשבמרכזה גיטריסט וגיטרות. סינגולדה מוקף בחברים זמרים ולהקה המלווה אותו. ההופעה מתאימה במיוחד לחובבי לד זפלין, קווין, חיפושיות ושאר גיבורי התקופה.

 

יום שלישי 25/7 בשעה 21:00 – מופע בהפתעה

 

יום שלישי 8/8 בשעה 21:00 – כנסיית השכל

 

לרגל הוצאת האלבום התשיעי במספר, "זה לא אני",כנסיית השכל, מאבני היסוד של הרוק הישראלי , תבצע הופעה שיכלול את מיטב להיטיה מכל השנים וכמובן מהאלבום החדש:"זה לא אני", "למיה יש אקדח", "היינו עושים אהבה", "תגידי שטוב", "אני יודעת", "איך זה מרגיש", "בואי מהפכה",  "ידיים למעלה", "מעל הים", "תנו לי לשתות", "האהבה שלי",  "על מה את חולמת" ועוד רבים וטובים.

 

לאחר כ – 25 שנות פעילות המושתתות על רוק'נרול משובח, אנרגטי וסוחף, ועם שירים שהפכו לנכסי צאן ברזל – כנסיית השכל ביססה עצמה, כאחת מהלהקות האהובות והמצליחות, אשר הטביעו את חותמם הייחודי בפסקול הישראלי.

 

צילום- זאפה

 

ZAPPA & SARONA MARKET

מדי יום ג' בין השעות 19:00-22:00

הכניסה חופשית

saronamarket.co.il

שרונה מרקט: קלמן מגן 3, תל-אביב

 

על שרונה מרקט

שרונה מרקט הוקם במטרה לשמש הלב הפועם של הקולינריה הישראלית. בשטח שמתפרס על כ- 8,700 מ"ר ועם כ-90 חנויות, דוכנים ומסעדות בכל הקטגוריות, שרונה מרקט הינו השוק הקולינרי המקורה הגדול והייחודי בישראל. הפרויקט הוקם על ידי חברת גינדי החזקות על פארק גני שרונה שבמרכז תל אביב.

 

שרונה מרקט שואב את השראתו מהשווקים המובילים בעולם כשוק בורו (Borough Market) בלונדון, שוק צ'לסי בניו יורק (Chelsea Market), לה בוקריה של ברצלונה (La Boqueria) ורשת השווקים של איטאלי ברחבי הגלובוס(Eataly).

 

בתוך החנויות, מאחורי הדלפקים ובמטבחי המסעדות של המרקט ניתן למצוא אנשי אוכל, מוצרים ומנות שכבר הפכו מזמן למיתולוגיות מקומיות: הראמן של השף ישראל אהרוני, המנות הייחודיות והאהובות של השף שגב משה, ההמבורגר של המיט-בר, המוצרים האיכותיים מבית פושון פריז, הגבינות של באשר פרומז'רי מירושלים והחלבה של ממלכת החלבה.