כותרות אחרונות
Search

מפתחי אפליקציות: פורד מחפשת אתכם – תל אביב, ירושלים וחיפה 16-18 יולי 2017

דרושים מפתחי אפליקציות

מפתחי אפליקציות: פורד מחפשת אתכם בשלושה מפגשים שיתקיימו בתל אביב, ירושלים וחיפה 16-18 יולי 2017

www.getinthecartlv.com

מפתחים ישראליים מוזמנים להיפגש עם אנשי חטיבת כלי רכב ושירותים מחוברים של פורד לקראת אירוע Make It Driveable AppLink  היוקרתי, שייערך בפריז באוקטובר.

 

פורד ממשיכה להפגין את מחויבותה לעתיד הניידות וחווית הנהיגה המחוברת עם שלושה אירועים, המיועדים לחברות פיתוח האפליקציות המובילות בישראל. החברה מציעה למפתחים הזדמנות להשתתף באירוע Make It Driveable AppLink היוקרתי שלה, שפתוח למוזמנים בלבד, ויתקיים בפריז באוקטובר.

 

אנשי חטיבת כלי רכב ושירותים מחוברים יגיעו לירושלים (16 ביולי), תל אביב (17 ביולי) והרצליה (18 ביולי) כדי להיפגש עם מפתחים, אשר יציגו בפניהם רעיונות חדשים וחדשניים שמנצלים את מלוא הפוטנציאל של SYNC AppLink – הטכנולוגיה של פורד שמחברת את הסמארטפון והמכונית.

 

חברות שיקבלו הזמנה לאירוע בפריז יוכלו לפתח את הרעיונות שלהן במהירות בשיתוף פורד, ויקבלו גישה לציוד ולכלי רכב. המשתתפים יוכלו גם לעבוד עם המהנדסים של פורד, לערוך פגישות אישיות עם מנטורים בכירים וכן יקבלו גישה לקבוצות מיקוד של צרכנים – הכל במסגרת האירוע. בסופו של דבר, המשתתפים יתחרו על פרסים כספיים, כמו גם על ההזדמנות להמשיך ולעבוד עם פורד בעתיד.

 

כדי להתקבל, חברות צריכות להציג אפליקציה קיימת בשוק, שמסוגלת למנף ולהשתמש ביתרונות שמציעה SYNC AppLink. פורד מתמקדת ברעיונות חדשניים בתחומים העיקריים הבאים:

  • אפליקציות לרכב מסחרי או ציי רכב, שמשתמשות בנתונים טלמתיים;

  • אפליקציות סייען אישי או פרודוקטיביות עסקית, שעוזרות לנהגים להישאר מחוברים בעודם בדרכים;

  • חוויות מבוססות סמארטפון, שמסוגלות להתממשק אל המודם ושירות הענן המוטמע של פורד – זוהי הפעם הראשונה שבה מוצעת למפתחים הזדמנות לעבוד עם ה-APIs (ממשקי תכנות יישומים) החדשים של פורד;

  • אפליקציות ניידות, שמציעות פתרונות לתחבורה משולבת או יוזמות עיר חכמה.

 

סקוט ליונס, מנהל פיתוח עסקי ושיתופי פעולה בחטיבת כלי רכב ושירותים מחוברים של פורד באזור אירופה, המזה״ת ואפריקה: ״אנחנו נרגשים לחזור ולהיות בקשר עם מפתחי האפליקציות המובילים בישראל״…………….. ״בעסקי התחבורה וחוויית הרכב יש פוטנציאל עצום שטרם מומש, ואנחנו נרגשים מהאפשרות לראות כיצד מפתחים מתמודדים עם האתגרים החדשים הללו״.

 

פורד מעוניינת לשמוע גם ממפתחים וחברות סטארטאפ בעלי רעיונות חדשים לשימוש בנתוני כלי רכב והזדמנויות לייצר הכנסות מנתונים כאלה.

 

לחצו על הקישור כדי לקבל מידע נוסף ולהירשם לאירוע: www.getinthecartlv.com

על פורד

חברת פורד היא חברת רכב וניידות עולמית, שבסיסה בדירבורן, מישיגן. עם כ-199,000 עובדים ו-67 מפעלים ברחבי העולם, עסקי הליבה של החברה כוללים תכנון, ייצור, שיווק, מימון ומתן שירותים לשורה שלמה של מכוניות, משאיות, רכבי שטח וכלי רכב חשמליים של פורד, כמו גם למכוניות היוקרה, לינקולן.

במקביל לכך, פורד מחפשת באגרסיביות אחר הזדמנויות חדשות באמצעות Ford Smart Mobility – תכניתה של החברה להפוך למובילה בכל הנוגע לקישוריות, ניידות, כלי רכב אוטונומיים, חווית הלקוח ונתונים וניתוח.

לקבלת מידע נוסף אודות פורד, מוצרי העולמיים ותכנית הקרדיט שלה, נא בקרו באתר: www.corporate.ford.com.