כותרות אחרונות
Search

מוצרי "LG" קוצרים פרסי עיצוב במסגרת: International Design Excellence Awards לשנת 2021!

צילום: "LG"

 

מוצרי "LG" קוצרים פרסי עיצוב במסגרת: International Design Excellence Awards לשנת 2021!

עשרה מכשירי חשמל ומוצרי צריכה אלקטרוניים של "LG" זכו בפרסי המצוינות בעיצוב: International Design Excellence לשנת 2021.

 

חברת LG זוכה שוב בהכרה בינלאומית באיכות העיצוב של מוצריה, עם חלוקת פרסי המצוינות בעיצוב International Design Excellence Awards (IDEA) לשנת 2021 – תוך שהיא מקבלת בסך הכל עשרה פרסים וציונים לשבח במגוון קטגוריות. בין הזוכים השנה, ניתן למצוא את LG StanbyME – צג אלחוטי ייחודי המיועד לסוג חדש של צרכני תוכן, אשר קצר את הפרס היוקרתי לעיצוב ייחודי.

 

LG StanbyME הוא סוג חדש של מכשיר לצריכת תוכן, המיועד לדור חדש של צופים. צג LED  של 27 אינץ' מחובר למעמד הניתן להזזה, כשהוא מצופה מאחור באריג המקנה לו מגע ותחושה יוקרתית ונראות מעולה בכל סביבה ובכל חדר. נוסף על פרס IDEA Gold ה-LG StanbyME קיבל גם את פרס העיצוב הבינלאומי של iF Design Award 2021 ואת פרס מוצר השנה של Red Dot Award.

 

צילום: "LG"

 

ארבעה מוצרי פרמיום של LG קיבלו מדליות ארד במקוריות העיצוב שלהם: כך לגבי מעמד הגלריה של הטלוויזיות LG OLED evo הזוכה בזכות המראה הדק ואומנתי שלו (משהו כזה ) ; מקרן הקול LG Eclair Soundbar הזוכה לפרס בזכות הקווים המעוקלים שלו השוברים את המוסכמות בתחום מקרני הקול; מערכת הכביסה והייבוש LG WashTower הבולטת בזכות עיצוב ביחידה אחת ושילוב טכנולוגיות חכמות; ומכשיר טיהור האוויר LG PuriCare Air Purifier המשלב עיצוב חלק וביצועים גבוהים במיוחד.

 

חמישה מוצרים נוספים של "LG" הגיעו לשלבי הגמר בתחרות השנה, בזכות עיצוב מבריק ומקורי:

  • ארון אדים לריענון בגדים LG Styler Objet Collection
  • שואב אבק אלחוטי נטען LG CordZero ThinQ™ A9 Kompressor and All-in-One Tower
  • מטהר ומסנן מיםLG PuriCare Dual
  • סדרת התנוריםLG InstaView™ Slide-in Oven Range
  • רמקולים לגיימינג LG UltraGear™ Gaming Speaker

 

לי צ'ול-באי, ראש מרכז העיצוב של "LG": "עיצוב מסייע ללקוחות לממש את סגנון החיים המועדף עליהם ולבטא את הייחוד שלהם. LG מחויבות לעמוד בדרישות הלקוחות לשפר את איכות חייהם, ותעשה זאת באמצעות המשך המחויבות והיישום של עיצוב המבטא את סגנון החיים העתידי המועדף על לקוחותינו".