כותרות אחרונות
Search

מוצר הדגל של LG ו- Google Daydream מציעה חוויית מציאות וירטואלית עוצמתית יותר מאי פעם

לממש את הבלתי ממומש ב-VR עם ה-LG V30

מוצר הדגל של LG ו- Google Daydream מציעה חוויית מציאות
וירטואלית עוצמתית יותר מאי פעם

 

LG מקימה לחיים את חלומותיהם של צעירים ומבוגרים באמצעות מציאות וירטואלית עם מכשיר הדגל החדש שלה, בשיתוף פעולה עם Daydream, הפלטפורמה של Google ל- VR באיכות גבוהה במובייל. לטובת מאמץ זה, LG גייסה גיבור כדי לעזור לו לממש את החלום שלא התגשם, במשך כמעט יובל.

צילום: lg

ג'יימס לוול היה אסטרונאוט בתוכנית ג'מיני ותוכנית אפולו והוא אחד מ-24 בני האדם שטסו אל הירח, הראשון מבין שלושה שטסו אל הירח פעמיים, והיחיד שטס אל הירח פעמיים בלי לנחות עליו. לוול היה גם האדם הראשון שטס ארבע פעמים לחלל. דינו של קפטן לוול נחרץ במשימת אפולו 13 בשנת 1970, במהלכה צללה החללית לכדור הארץ לאחר פיצוץ טנק החמצן בחלל. המפקד לוול, חווה סוף סוף "הליכת ירח" ב-VR  בעזרת ה-V30  וה-Daydream .

צילום: lg

 

 ה-  LG V30הוא מכשיר חכם מותאם Daydream המסתנכרן ישירות עם Google Daydream View, חיבור האוזניות ומרכז הבקרה של Google Daydream, לחוויית VR ברמה גבוהה ביותר. מעבד ה-Qualcomm Snapdragon 835, בשילוב עם תצוגת FullVision OLED QHD+ (2800×1440(, מוגנת על ידי גוף המפזר את החום ביעילות ומתמודד עם משחקי VR מתקדמים בצורה אופטימלית, תוך הפקת ניגודיות צבע מעולה וזמני תגובה מהירים. ה- V30 מחזיק זמן רב יותר מאשר מכשירים רבים אחרים, עם אלגוריתם מקורי ואופטימיזציית תוכנה אשר עושים שימוש יעיל בסוללת ה- 3,300 mAh. בזמן הטעינה, טכנולוגיית הטעינה המהירה של Qualcomm®, Quick Charge™ 3.0, מסוגלת להגיע מ-0% ל-50% ב -30 דקות בלבד.

 

בנוסף, ה-Hi-Fi Quad DAC המתקדם של המכשיר מספק צליל שאין דומה לו בכדי למקסם את תחושת המציאות. ה-V30, המכריע את הכף במשקל 158 גרם, הוא המכשיר הקל ביותר בקטגוריה זו, מה שמאפשר נוחות בזמן צפייה בתכני VR ארוכים.