כותרות אחרונות
Search

מוצר השנה – הוכרזו הזוכים בפרס "מוצר השנה – בחירת הצרכנים" 2023.

 

 

טקס מוצר השנה ישראל 2023.

הצרכנים בישראל בחרו את מוצר השנה.!

הוכרזו הזוכים בפרס "מוצר השנה – בחירת הצרכנים" 2023.

באירוע חגיגי שנערך באולמי איסט תל אביב East Tel-Aviv בנוכחות אלי כהן מנכ"ל מוצר השנה ישראל וענבר קוזלובסקי סמנכ"לית מוצר השנה ישראל: נחשפו הזוכים בפרס היוקרתי של מוצר השנה 2023.

 

צילום: אבי בר

 

לאחר מחקר צרכנים מקיף שכלל מבחן אמיתי של חווית לקוח בשימוש במוצרים, נבחרו הזוכים בפרס מוצר השנה ישראל 2023. תוצאות המחקר שבסיומו נקבעו זוכי פרס מוצר השנה, מאשרת שוב, שהצרכן הישראלי מחפש ומבקש מענה אמיתי לצרכיו והוא לא בהכרח מושפע מפרסומות. 

 

הלהקה שהנעימה את הערב למוזמנים – צילום: אבי בר

גם השנה בחרו הצרכנים במוצרים ושירותים המותאמים להם באופן אישי ולסגנון החיים בישראל. שירותי בנק, כרטיסי אשראי, מוצרים ללא סוכר, מכונת תספורת לשימוש עצמי בבית, מוצרי טיפוח המותאמים לתנאים התובעניים בארץ, מוצרים  רפואיים בעיקר לעיניים, זכו להערכה ולציון שביעות רצון גבוהים. ראוי לציון כי השימוש בבינה מלאכותית AI בתהליכי רכישת רכב ואו בניהול תיקי השקעות, הצליח  לעורר עניין רב. וכמו שכבר אמרנו, ברור לכל  כי בשנת 2023  מרבית הזוכים הציגו חדשנות ותשובה טובה למה הם הראויים לפרס היוקרתי והמוכר בעולם "מוצר השנה".

 

בטקס יוקרתי וחגיגי שנערך באולמי איסט תל אביב East Tel-Aviv , פורסמה לראשונה רשימת הזוכים בפרס מוצר השנה 2023. הזוכים נבחרו לאחר תהליך ארוך ומוקפד תחת פיקוחה של חברת מוצר השנה העולמית, באמצעות מכון המחקר הבינלאומי "NIELSEN".

 

אלי כהן מנכ"ל מוצר השנה ישראל – צילום: אבי בר

 

מטרת התחרות והפרסים היא לזהות את המוצרים והשירותים החדשניים ביותר בתחומם,  העדכני, לעודד חדשנות, על ידי הענקת פרסים למשווקים, שהשיקו באותה שנה מוצרים ושירותים, שלא רק שהציגו חדשנות פורצת דרך, אלא גם קיבלו ציוני איכות גבוהים מהצרכנים עצמם.

 בדיקת המוצרים מתבצעת על פי עקרונות ברורים של מחקר אחיד ומהימן המעניק לזוכים את הזכות להשתמש בכלי שיווקי עוצמתי ומוערך ביותר, הלוגו של "מוצר השנה", פרס הצרכנים הגדול והמשפיע בעולם בתחום מוצרי הצריכה כבר למעלה מ – 40 שנה ובלמעלה מ – 45 מדינות ברחבי העולם.

 

ענבר קוזלובסקי סמנכ"לית מוצר השנה ישראל – צילום: אבי בר

 

גם השנה כמו בשנים עברו, העריכו הצרכנים הישראלים חדשנות ופתרונות מקוריים לצרכים אמיתיים המותאמים לסגנון החיים המודרני.

 

על תחרות מוצר השנה:

תחרות מוצר השנה נוסדה בפריז בשנת 1987 והתפתחה במהירות ברחבי העולם. התחרות מבוססת על בחירה אמיתית של הצרכנים, ומגובה בבדיקה של מכון מחקר בלתי תלוי. התחרות נערכת מדי שנה ב-5 יבשות שונות ובלמעלה מ-40 מדינות. היא בעלת השפעה על כ-4.5 מיליארד צרכנים.

 

מטרת התחרות לזהות את המוצרים והשירותים החדשניים ביותר בתחומם. בדיקת המוצרים מתבצעת על פי מתודולוגיית מחקר אחידה ומהימנה ומעניקה לזוכים את הזכות להשתמש בכלי שיווקי עוצמתי ומוערך ביותר – תו (לוגו) “מוצר השנה”, פרס הצרכנים הגדול והמשפיע בעולם בתחום מוצרי הצריכה.

 

לאתר מוצר השנה העולמי   www.poyworldwide.com

 

אלו הזוכים בפרס מוצר השנה ישראל:

צילומים: אבי בר / יח"צ מוצר השנה