כותרות אחרונות
Search

מוצר השנה חושף את רשימת הזוכים לשנת 2021!

צילום: יח"צ

 

 

מוצר השנה חושף את רשימת הזוכים לשנת 2021!

כ-5,000 צרכנים בחרו את המוצרים והשירותים האהובים ביותר בשנה האחרונה במסגרת תחרות "מוצר השנה" למוצרי צריכה ושירותים חדשניים.

תהליך הבחירה מתבצע על פי מתודולוגיית מחקר אחידה, המיושמת על ידי חברת המחקר הבינלאומית NIELSEN.

 

המוצרים הזוכים – צילום: יח"צ צילום: יח"צ

 

 

ישראל (איזי) מוקדי, הזכיין החדש של תחרות "מוצר השנה" בישראל: "המוצרים אשר נבחרו לזוכים על ידי הצרכנים בתחרות 'מוצר השנה' משקפים בצורה הנאמנה ביותר את אהדת קהל היעד, טיב המוצר המשובח וחדשנותו בשוק. כבר שנים שבכל העולם התחרות מנבאת את הצלחתם של מוצרים לטווח הארוך, ואף ממנפת את הצלחתם בזכות הלוגו הבינלאומי המוכר והתואר המכובד"

 

כ-5,000 צרכנים בחרו את המוצרים והשירותים האהובים ביותר בשנה האחרונה במסגרת תחרות "מוצר השנה", שהינו פרס בינלאומי הניתן ב-47 השנים האחרונות למוצרי צריכה ושירותים חדשניים במדינות שונות ברחבי עולם.

 

תחרות "מוצר השנה" נועדה להביע הוקרה לחברות אשר חרתו את היצירתיות והחדשנות על דגלן ואשר משקיעות משאבים רבים בפיתוח מוצרים חדשים, וכן לסייע לצרכנים לזהות, לרכוש ולהתנסות במוצרים חדשים, שזכו להצלחה ולהעדפה בקרב צרכנים אחרים אשר בחנו אותם, התנסו בהם וכעת הם ממליצים עליהם לחבריהם.

 

בחירת המוצרים החדשניים הזוכים נעשית בכל מדינה על ידי הצרכנים עצמם, כאשר תהליך הבחירה מתבצע על פי מתודולוגיית מחקר איכותית ואחידה, המיושמת על ידי חברת המחקר הבינלאומית NIELSEN.

 

חברות שמוצריהן השתתפו בתחרות יקבלו לידיהן את המחקר המקיף שערכה חברת NIELSEN  בקטגוריית המוצר אליה ניגשו.

 

בין הקטגוריות שנסקרו וזכו השנה: ליברה בתחום ביטוח הרכב, בנק הפועלים – bitcard בתחום כרטיסי האשראי, שופרסל עם "המטבח הישראלי – חמם והגש" בתחום התבשילים הביתיים, ד"ר פישר עם  הסדרה המקצועית לשיער PROFESSIONAL בתחום השיער ועוד…

 

צילום: יח"צ

 

פיליפ גלדר, נשיא מוצר השנה העולמי: " אין ספק שיש מקום ללוגו של מוצר השנה במדינת ישראל. יש בישראל  שפע של אנשים כישרוניים ובעלי יכולת להמציא דברים חדשים, שהשאלה היא אם הם  מוסיפים משהו ייחודי וחדש לקטגוריות שלנו ומביאים תועלת לצרכנים. זה כמובן המקום בו מוצר השנה גורם למוצרים מסוימים להתבלט, כיוון שהם ממוקדים בצרכן".

 

ישראל (איזי) מוקדי, הזכיין החדש של תחרות "מוצר השנה" בישראל: "בדומה למדינות אחרות בעולם, בחירת המוצרים החדשניים הזוכים נעשית בכל מדינה על ידי הצרכנים עצמם, כאשר תהליך הבחירה מתבצע על פי מתודולוגיית מחקר נוקשה, אחידה ומקיפה, המיושמת על ידי חברת המחקר הבינלאומית NIELSEN ומשקפת את העדפות הצרכנים.

 

המוצרים שנבחרו על ידי הצרכנים בתחרות 'מוצר השנה'  כזוכים, משקפים בצורה הנאמנה ביותר את אהדת קהל היעד, טיב המוצר המשובח וחדשנותו בשוק. למעשה, הצרכנים הם המומחים האמיתיים והיחידים שיכולים להעריך את מידת שביעות רצון הציבור מהמוצרים. כבר שנים שברחבי העולם התחרות מנבאת את הצלחתם של מוצרים לטווח הארוך, ואף ממנפת את הצלחתם בזכות הלוגו המוכר והתואר המכובד. כך, מהנתונים שהצטברו ברחבי העולם בשנים האחרונות עולה, כי נרשמו גידולים של עשרות אחוזים במכירות המוצרים הנבחרים בשנה שלאחר הזכייה".

 

המוצרים הזוכים – צילום: יח"צ

 

להלן רשימת הזוכים המלאה לשנת 2021:

 

החברה

המוצר הזוכה

בנא משקאות

MG SPIRIT

שופרסל

קפסולות קפה מאלומיניום

אלקטרה מיזוג אוויר

ELECTRA MAGIC

שופרסל

המטבח הישראלי – חמם והגש

אמישראגז

קונטרול פלוס

Gerber

מחית לתינוקות באריזת פאוץ'

הנמל אריזות ושיווק בע"מ

קטניות "הנמל" – חלבון בכל מנה

שופרסל green

סדרת טופו חומוס

טמבור

eco2

ד"ר פישר

אפקטיב קר קרמי גוף וידיים מועשרים בשמנים

שופרסל green

לחמים ובגטים טריים ללא גלוטן

ד"ר פישר

 הסדרה המקצועית לשיער  PROFESSIONAL

מזרע

סדרת הנקניקים הפרוסים

ויסוצקי

ויסוצקי ירוק סופר גרין בתוספת ויטמינים Cּ+D

י.מרבה ישראל בע"מ

Slimdelis Topping

מיניליין

Electrolux תנורים בנויים מסדרת SurroundCook

שופרסל

אורז בטעמי עולם

מיניליין

AEG מדיחי כלים מסדרת QuickSelect

ברא

WISE BLEND- סדרת הוויטמינים והמינרלים

שופרסל

טבלאות שוקולד SINGLE ORIGIN

שופרסל green

מחיות פרי אורגניות עם תוספות

בנק הפועלים

אפליקציית בנק הפועלים

שופרסל green

יוגורט יווני ללא לקטוז

בנק הפועלים

פועלים open

בנק הפועלים

bitcard

ליברה

ביטוח רכב  

שופרסל

סדרת תבשילים קפואים מן הצומח

שוואלם ש.י.ש ייבוא בע"מ

שלי'ז – Shelly's