כותרות אחרונות
Search

נעים להכיר – ביטוח הנסיעות לחו"ל הטוב בישראל!

צילום: freepik

נעים להכיר – ביטוח הנסיעות לחו"ל הטוב בישראל!

אם אתם הגעתם עד לכאן סימן שאתם מתכננים לטוס בקרוב לחו"ל. נסיעה לחו"ל יכולה להיות משמחת ומרגשת בתנאי שאתם עושים את כל ההכנות לקראתה. מה יהיה עליכם לעשות לפני העלייה למטוס? לתכנן את המסלול, לסגור בית מלון, ולא לשכוח לעשות ביטוח נסיעות. ביטוח נסיעות הוא ביטוח שמטרתו למנוע הפתעות לא נעימות, כל מיני הוצאות לא צפויות תהיינה מכוסות. משמעות הדרך היא שלא תמצאו את עצמכם משלמים סכומי עתק מבלי שתהיו ערוכים לכך. מעוניינים לעשות את ביטוח הנסיעות הטוב בישראל? חברת קשרים סוכנות לביטוח ממליצה לכם לעשות ביטוח נסיעות של חברת הביטוח פספורט קארד.

 

ביטוח נסיעות לחו"ל – פספורט קארד:

ביטוח הנסיעות של חברת פספורטכארד פועל בשיטה חדשנית ומשוכללת שהשאירה אבק למתחרות. זוהי הסיבה שבגללה מדובר על ביטוח נסיעות שזוכה לאהדה רבה אצל הישראלים. בזכות ביטוח הנסיעות הזה תוכלו למצוא את עצמכם עולים למטוס ללא דאגה או חשש מה עלול לקרות. יהיה לכם כרטיס אשראי אישי שבאמצעותו תוכלו לשלם את ההוצאות השונות במסגרת הכיסוי של הביטוח. המטרה היא שתוכלו לטייל בחו"ל עם מינימום של התעסקויות ועם מקסימום של הנאה. הרי כולנו יודעים שהראש טרוד בעניינים שונים, כמעט בלתי אפשרי להנות בחופשה עצמה. עם ביטוח הנסיעות פספורט קארד תוכלו להנות באמת מהחופשה הקרובה בחו"ל. זה לא באמת משנה לאיזה יעד בחרתם לטוס או מה בדיוק בא לכם לעשות.

 

צילום: freepik

 

מדוע לעשות ביטוח של חברת פספורט קארד?

ביטוח הנסיעות של חברת פספורט קארד מאפשר לכם לבצע את כל הבירוקרטיה אונליין. לא תהיו מחויבים לפנות לנציג כל עוד אין סעיף מיוחד שתרצו להכניס אל תוך הכיסוי עצמו. בו בזמן עם הכרטיס המגנטי של החברה, לא תמצאו את עצמכם מתעסקים עם בירוקרטיה. הנציגים של החברה יטעינו את הכרטיס בכל פעם בסכום הנדרש במסגרת הכיסוי שקיבלתם. כל זה קורה עם נציגים אדיבים שמתמחים אך ורק בכיסוי של מבוטחים הנוסעים לחו"ל. פספורט קארד היא חברת הביטוח היחידה בישראל שמתעסקת רק עם ביטוחי נסיעות לחו"ל.

 

כמה עולה לסגור ביטוח נסיעות פספורט קארד?

המחיר הוא הפרמטר האחרון שאמור להעסיק אתכם בהקשר של ביטוח נסיעות לחו"ל. טוב לשלם מעבר למה שחשבתם לעצמכם כדי לדעת כי אינכם תמצאו את עצמכם בבעיה. הרי ההוצאה הצפויה על טיפול רפואי מעבר לים עשויה להיות גבוהה ממה שאתם מדמיינים לעצמכם. טוב לדעת כי ביטוח הנסיעות של פספורט קארד מכסה אתכם מכף רגל ועד ראש. פספורט קארד מחיר יכול לנוע בין כמה דולרים בודדים ליום אחד, במידה ותרצו לעשות ביטוח סטנדרטי. בו בזמן במקרים מיוחדים העלות של הביטוח ליום יכולה להסתכם בכמה עשרות דולרים.

 

באמצעות משווק מורשה קשרים סוכנות לביטוח.