כותרות אחרונות
Search

מותג האופנה הישראלי "פיצק'ע" משיק את הקולקציה לחורף 2016-2017 ומציע מגוון הנחות מפתות לרגל חגיגות יום ההולדת

מותג האופנה הישראלי "פיצק'ע" משיק את הקולקציה לחורף 2016-2017  ומציע מגוון הנחות מפתות לרגל חגיגות יום ההולדת של המותג אשר יתקיימו ב– 15-16 בדצמבר בתל אביב

הקולקציה החדשה מתאפיינת באקלקטיות מרבית הכוללת: מראה בוהושיק, אלגנטי, קז'ואל אורבני, עם נגיעות פאנק ורוק ועם ניחוח נוטף שיק. שמלות ליום ולערב לצד ז׳קטים מעילים ומכנסים, פריטים ייחודים לנשים שאוהבות ומעריכות אופנה במיטבה

 

מותג האופנה "פיצק'ע", המיוצר ומשווק בישראל, על ידי מעצבת האופנה מיה קטן, משיק קולקציית חורף 2017 רב גונית ומתוחכמת הפונה לקהל נשי, צעיר ובוגר כאחד, כאשר הקו המנחה מתמקד בקו נקי ומתוחכם, מראה סקסי מרומז וגזרות המלטפות את הגוף, לצד גזרות המדגישות את הקימורים הנשיים בצורה קלאסית וייחודית המאפיינת את המותג.

pizke-1

צילום: איליה מלינקוב

"פיצק'ע", חוגג בימים אלו שנה לפתיחת החנות המקסימה הממוקמת ברחוב דיזינגוף בתל אביב, ו-15שנות קיום באמצעות שיווק ישיר בבוטיקים מובילים ברחבי הארץ ובסטודיו המעצבת בתל אביב. הקולקציה החדשה, מתאפיינת באקלקטיות המשלבת בין עולמות רבים ביניהם הבוהו-שיק, קז'ואל אורבני, אלגנטי וערב ונגיעות מעולם הרוק והפאנק, כך שכל אישה תוכל למצוא את הפריט האהוב והמחמיא ביותר. קהל היעד של המותג הן נשים המבינות אופנה ויודעות להעריך את איכות הגזרות והתיפורים. את הקולקציה מובילים מגוון פריטים ביניהם: שמלות זהובות וכסופות בשילוב טקסטורות בד שונות ומעניינות בשלל צבעים וגזרות שונות המחמיאות לגוף הנשי במפתחי וי וניקי, חליפות וסט הכוללות וסטים המדגישים את המותניים בשילוב חצאיות מעל הברך עם פתחים קטנים מרומזים, או מכנסיים בגזרה גבוהה אשר יכולים לשמש בכל מעמד, מכנסיים מחויטים מתרחבים בגזרת 7 שמיניות במראה מתוחכם, ז'קט ג'קסון בעל פתחים סימטריים באזור המרפקים במגוון בדים והדפסים המעניק אינטרפטציה שונה לז'קטים החורפיים שהכרנו עד היום, דגם סלינה המגיע בגזרה פשוטה ומחמיאה וכולל שמלות טוניקות וחולצות באורכים, בדים וצבעים שונים.

pizke-2

צילום: איליה מלינקוב

בין הפריטים הבולטים בקולקציה החדשנית והמרעננת של המעצבת קטן, ניתן למצוא את מעיל הבוהו- מעיל ארוך בעל שילוב עם רקמה צבעונית הרקומה לתפארת. המעיל מגיע בשלל צבעים, ביניהם: לבן, אדום, חרדל ואפור. את מראה היום יום מובילות שמלות חורף בשלל בדים משולבות כיסים ושמלות צווארון וכפתורים במגוון הדפסים, שמלות בגזרת A שמתאימות לכל גזרה וגם שמלות משולבות פתחים באזור עצם הבריח- מראה קלאסי עם נגיעות פאנקיות מרומזות. בשמלות הערב בולטות שמלות דמויות עור, שמלת מדונה קוקטית, שמלות מקסי בעיצובים ייחודיים ובמשחקי בדים המשלבים בין אריגי קופרו ויסקוזה, לבדי תחרה, רקמות ובדים מלאי טקסטורות מיוחדות במינן.

pizke-4

צילום: איליה מלינקוב

הצבעוניות השולטת בקולקציה החדשה של פיצק'ע באה לידי ביטוי כחלק ממגמות אופנה עולמיות בולטות וחלק נכבד ממנה הוא  Collection Black & Golden -פריטים בגווני שחור זהב וכסף והשילובים ביניהם. ניתן למצוא גם פריטים בצבעים עזים כמו חרדל ואדום, משפחת הירוקים וכמובן גם אפור על כל גווניו.

pizke-3

צילום: איליה מלינקוב

הבדים השולטים בקולקציה זו: דמוי עור,  קופרו, בדי סריג עדינים בשילוב נגיעות לורקס נוצצות ליצירת מראה זוהר ושיקי, אריגי ויסקוזה דמויי משי, רקמות צבעוניות, ובדי ג׳רסי עבים בטקסטורות מיוחדות.

 

טווח המחירים: החל מ– 200 ש"ח ועד 899 ש"ח.

ניתן קיימלהשיג במידות 34-42.

לרגל חגיגות השנה: יתו הנחות של עד 50% בתאריכים 15 ו- 16 לדצמבר.

להשיג בדיזינגוף 152, תל אביב.

שעות פתיחה: ימי א'-ה'- 10-20,יום  ו'- 10-16.

טלפון: 03-6477677

 

 

על המותג פיצק'ע

מותג האופנה  נוסד בשנת 2001 על ידי מעצבת האופנה מיה קטן. כל פריטי האופנה בחנות מיוצרים על ידי מתפרה איכותית בתל אביב כחלק מאידיאולוגיה של המעצבת אשר חרטה על דגלה את מונחי האיכות חסרת הפשרות בבגדים אותם מייצרת.

המותג משווק בחנות הדגל ברחוב דיזינגוף בתל אביב וניתן לבצע הזמנות טלפוניות וליהנות ממשלוחים למדינות שונות ברחבי הגלובוס.