כותרות אחרונות
Search

מותג האופנה BeGood NEW YORK מציג את הקולקציה לקיץ 2019

"BeGood NEW YORK"  קולקציית קיץ 2019

עוד רגע והחורף יפנה את מקומו לאביב הפורח. המעילים והסוודרים  יאופסנו במדפים העליונים ובמקומם נניח את הפריטים המהממים מקולקציית אביב 2019 של מותג האופנה "BeGood NEW YORK".

 

הקולקציה החדשה מציגה מענה מושלם לסגנון החיים העמוס של האישה המודרנית, אישה שמודעת לעצמה, לנשיותה ולעוצמתה, אשת המולטי-טסקינג אשר משלבת היטב בין קריירה, משפחה ואפילו נשאר לה זמן לעצמה. האישה של 2019 צריכה מענה אופנתי לתחומים השונים שממלאים את חייה: עבודה, בית, ספורט ואירועים עסקיים וחברתיים.

 

צילום: BeGood

 

מותג האופנה "BeGood ניו יורק" מציג קולקציית אביב עשירה וייחודית השואבת את ההשראה שלה מהטרנדים המובילים באופנה הבינלאומית ובפרט מהסטייל האורבני הניו-יורקי. בין הטרנדים הבולטים בקולקציה נמצא טרנד הדפסי החיות המעניק מראה מתוחכם ונשי. הדפסי חיות מעידים על כוח פנימי וחיצוני, ביטחון ותחושה חזקה של העצמה ועצמאות. המותג דואג לשמור על היופי והרעננות של האישה לאורך כל שעות היממה ונותן לה מענה של 24/7 לכל סיטואציה בחייה.

 

צילום: BeGood

 

"BeGood ניו יורק" מביאה בשורה חדשנית לעולם האופנה, המבוססת על פרי פיתוח שוויצרי ואיטלקי ומחוללת מהפך של ממש. פריטי הלבוש בקולקציה עשויים בטכנולוגיה החדשנית Dermofibra Cosmetics, המספקת תוצאות נראות לעין תוך 10 ימים בכל מה שקשור להקטנת היקף הירכיים, המותניים והאגן. הבד הייחודי ממריץ את המיקרו – סרקולציה באזורים אלו באמצעות  קריסטלים אורגניים ומיקרוספרות מלאות ברכיבים המזינים את עורך וממריצים אותו, כמו אלוורה, קפאין, ויטמיןA  וויטמין E. החומרים משתחררים בטמפרטורת הגוף בלבד ועמידים בכ־100 כביסות. בקיצור, הרבה יותר מטייץ.

 

צילום: BeGood

 

כל המוצרים של מותג "BeGood ניו יורק" פותחו באותו האופן: טכנולוגיה יעילה, קבועה ובלתי-מוגבלת שיש לה תוצאות בולטות ומוכחות בשטח. הקולקצייה מורכבת מטייצים בעיצוב ספורטיבי וקלאסי. מעבר לטכנולוגיה החדשנית, הטייצים מעוצבים בצורה המותאמת לכל שעות היום ויכולה להשתלב בצורה הרמונית עם בגדי ספורט, בגדי קז'ואל ובגדי ערב.

 

בנוסף, בקולקציה גם בגדי ספורט לצעירות, אימונים וריצות ובגדי בית נוחים ומשוחררים שגורמים לך להיראות נפלא גם בשעות המנוחה שלך.

 

אתר: www.begoodny.co.il

info@begoodny.com

IG-begoodny.israel