כותרות אחרונות
Search

מותג האופנה NAUTICA משיק: קולקציית סתיו חורף 2015/16 לנשים

צילום: ירון ויינברג

 מותג האופנה הבינלאומי NAUTICA משיק: קולקציית סתיו חורף 2015/16 לנשים

מותג האופנה נאוטיקה משיק לעונה הקרובה קולקציה רעננה ועכשווית המורכבת מפריטים אייקוניים ששודרגו בשילובי בדים, גזרות ואלמנטים מיוחדים הבאים לידי ביטוי בכפתורים, רוכסנים ועוד. הקולקציה לנשים וצעירות מפתיעה בהדפסים גיאומטריים אלגנטיים ושילובי צבעים קלאסיים לצד נועזים כגון:כחול, אדום ולבן.

 

הקולקציה החדשה  מציעה מגוון פריטים בקווים נקיים וטקסטורות שהינם אבני היסוד לכל מלתחה מודרנית, אלגנטית ומתוחכמת. ה'חתימה' של נאוטיקה שזורה היטב בפרטים הקטנים שעושים את ההבדל בגזרות, בדים, הדפסים וצבעים נשיים. הקולקציה מכילה שפע של פריטים החוגגים את חיי האישה המודרנית.

פריטי הקולקציה מתהדרים  בגוונים עשירים השואבים ממורשת המותג. הצבעוניות מושפעת מהצבעים הנקיים והרגועים של הים ועולם השיט, כגון כחול אוקיאנוס, לבן שנהב ואפור עם נגיעות של כתום שקיעה, סגול בורגונדי, ואדום.

 

מותג נאוטיקה אשר בנה את עצמו מליין מעילים מוכיח את עליונותו בקטגוריה עם מעילי טרנץ', צמר, ומעילי רוח בצבעים מטאליים עם צווארונים מיוחדים; המעילים ניתנים להתאמה לגזרה באמצעות שרוכים, רוכסנים ועוד. הטרנד הבולט לעונה הינו השילוב בין בדי סריג, ניילון פוך ואריג אשר ניתן למצוא בין היתר בבלייזרים מחויטים, מעילים וסטים וג'קטים.

בין הפריטים המחויטים בקולקציה ניתן למצוא: שמלות עסקים עם גימורים מתוחכמים, שמלות בייקרים אלגנטיות עם רוכסנים כסופים, חולצות מחויטות מבדים קלילים, שמלות וסריגים בשילוב עם לורקס נוצץ להופעה בלתי נשכחת. 

פריטי הבייסיק לעונת סתיו 2015 לא נותרו ללא התייחסות וקיבלו אינטרפרטציה מחודשת ונשית בזכות הדגש לפרטים הקטנים אשר הופכים כל פריט בסיסי לייחודי ומעניין. לדוגמא:

חולצות פולו עם צווארון רוכסן ובד רך ונעים למגע, קרדיגנים עם סגירת רוכסן, טישרטים רקומים ועם הטבעות, סריגים במגוון דוגמאות סריגה.

 

צילום: ירון ויינברג

המותג נאוטיקה הפך למותג לייף סטייל בינלאומי מוביל אשר מציע אופנה איכותית וקלאסית לנשים, גברים וילדים. פריטי נאוטיקה הינם פריטים אופנתיים בעלי שיק קלאסי מתוחכם המעוצבים בהשראת הים ועולם הימאות. כיום, נאוטיקה הינו מותג אופנה מצליח ביותר מ 75 מדינות בעולם.

מחירי קולקציית נשים:

חולצות מכופתרות: החל מ- 299 ₪

טי שירטים: החל מ- 179 ₪

חולצות פולו: החל מ – 279 ₪

מכנסי בד: 399 ₪

ג'ינסים: 399 ₪

ג'קטים: 549 ₪

מעילים : החל מ- 599 ₪

שמלות: החל מ- 449 ₪

חצאיות: 399 ₪

ניתן להשיג ברשת נאוטיקה, רשת אמפוריום ברחבי הארץ ובאתר: http://www.nautica.co.il

עריכה ועיצוב – אבי בר