כותרות אחרונות
Search

מסעדת "זיגל", הכשרה למהדרין, בכפר האמנים אניעם ברמת הגולן מציעה חווית בשרים איכותית !!

"תאוות בשרים מהגולן"

במיקום ציורי ופסטורלי, הרחק מההמון, תמצאו את מסעדת "זיגל", הכשרה למהדרין, בכפר האמנים אניעם ברמת הגולן, שמציעה חווית בשרים איכותית ומשובחת בניצוחו של שף.

הרחק משאון העיר, בכפר האמנים הפסטורלי אניעם שברמת הגולן שוכנת מסעדת הבשרים הכשרה למהדרין "זיגל", מסעדת שף המציעה קולינריה איכותית שמתאימה לכל המשפחה ולכל כיס.

מסעדת זיגל הכשרה למהדרין בהשגחת הרבנות רמת הגולן, בבעלותו של השף רותם צרפתי בוגר מכללת רימונים טבריה (סוג 5), ובעל 12 שנות ניסיון וותק בענף המסעדנות מתמחה ביישון ועישון בשרים במעשנת מיוחדת שנבנתה בעבודת יד. גולת הכותרת של המסעדה היא מגוון נתחי הבשרים האיכותיים שנבחרו בקפידה המגיעים בחלקם גם משטחי מרעה מהגולן, לרבות, פריים ריב, נתח קצבים ואנטריקוט אנגוס. התפריט המגוון מציע מנות פתיחה כמו: נתחי כבד אווז צלויים שמונחים על חלת שבת וריבת דלעת ביתית במתכון סודי. (69/99 ₪); חציל סינייה, חציל קלוי על הגריל עם בשר טחון וטחינה המוגש עם לחם הבית. (39 ₪); מגוון כריכים, פסטות ומנות עיקריות כמו: קדרת בשר המוגשת בפויקה אישי ומשתנה בהתאם למזג האוויר ומצב רוחו של השף. (79 ₪); גדלים שונים של "זיגבורגר": ההמבורגר המיוחד של זיגל שעשוי מבשר עגל טרי ומוגש עם מגוון תוספות; ומנות הדגל של בשרים מובחרים כמו: נתח קצבים 300 גר' משובחים של הנתח המבוקש ביותר בליווי רוטב צ'ימצ'ורי ביתי. (129 ₪); נתח פריים ריב 400-450 גר' של אנטריקוט עסיסי על העצם עם קונפי שום. (129 ₪); ומיקס בשרים זוגי (1 ק"ג) המוגשים על פלטה חמה שכוללת: סטייק אנטריקוט אנגוס, נתח קצבים, סטייק סינטה ונקניקיות צ'וריסוס. (359 ₪).

 

מיקומה המיוחד בלב שדרת כפר האמנים הציורי שמציע מגוון גלריות של צורפים, קדרים, אמנות פלסטית, ציירים, וגלריות וינטג' מקנה תחושה של כפר קטן באירופה הקלאסית שמושך אליו חובבי אמנות ותיירים רבים. עיצוב המסעדה הכפרי והמזמין מתכתב באופן טבעי עם הרחוב הקסום. היא שוכנת במבנה עץ, הריהוט אף הוא מעץ, ואת קירותיה מעטרות תמונות שצייר הצייר האמן זיגל, שעל שמו קרויה המסעדה. המסעדה מצדיעה לתוצרת הגולן המשובחת ומציעה מבחר מוצרים מהגולן כמו: יינות ובירות בוטיק איכותיים, משקאות טבעיים ושמן זית.  

לאחרונה בעקבות מסורת תחרות שנתית של אכילת זיגבורגר החלו לאתגר את קהל הסועדים ולהציע בתפריט מנה של 1 קילו המבורגר מבשר עגל טרי, בליווי פטריית פורטבלו, בצל מטוגן, ביצת עין, כבד אווז לצד טבעות בצל וערימת צ'יפס. (199 ₪). הסועד שעמד באתגר בהצלחה מקבל חולצת כבוד עם כיתוב מיוחד.

 

 

במסעדת זיגל מתמחים באירוח קבוצות, ומציעים מגוון תפריטים המתאימים לכל תקציב,
ניתן לערוך מגוון אירועי חברה ואירועים פרטיים עד 120 איש.

מסעדת הבשרים זיגל, כפר האמנים אניעם, רמת הגולן, שעות פתיחה: א'-ה': 12:00-22:00;

ו' ומוצ"ש פתוח לקבוצות בלבד בתיאום מראש. טל': 04-6999855

עריכה ועיצוב – אבי בר