כותרות אחרונות
Search

מותג האיכות לחמי משיק לראשונה סדרת עוגיות שוקולד צ'יפס באיכות מעולה.

מותג האיכות לחמי  משיק לראשונה סדרת עוגיות שוקולד צ'יפס באיכות מעולה.

סדרת עוגיות שוקולד צ'יפס באיכות מעולה כוללת שלושה מוצרים של 150 גרם: עוגיות שוקולד צ'יפס עם שוקולד מריר מעולה, עוגיות שוקולד צ'יפס עם שוקולד לבן ומריר מעולה ועוגיות שוקולד צ'יפס קרמל עם שוקולד לבן.

 

  • הסדרה כוללת 3 סוגי עוגיות פריכות בטעמים מעולים ומיוחדים, המכילים חמאה בשילוב שוקולד מעולה.
  • גם בסדרה זו ניתן דגש על סטנדרט הייצור הגבוה כמו גם על הרכיבים האיכותיים: מגוון סוגי שוקולד, ללא חומרים משמרים, ללא צבעי מאכל, ללא חומרי טעם וריח מלאכותיים.
  • קטגוריית עוגיות השוקולד צ'יפס ממשיכה לעלות ולתפוס נתח יותר גדול בקטגורית עוגיות הפרימיום.

 

השקת הסדרה מבטאת את אסטרטגיית החברה לחיזוק נוכחותה בקרב משפחות צעירות ובני נוער הרוצים לצרוך את העוגייה האהובה והמוכרת, ומעוניינים במוצר איכותי השונה מהמותגים הקיימים.

 

העוגיות החדשות הן היחידות מבין כל המתחרים הכוללות חמאה אמתית ובדומה לכל מוצרי לחמי, גם בסדרה זו ניתן דגש על סטנדרט הייצור הגבוה כמו גם על הרכיבים האיכותיים: מגוון סוגי שוקולד, ללא חומרים משמרים, ללא צבעי מאכל, ללא חומרי טעם וריח מלאכותיים. לחמי גאה להיות חברה ישראלית המייצרת את מוצריה בישראל, ולהנגיש לכל הצרכנים מוצרים איכותיים מיוצרים כחול לבן.

 

לחמי – סדרת עוגיות שוקולד צ'יפס צילום: ישראל כהן

 

קטגוריית עוגיות השוקולד צ'יפס ממשיכה לעלות ולתפוס נתח יותר גדול בקטגורית עוגיות הפרימיום. מנתוני סטורנקס עולה כי ישנה עליה של 12% משנת 2017 (מכירות של 70 מיליון ₪) לשנת 2018 (מכירות של 78.7 מיליון ₪). עוד עולה מהנתונים כי מאז תחילת 2019 הקטגוריה צברה מכירות של 27 מיליון ₪, עליה של 9% בהשוואה לאותה תקופה בשנת 2018.

 

בלחמי שמו דגש מיוחד על האריזה, ובסדרה הנוכחית בחרו בעיצוב עדכני מושך וצעיר, כשלכל מוצר בסדרה איורים ושפה גרפית שונה וצעירה.

 

ניתן למצוא את העוגיות במחיר של 9.90 – 10.90 ₪ וניתן להשיגן בכל רשתות השיווק והחנויות הפרטיות. המוצר כשר חלבי, בהשגחת הרבנות האזורית הגליל התחתון, הופרשה חלה כדין