כותרות אחרונות
Search

שמרת הזורע נותנת לך 10,000 ש"ח לרכישת רהיטים לכל חלקי הבית בתמורה לניחוש המספר המדוייק של ברגי עץ שיש בגביע.

 

שמרת הזורע נותנת לך 10,000 ש"ח לרכישת רהיטים לכל חלקי הבית בתמורה לניחוש המספר המדוייק של ברגי עץ הנמצאים בגביע.

שמרת הזורע משגעת את הרשת בדף הפייסבוק שלה במבצע קיץ סוחף עם למעלה מ- 1000 ניחושים ותגובות, אלפי לייקים ושיתופים ולמעלה מ- 100,000 צפיות.

הזוכה המאושר יוכל לשדרג את הבית שלו ברהיטים חדשים לקראת תחילת השנה החדשה.

 

חודשי הקיץ ידועים כעונת מעברי הדירות והבתים, עונת השיפוצים והשדרוגים בעיקר בכל מה שקשור לרהיטים. כולם רוצים להתחדש, החל ממיטות ילדים ונוער ועד למערכות ישיבה ופינות אוכל לאירוח מושלם של כל בני המשפחה בעונת חגי תשרי הבאה עלינו לטובה.

 

נחשו כמה ברגי עץ יש בתוך הצנצנת ? – צילום: יח"צ

 

על רקע זה יצאה בימים האחרונים רשת הרהיטים שמרת הזורע בהגרלה משעשעת וסוחפת בעמוד הפייסבוק של החברה, שבה הגולשים מתבקשים לנחש כמה ברגי עץ יש בגביע הזכוכית והעונים נכון זוכים להשתתף בהגרלה, שבה יקבל הזוכה שובר רכישה על סך 10,000 ש"ח באחד מ-10 סניפי רשת שמרת הזורע שפרוסים ברחבי הארץ.

 

מנחשים כמה ברגים יש בגביע, כותבים בתגובה לפוסט את התשובה, עושים לייק לפוסט ולדף הבית ומשתפים. סרטון קצר נותן רמז על מספר הברגים שבגביע: http://bit.ly/2ScnaEc 

 

עורך הדין קובי בן-סימון מפקח על ההגרלה… צילום: יח"צ

 

מאז עלתה ההגרלה לפני מספר ימים היא לא מפסיקה לעור תגובות מיוחדות: מרגשות, מצחיקות, מוזרות הכל לטובת הפרס הסופי:  למעלה מ- 1000 ניחושים ותגובות, אלפי לייקים ושיתופים ולמעלה מ- 100,000 צפיות.

ההגרלה תתקיים במעמד עורך הדין קובי בן-סימון ב- 29.7.2019 ובמסגרתה יוכרז הזוכה.

להשתתפות בהגרלה: https://www.facebook.com/Shomrat.Hazorea/

 

פרטים נוספים:

"שמרת הזורע" היא אחד ממותגי הריהוט והעיצוב הביתי הוותיקים והמובילים בישראל, המציע קולקציית רהיטים המאופיינת בסגנון עכשווי-מודרני, רמת עיצוב גבוהה, חומרי גלם איכותיים ומוצרים פונקציונאליים ובהם: מערכות ישיבה, פינות אוכל, מערכות קיר ושולחנות סלון, כורסאות מעוצבות, חדרי שינה הכוללים ארונות ומזרנים ייחודיים,וריהוט כללי.