כותרות אחרונות
Search

מותג האיפור הבינלאומי L'OREAL PARIS מרחיב את סדרת טרו מאץ' ומשיק: TRUE MATCH MINERAL

מותג האיפור הבינלאומי L'OREAL PARIS מרחיב את סדרת טרו מאץ' ומשיק: TRUE MATCH MINERAL

TRUE MATCH MINERAL פודרה מינרלית- במרקם אבקתי ב-4 גוונים להתאמה מושלמת לגוון העור + פודרה שקופה אוניברסלית  לקיבוע האיפור ואפקט מאט לאורך היום

TRUE MATCH MINERALS בגוונים: פורמולה המכילה פיגמנטים מינראליים, מטפחת ומעניקה לעור מראה אחיד וחלק.

 

TRUE MATCH MINERALS פודרה שקופה אוניברסלית: מעניקה קיבוע איכותי ומקצועי לאיפור מבלי להעמיס על המראה; וניתן להמשיך ולפדר במהלך היום תוך שמירה על המראה המקורי

 

∨ בחודש יוני 2018 – הטבה ייחודית להשקה, בקנייה של מייק-אפ טרו מאץ' + פודרה מינרלית ב-130 ₪ (במקום 75 ₪ + 90 ₪ = 165 ₪ ) מקבלים מברשת איפור מתנה לשימוש עם הפודרה!

 

אחד הטרנדים החזקים השנה שכנראה ולעולם לא יעלמו מהעולם, הוא מראה של עור מושלם, אחיד וחלק. כזה המקרין זוהר בריא ומאוזן, ומשמש קנבס מושלם לכל לוק איפור באשר הוא.

 

אין דומה לפודרות מינרליות על מנת להשיג את הלוק. מוצרי איפור מינרלי, ככלל, מגיעים בדרך כלל במרקם אבקתי, וקיבלו את שמם הודות לרכיבים מינרליים שנמצאים בו ומטפחים את העור לאורך זמן. נוסף על כך, איפור מינרלי מתאים מאוד לבעלי העור הרגיש שבינינו, בזכות היעדרם של רכיבים שעשויים לעורר גירויים כאלה ואחרים בעור רגיש. המראה הסופי שמתקבל לאחר שימוש בפודרות מינרליות הוא טבעי, מאט, אחיד וחלק ללא עומס או תחושה מלאכותית ולכן הן מתאימות לכולם.

צילום: יח"צ חו"ל

 

לוריאל פריז מרחיב את סדרת האיפור TRUE MATCH עם 2 סוגים של פודרות מינרליות-,ללא טלק, אלכוהול או בישום:

  1. פודרה שקופה לקיבוע האיפור ומראה מאט.

  2. פודרה מינרלית ב-4 גוונים, לכיסוי קליל ושיפור מרקם העור לאורך זמן

 

TRUE MATCH MINERAL- פורמולה חדשנית

במעבדות "לוריאל פריז" לא מפסיקים לחדש ולהפתיע ולקראת קיץ 2018 פיתחו פורמולה ייחודית לפודרה מינרלית, מעניקה לו מראה, יפה, נקי ורענן.

 

מייק אפ מינראלי True Match מכיל:

  • פורמולה עדינה עם רכיבים מינרליים המסייעים בטיפוח העור לאורך זמן.

  • אבקה קלילה מועשרת במשי המאפשרת לעור לנשום

  • אבקה קלילה לשקיפות מושלמת

  • ללא טלק, אלכוהול או בישום

 

התוצאה: מעניקה קיבוע איכותי ומקצועי לאיפור מבלי להעמיס על המראה; וניתן להמשיך ולפדר במהלך היום תוך שמירה על המראה המקורי

 

TRUE MATCH MINERAL פודרה שקופה לקיבוע ומראה מאט:

צילום: יח"צ חו"ל

כולנו יודעים: על מנת להאריך את עמידות האיפור חובה לקבע את המייק אפ. יתרה מזאת: אם נוטים להברקות שומניות, יש נטייה לפדר יותר פעמים במהלך היום. החיסרון בפודרות דחוסות או פודרות שמוסיפות גוון, הוא שהן מוסיפות שכבת איפור נוספת בכל פידור. מי שרצה לדבוק במראה הקליל התקשה לעשות זאת.

 

הפודרה המינרלית והשקופה מסדרת TRUE MATCH מעניקה 2 פתרונות:

  • מעניקה קיבוע איכותי ומקצועי לאיפור מבלי להעמיס על המראה;

  • ניתן להמשיך ולפדר במהלך היום תוך שמירה על המראה המקורי.

עקב היותה שקופה היא מתאימה לכל גווני העור

תכולה: 10 גר'

מחיר מומלץ לצרכן: 75 ₪

 

TRUE MATCH MINERAL פודרה מינרלית ב-4 גוונים, לכיסוי קליל ושיפור מרקם העור לאורך זמן:

צילום: יח"צ חו"ל

 

לא כל אחת אוהבת להניח מייק אפ על כל שטח הפנים בכל בוקר. לפעמים, חושקות בגוון עור אחיד יותר, וברוטינת איפור קלילה וזריזה. פודרה מינרלית טרו מאץ בגוונים תעניק כיסוי אחיד אך קליל גם אם אין שכבת כיסוי מתחתיה.

הוראות שימוש:

יש לבחור את הפודרה התואמת לגוון העור, ולפדר בעזרת מברשת זויתית על כל שטח הפנים. גם אוהבי האיפור המודגש והמלא ימצאו את מבוקשם: פידור בעזרת פודרת TRUE MATCH MINERAL בגוון שזהה לגוון המייק אפ, על גבי המייק אפ, תעניק לאיפור אפקט "פוטושופ".

 

התוצאה : הפודרה משפרת את מראה העור ומאפשרת לעור לנשום. העור מרגיש רך יותר ונראה בריא יותר.

תכולה: 10 גר'

מחיר מומלץ לצרכן: 75 ₪

בחודש יוני 2018 – הטבה ייחודית להשקה, בקנייה של מייק-אפ טרו מאץ' + פודרה מינרלית ב-130 ₪ (במקום 75 ₪ + 90 ₪ = 165 ₪ ) מקבלים מברשת איפור מתנה לשימוש עם הפודרה!

 

ניתן להשיג את כל מוצרי "לוריאל פריז" ברשתות הפארם ומחלקות הקוסמטיקה ברשתות השיווק ברחבי הארץ.

 

עור מושלם, גם אם אין לך כזה:  

איך משתמשים בפודרות המינרליות מסדרת TRUE MATCH?

טיפים מ-עדי פרג'י מנהלת הדרכה של לוריאל פריז

צילום: יח"צ חו"ל

ההמלצה שלנו: KEEP IT REAL! פידור בעזרת מברשת מתאימה, דוגמת מברשת 05 הזויתית, תעניק לעור הפנים שלכם מראה מושלם מטבעו. הסירו את המדבקה הפנימית שסוכרת את הפודרה, וטבלו את המברשת בתוך המיכל. המברשת תאסוף כמות מדויקת; הוסיפו עוד במידת הצורך. אם אתם מחובבי הכיסוי המלא, תוכלו להוציא מעט פודרה מן המיכל על גבי משטח, ולהשתמש בספוגית.

 

ניתן להניח את הפודרות על גבי מייק אפ או קונסילר, או לבדן. הפודרה השקופה לבדה תספח הברקות כאלה ואחרות ותעניק לכם מראה מאט וטבעי; הפודרה בגוונים לבדה תעניק לכם כיסוי קליל וגוון עור אחיד יותר.

צילום: יח"צ חו"ל

אמצי מראה עור מאט ומושלם מטבעו:

  1. התחילו במייק אפ טרו מאץ' בגוון העור. מריחה אחידה תעשה את ההבדל; השתמשו במברשת מייק אפ 02 כדי להשיג כיסוי מקצועי ומושלם.

  2. בעזרת מברשת זויתית 05, אספו מעט פודרה מינרלית שקופה וקבעו את המייק אפ. הזוית שבמברשת תסייע לכם לדייק באיזורים שמברשת עגולה לא תגיע אליהם, דוגמת זויות העיניים, צידי האף וכדומה.

  3. בעזרת שימר נוזלי מסדרת TRUE MATCH, ורדרד או זהוב לבחירתכם, מקמו מספר נקודות זוהרות על עצמות הלחיים, והטמיעו אותן לתוך האיפור בטפיחות אצבע.

  4. הוסיפו מספר טפיחות של סומק אבקתי מסדרת TRUE MATCH על תפוחי הלחיים. בחרו בגוון טבעי שהולם אתכם; נסו את גוון 140 או 150.

 

מעל בסיס איכותי שכזה, תוכלו לבנות עיניים מעושנות ועוצמתיות עם שפתון אדום, או לסיים במסקרה ובמעט שפתון שקוף עם רמיזה של צבע. כל מראה יראה אלגנטי ומקצועי יותר אם העור מאופר במדויק כהלכה. בהצלחה

!