כותרות אחרונות
Search

מותג האיפור המקצועי של המאפר בועז שטיין מציע לקראת הקיץ שני גווני ברונזרים חדשים שנועדו לסייע בקבלת מראה שזוף.

צילום: שי גבריאלי

נגיעות משזפות המאפר בועז שטיין השיק שני ברונזרים  חדשים למראה שזוף

 הברונזרים עשויים מאבקה דחוסה במיוחד העמידה לאורך זמן, זו בעלת מרקם קטיפתי המעניק מראה נוצץ ושזוף לגוף. האבקות מתאימות לשימוש גם כסומק וצלליות והן מוצעות בשני גוונים שונים,  שנועדו כאמור לקבלת מראה עור שזוף.

הברונזר הראשון מוצע בגוון מוזהב המעניק לעור הפנים טאץ' שזוף ושחום, היוצר אור וזוהר טבעי לפנים. הוא מומלץ לנשים בעלות עור בדרגת כהות בהירה עד בינונית לקבלת אפקט שיזוף ללא חשיפה לשמש. הברונזר השני מוגש בגוון עמוק ואדום יותר המזכיר את צבעה של אדמת הטרקוטה. זה, מומלץ לנשים בעלות גוון עור בינוני עד כהה, לקבלת מראה קורן וזוהר.

boaz 2

צילום: ניסים פרץ

שני הברונזרים מוצעים בטקסטורה מבריקה מעט (לא נוצצת) המאפשרת לחטב את עצמות הלחיים, בנוסף הם מכילים ויטמין E, ומסנני קרינה טבעיים  וכן מרכיבים נוגדי חמצון כנגד הזדקנות עור הפנים לצד תרכובת של פיגמנט מינראלי טבעי בשם MICA המעניקה לעור הפנים אפקט של זוהר.

"על מנת ליצור מראה שזוף טבעי יש להימנע משימוש מוגזם בברונזר. כמו כן חשוב לציין כי יצירה של מראה שזוף הומוגני מחייבת משיחת הברונזר על מרבית שטח הפנים ולא רק באזור עצמות הלחיים, כסומק.  מומלץ להתחיל בהנחת הברונזר בכמות קטנה באזורי עצמות הלחיים, ולעבור משם לסנטר, למצח וגם לאף. שימוש מוגזם בברונזר יעניק לפנים מראה מוגזם, עשוי ולא טבעי", מבאר בועז שטיין.

 

משקל: 8 גרם   

מחיר 129 ₪

להשיג: במרכז בועז שטיין, דרך השלום 7, תל אביב, מכוני יופי, מרכזים מקצועיים, קוסמטיקאיות ובפרפומריות ברחבי הארץ.