כותרות אחרונות
Search

מותג האיפור המקצועי SMASHBOX COSMETICS השיק מתחם פופ-אפ בקניון עזריאלי בתל אביב

מותג האיפור המקצועי SMASHBOX COSMETICS   השיק לתקופה מוגבלת מתחם פופ-אפ עצמאי ראשון למותג,  בקניון עזריאלי בתל אביב. לקוחות המתחם יוכלו ליהנות מהתאמת איפור של צוות המאפרים המקצועי של המותג וממוצרים איכותיים ומיוחדים במהדורה מוגבלת שיימכרו בלעדית רק במתחם

מותג האיפור המקצועי סמאשבוקס, השיק בימים אלו מתחם פופ-אפ בקניון עזריאלי בתל אביב. מדובר במתחם המשמש כ"חנות" עצמאית ראשונה של המותג, הנמכר עד היום בבלעדיות בסניפי רשת אפריל. יצויין, כי גם מתחם פופ אפ זה הוא פרי שיתוף פעולה של סמאשבוקס ורשת אפריל.

זמן קצר לאחר שמתחם האיפור נפתח, הוא החל לתפקד בצורה מושלמת ונשים רבות החלו מגלות עניין במתחם החדש. לא בכל יום ניתן לקבל ייעוץ בנושא איפור מקצועי ממיטב המאפרים שהוכשרו בטכניקות איפור מבית המותג "סמשבוקס".

 smesh 2

ערן קראוס, מנכ"ל סמאשבוקס בישראל:,"מתחם הפופ-אפ  בעזריאלי צפוי לפעול למשך תקופה של 3 חודשים והוא ישמש כסנונית ראשונה של המותג. הכוונה היא להקים עוד מתחמים כאלו בקניונים מובילים נוספים. לדבריו, במתחמים עצמאיים ניתן יהיה להעביר ללקוחות את חווית האיפור המיוחדת של המותג, באמצעות צוות של מאפרים שהוכשרו בטכניקות האיפור של סמאשבוקס. כמו כן  ניתן יהיה להציג בפני הלקוחות באופן בלתי אמצעי את ה- DNA של המותג,  כמפתח ליין איפור אופנתי ומקצועי, אשר יראה טוב דרך עדשת המצלמה ויחד עם זאת יתאים לשימוש יומיומי ויהיה נגיש לקהל הרחב"………. "מתחמי הפופ-אפ הם שלב נוסף בדרך של סמאשבוקס לפתיחת חנויות עצמאיות של המותג".

 smesh 2

במתחם הפופ-אפ החדש  יימכרו מוצרים ייחודיים שלא יימכרו בסמאשבוקס ברשת אפריל. במהלך חודש דצמבר, חודש הפעילות הראשון של המתחם, ימכרו סטים במהדורה מוגבלת ויינתנו מתנות מיוחדות.

דוגמאות:

  • בקניית 2 מוצרים תקבל הלקוחה מתנה של 3 פריטים בגודל מיוחד

  • סטים במהדורה מוגבלת יימכרו במחירים אטרקטיביים. לדוגמה:

  • סט עיניים  – מסקרה FULL EXPOSURE בגודל מלא ו-2 מוצרים מוקטנים (עפרון עיניים ופריימר לעיניים) יימכרו במחיר המסקרה בלבד – 109 ₪.

  • סט מברשות

5 מברשות איפור, מאויירות באיורים של האמן הבינלאומי Yago Hortal, וביניהן מברשת מייק אפ, מברשת מניפה, מברשת לצללית, מברשת שפתיים  ומברשת גבות יימכרו במחיר אטרקטיבי של 399 ₪ בלבד.