כותרות אחרונות
Search

מותג הביגוד והאקססורי האוסטרלי לילדות Tutu Du Monde מציג: להתלבש כמו הבת של ביונסה ונורת' ווסט!

הוט קוטור לילדות: להתלבש כמו הבת של ביונסה ונורת' ווסט!

מותג הביגוד והאקססורי האוסטרלי לילדות Tutu Du Monde, האהוב על ילדי סלבריטאי הוליווד, מגיע לישראל ומפזר אבקת כוכבים בצורת אופנה עילית המעוצבת בעבודת יד דקדקנית, עבור ילדות לאימהות שעבורן בגד הוא הרבה מעבר לפריט לבוש.

tutu 5

המותג שהוקם בשנת 2009 בסידני אוסטרליה, פרי יצירתה של המעצבת האוסטרלית אנדראה רמבק, רחוק מהרוח התעשייתית המודרנית ומביא את אופנת העילית ותפירה דקדקנית מתצוגות האופנה הגדולות אל מחוזן של ילדות. אף על פי כי מדובר במותג צעיר באופן יחסי, הספיק לכבוש מקום של כבוד בקרב מביני עניין בעולם האופנה וסלבריטאים הוליוודים מוכרים רבים שנשבו בקיסמם של הבגדים. בין אלו ניתן למצוא את ביונסה, קים קרדשיאן, שרה ג'סיקה פרקר, ניקול ריצ'י, ג'סיקה אלבה, ניקול קידמן ועוד רבים נוספים.

tutu 2

בין פריטי המותג ניתן למצוא שמלות ואקססוריז משלימים רבים הנתפרים ונצבעים במלאכת יד. את השראת המעצבת לבגדים הנראים כאילו ונלקחו מסיפור פנטזיה דימיוניים, שואבת המעצבת מספרים, סרטים, נופים ופנטזיות ילדותיות, תוך שהיא מחברת בין עולמות שונים, זה העתיק והעדין ומוסיפה לו טוויסט עכשווי לכדי בגד שהוא לא פחות מהוט- קוטור לילדים.

tutu 4

השמלות בקולקציות השונות, המושקות 4 פעמים בשנה, כוללות פריטים אייקוניים החוזרים ונשנים בגרסאות שונות, יחד עם פרטי ביגוד עונתיים ואקססוריז מרהיבים נוספים. כל אלו נתפרים תוך שימוש בבדים איכותיים, נושמים, גמישים ורכים, המשולבים ומשובצים באלמנטים נוצצים ויוקרתיים כדוגמת אבני חן, פאייטים, סרטי משי, חרוזי קריסטל, נוצות וחומרים רבים הנשזרים בשמלה זה אחר זה באופן ידני. עם זאת, הדגש הינו על עיצובים נוחים ועל זמניים.

tutu 1

הקולקציה הנוכחית לאביב 2016 אשר הגיעה בימים אלו לישראל, כוללת שמלות אווריריות, המאופיינות בצבעוניות פסטלית מעושנת, אשר כמיטב מסורת המותג כוללת ברבים מהפריטים חלק טוטו תחתון ושזורות בדיטיילס מדויקים רבים ההופכים את פרטי הלבוש ללא פחות מיצירת אומנות. בין היתר ניתן למצוא שמלות, שכמיות, ז'קטים, חולצות טי שירט, חצאיות, בגדי גוף ועוד. טווח המחירים: 235- 875 ₪ לפריט.

להשיג בלעדית באתר www.CutiePie.co.il