כותרות אחרונות
Search

מותג הדרמו-קוסמטיקה הבינלאומי LA ROCHE–POSAY מציג מהפכה בניקוי העור !

המאבק בעור יבש מאד ומגורה מתחיל במקלחת!

לה רוש-פוזה מציג מהפכה בניקוי העור: ליפיקאר סינדט AP+ – קרם רחצה לעור יבש ומגורה במיוחד בפורמולה עשירה המרגיעה באופן מיידי את הגירוי והגרד ומפחית את היובש הקיצוני בעת הרחצה.

 

LA ROCHE–POSAY – מותג הדרמו-קוסמטיקה הבינלאומי המתמחה בעור רגיש, מומלץ על-ידי למעלה מ- 25,000 דרמטולוגים ברחבי העולם משיק את: LIPIKAR SYNDET AP +

 

LIPIKAR SYNDET AP +קרם רחצה לעור יבש ומגורה במיוחד מרגיע באופן מיידי את הגירוי והגרד מסייע להפחית את היובש הקיצוני כבר בעת הרחצה מתאים לשימוש בתינוקות, ילדים ומבוגרים/

צילום: יח"צ חו"ל

  • LIPIKAR SYNDET AP+ – קרם רחצה עדין במיוחד לגוף, בעל פורמולה מועשרת בחמאת שיאה וניאצינמיד, בשילוב עם אקווה פוסיאה פוליפורמיס, מרכיב פעיל חדשני וייחודי המעוגן בפטנט הפועל על הגורמים היוצרים עור מגורה במיוחד.

 

  • LIPIKAR SYNDET AP+  מתאים גם לשימוש על עור הקרקפת של תינוקות ולטיפול בקשקשת תינוקות ("קליפה" הנוצרת ע"ג ראש התינוק, סבוריאה של הקרקפת)

 

  • LIPIKAR SYNDET AP+ללא סבון, ללא בושם, ללא פראבן ונבדק על עור רגיש בישראל.

 

טעות נפוצה בטיפול העור הסובל מיובש קיצוני היא השימוש בסבון גוף שאינו מתאים. השימוש בתכשירי ניקוי לגוף שאינם מתאימים יכול להחליש עד מאד את היתרונות המועילים של הטיפולים המיועדים לעור מסוג זה. עבור יעילות אופטימאלית, טיפוח עור יבש באופן קיצוני צריך להתחיל במקלחת.

 

השימוש בתכשירי ניקוי שאינם עדינים דיים מחמיר יובש קיצוני – עור הנוטה לאקזמה הוא מצב עור מורכב אשר מושפע מאיזון עדין בין גורמים גנטיים וסביבתיים. בעידן המודרני, עור הנוטה לאקזמה מותקף על ידי גורמים מרובים אשר יכולים לגרום להתפרצויות התופעה: אלרגנים, מים קשים ורמות זיהום סביבתי גבוהות.

 

עור הנוטה לאקזמה מאופיין על ידי:

  1. מחסום ליפידים פגום

שינוי בתפקוד המחסום יכול להפוך את העור ליבש מאוד וגס, רגיש לגורמים תוקפניים חיצוניים אשר עלולים לגרום לגירוד ולגירויים אחרים כתוצאה מרגישותו של העור.

 

  1. מיקרוביום בלתי מאוזן

על פני הרובד החיצוני שלו, לעור יש מערכת אקולוגית מורכבת של מיקרואורגניזמים (המיקרוביום של העור) אשר פועלים באינטראקציה עם העור על מנת להבטיח את בריאותו האופטימלית. מדענים אשר חוקרים את העור הוכיחו שעור הנוטה לאקזמה מראה מגוון מיקרוביום מופחת לעומת עור בריא.

 

עור יבש ביותר עם מחסום פגום, שצריך להיות מוגן, זקוק לשלב ניקוי עדין ומלחח, אשר דורש תכשיר רחצה לגוף ספציפי ומותאם: עדין מאד, ללא סבון, אשר יכול להרגיע את העור וגם להעניק לו לחות. 

 

מותג הדרמו-קוסמטיקה לה רוש-פוזה משיק את LIPIKAR SYNDET AP+ – ליפיקאר סינדט AP+ קרם רחצה לגוף עבור תינוקות, ילדים ומבוגרים הסובלים מעור יבש במיוחד. מתאים גם לעור רגיש, יבש מאוד, מגורה. מתאים גם לשימוש על עור הקרקפת של תינוקות ולטיפול בקשקשת תינוקות ("קליפה" הנוצרת ע"ג ראש התינוק, סבוריאה של הקרקפת).

 

 ההערכה היא שבישראל יש, שלמעלה מ-350,000 אנשים סובלים מאטופיק דרמטיטיס, מתוכם, כ-315,000 (90%) הם ילדים ומחציתם מתחת לגיל שנתיים.

 

לה רוש-פוזה מציג כיום מהפכה בניקוי העור: ליפיקאר סינדט AP+ – קרם רחצה לעור יבש ומגורה במיוחד בפורמולה עשירה המרגיעה באופן מיידי את הגירוי והגרד ומפחית את היובש הקיצוני בעת הרחצה.

צילום: מוטי פישביין

קרם רחצה ייחודי עבור טיפוח גלובאלי לעור עם 3 תכונות עיקריות: ניקוי, החדרת לחות והרגעה:

הפורמולה המכילה:

  • חמאת שיאה- הידועה בסגולות המזינות שלה, מספקת לעור את הליפידים להם הוא זקוק כדי לשקם את הלחות, הגמישות והנוחות שלו.

  • ניאצינאמיד -פועל מיידית על המנגנונים הביולוגיים של הגרד, מעכב את שחרור ההיסטמין, המעורר גירוד, בעודו מסייע לשקם את המחסום העורי.

  • פורמולה המשלבת אקווה פוסיאה פוליפורמיס, מרכיב פעיל חדשני וייחודי המעוגן בפטנט הפועל על הגורמים היוצרים עור מגורה במיוחד.מסייע לשמור על מחסום המיקרוביום של העור

  • מים טרמליים ממעיינות לה רוש-פוזה המסייעים בהרגעת העור באופן טבעי.

 

 ליפיקאר סינדט AP+ –ללא סבון, ללא בושם, ללא פארבן

 

עצות שימושיות- לעור יבש ומגורה במיוחד:

  1. לרחוץ את העור בעדינות מידי יום ביומו.

  2. להימנע מסבונים או מוצרי ניקוי אגרסיביים. יש לבחור בתרחיצים קרמיים עשירים בליפידים.

  3. להשתמש במים בטמפרטורה בין 32 ל-34 מעלות צלזיוס.

  4. להקפיד לשטוף ביסודיות את העור.

  5. לייבש את העור עם מגבת רכה, מבלי לשפשף אותו.

 

הוראות שימוש:

יש להוציא את הכמות הרצויה של LIPIKAR SYNDET AP+ אל כף היד ולעסות בעדינות על עור לח. בסיום הפעולה יש לשטוף ביסודיות את העור.

ליפיקאר סינדט AP+ אינו שורף בעיניים.

לאחר הרחצה יש למרוח קרם גוף עשיר להשבת הליפידים ולהפחתת הגירויים, כמו ליפיקאר באום +AP (+LIPIKAR BAUME AP).

מחיר מומלץ לצרכן: 60 ₪ ל-200 מ"ל / 99 ₪ ל–400 מ"ל.

 

אמנת הבטיחות של מוצרי לה רוש-פוזה

היפואלרגני

ריכוז גבוה של חומרים פעילים נבחרים.

מכיל את המים הטרמליים ממעיינות לה רוש-פוזה, בעלי השפעה מרגיעה ואנטי אוקסידנטית על העור.

יעילות מוכחת בתנאי שימוש אמתיים.

מרכיבים וחומרי ריח בכמות המינימלית ההכרחית

אריזה הממזערת את הסיכון לזיהום חיידקי

תאריך תפוגה מצוין על גבי כל המוצרים

 

את מוצרי הטיפוח של לה רוש-פוזה ניתן להשיג בבתי מרקחת פרטיים, רשתות הפארם, ובתי המרקחת של קופות החולים ובקנייה און-ליין באתר המכר השונים:

https://shop.super-pharm.co.il

www.drugstore.co.il

www.medi-link.co.il

www.telepharma.co.il

www.bela.co.il

www.maxpharm.co.il

 

הצטרפו  לקהילת לה רוש-פוזה:

פרטים נוספים ושירות לקוחות 09-7735556