כותרות אחרונות
Search

מותג הטלפונים הניידים "oneplus" השיק בישראל באופן רשמי את המכשיר המתקדם ביותר, oneplus pro 7

מותג הטלפונים הניידים "oneplus"  השיק בישראל באופן רשמי את המכשיר המתקדם ביותר, OnePlus 7 Pro !

המכשיר החדש והמתקדם הושק בישראל באופן רשמי כשבועיים לאחר השקתו על ידי החברה מחוץ לישראל.

את ה- OnePlus 7 Pro ניתן להשיג  בישראל במחיר  של 3,350 שקלים דרך חברת Cell Now שהיא היבואן הרשמי.

המכשיר החדש הוא חכם, מהיר ואלגנטי !

 

משמאל לימין: אושר פור מבעלי החברה ואלכס עובד בכיר בחברה – צילום: אבי בר

 

באירוע שנערך בתל אביב, הציגו אושר פור מבעלי החברה ואלכס עובד בכיר בחברה, בפני אנשי תקשורת ומובילי דעה את OnePlus 7 Pro המכשיר החדש של OnePlus 

 

צילום: אבי בר

 

מדובר במכשיר טלפון נייד עם מסך ענק ומדהים ללא שוליים, ביצועים מהירים במיוחד, טביעת אצבע מהירה על גבי המסך, חיי סוללה טובים מאד, מקום לשני כרטיסי סים, מצלמה טובה מאד ותוכנה מעולה. יחד עם זאת, למכשיר החדש אין טעינה אלחוטית, שקע אוזניות ואפשרות של הוספת כרטיס הרחבה.

 

צילום: אבי בר

 

ה-OnePlus 7 Pro מציע למשתמש חידושים  משמעותיים לעומת המכשיר הקודם שהושק על ידי  החברה. מדובר במסך  גדול של  6.67 אינץ’ מסוג Fluid AMOLED, הפרוש על פני כל המכשיר כולו  ללא שוליים ברזולוציית + Quad HD ובפריסה של 1440×3120 פיקסלים.  המסך מספק תמונה  חלקה ומרהיבה ומשולבת בו תמיכה של סורק טביעות אצבע שיופעל בנגיעה על המסך.

 

צילום: אבי בר

 

למכשיר החדש יש שלוש מצלמות גב וחידוש מרענן וייחודי, מצלמת סלפי הקופצת מחלקו העליון. המצלמה במכשיר החדש נותנת מענה טוב מאד לצילומי לילה. הסוללה של המכשיר החדש בהספק של 4000ma עושה רושם מצוין ומחזיקה מעמד זמן רב.  ואם לא די בכך, המטען החדש Warp Charge המצורף  למכשיר, טוען  50% מהסוללה תוך פחות מ- 30 דקות. הרמקול הפנימי של המכשיר חזק ונעים לאוזן.

 

סקירה מלאה על OnePlus 7 Pro תעלה בהמשך……