כותרות אחרונות
Search

מותג הקולה "Pepsi" מבית טמפו, הוציא השבוע לדרך, מהלך שיווקי אמיץ במיוחד…….

PEPSI  VS  COCA  COLA

מותג הקולה Pepsi מבית טמפו, הוציא השבוע לדרך, מהלך שיווקי אמיץ במיוחד בו הוא מעמיד את מבחן ה-  Pepsi Taste Challenge הבינלאומי, מבחן טעם בין שתי חברות הקולה האהובות והמועדפות על הישראלים.

 

מבחן הטעם של Pepsi החל בשנת 1975 בארצות הברית וזכה שם להצלחה גדולה והעדפה ברורה למשקה ה Pepsi . המטרה הייתה להראות שאנו בוחרים את משקה הקולה שלנו לא לפי הטעם אלא לפי ההרגל.

 

כחלק ממהלך בינלאומי נרחב Pepsi Taste Challenge , גם בארץ המותג רצה להראות שכאשר מקיימים מבחן טעם ללא ידיעה על המותג יש שוני בבחירות ובהעדפות שהושרשו לאורך השנים. 

 

במבחן השנה, בחרו לאתגר עם המותג Pepsi max את משקה הקוקה קולה הקלאסי האדום הנמכר ביותר, זאת מתוך הידיעה שפפסי מקס, שהינו משקה דיאטטי ללא סוכר, טעים בדיוק ואף יותר מהמתחרה הסוכרי שלו.

 

אז למה להמשיך ולצרוך סוכר כאשר ישנה אלטרנטיבה טעימה עם מקסימום טעם וללא סוכר?

 

צילום – יוסי לזרוף

 

אתגר ה Pepsi Taste Challenge מתקיים בכל רחבי הארץ מצפון עד דרום ופונה לכל הקהלים ומזמין את כולם להשתתף בו ולבדוק מה באמת הטעם שלהם במבחן טעימה עיוורת.

ענת סגל, מנהלת חטיבת המשקאות הלא אלכוהוליים בטמפו: "לאחר שבשנה שעברה במסגרת מבחן הטעם של פפסי מקס, הוכחנו במבחני טעימה עיוורים שפפסי מקס טעים יותר מהמתחרה ללא הסוכר, אנחנו עולים מדרגה ומאתגרים את הקולה עם הסוכר הנמכרת ביותר. אנו מאמינים שבעקבות המהלך צרכנים יפנימו שאין טעם לשתות משקה מלא בסוכר, כשיש אלטרנטיבה טעימה יותר ללא סוכר בכלל".

 

בסיום מבחני הטעימה בשטח, חברת טמפו ייצאו בקמפיין נוסף אשר יכריז על התוצאות ויכריע אחת ולתמיד- מהו באמת  טעם הקולה המועדף על אזרחי ישראל.

 

פרטים נוספים על הפעילות והאירועים בהם ניתן לעשות את מבחן הטעם ניתן למצוא באתר הבית

http://pepsimax.co.il/