כותרות אחרונות
Search

מותג היופי אסתי לאודר משיק סדרת טיפוח מהפכנית המחוללת פלאים במתאר קווי הפנים

במסגרת שבוע האופנה של תל אביב שנערך ב TLV מתחם האופנה החדש של גינדי, השיק מותג היופי "אסתי לאודר" שני מוצרים חדשים שישנו את את פניהן של הנשים….

מימד חדש! לראשונה בעולם הטיפוח: שימוש בטכנולוגיות פורצות דרך המסייעות ליצירת קווי מתאר יפהפיים ותווי פנים מוגדרים יותר מכל זווית.

מעתה, כל זווית היא הזווית הטובה ביותר שלך!! מותג היופי המוביל אסתי לאודר משיק את NEW DIMENSION סדרת טיפוח מהפכנית המחוללת טרנספורמציה  המסייעות ליצירת קווי מתאר יפהפיים ותווי פנים מוגדרים יותר מכל זווית.

הסדרה כוללת 4 מוצרים

 2 מוצרי טיפוח:

  • סרום מרוכז המעניק מראה מעוצב ומסותת וכן מוסיף נפח/מילוי לפנים

  • תכשיר נקודתי המסייע בהענקת תחושה מהודקת. מרים ומותח

2 ערכות קונטור להארות והצללות:

האחת מיועדת לחיטוב הפנים, השנייה להדגשת קווי המיתאר ומבנה העיניים

 esti lauder 7

פרספקטיבה חדשה ומימד שונה. אסתי לאודר מעצימה מעתה את הנשים ומעודדת אותן לחולל מהפכה במראה שלהן ומאפשרת להן להגדיר אותו בדרך חדשה לחלוטין.

New Dimension, סדרה המחוללת שינויים עמוקים בעור בעזרת תכשירים רבי עוצמה, התורמים לשינוי הדרך בה רואות נשים את עצמן. הקולקציה כוללת סרום פורץ דרך, תכשיר לטיפול מדוייק ונקודתי, ערכת קונטור לפנים וערכת איפור להדגשת קוי המתאר של העיניים.

סדרה חדשה זו עוזרת להענקת נפח ניכר לעין ולשיפור בולט ברשת התמיכה העורית, מחטבת את תווי הפנים, מחמיאה להם ומבליטה אותם. התוצאה המתקבלת היא שינוי אמיתי במראה העור הן באופן מידי והן לאורך זמן. תוספת הנפח הנדרשת מוענקת באופן ניכר לעין. תווי הפנים זוכים למראה מוגדר יותר. הלחיים וקו הלסת נראים מחוטבים יותר. ללא ספק, מדובר בסדרה מהפכנית. סדרת New Dimension מעניקה נקודת מבט חדשה לחלוטין על מושג היופי.

המדע שמאחורי הטרנספורמציה
הסוד ליצירת קווי מתאר יפהפיים בפנים הוא שיפור ניכר לעין בנפח העור ובתשתית העורית. "ידענו שהתשתית העורית מסייעת בהענקת דחיסות ותיחום המאפיינים עור נעורים," אומרת ד"ר נדין פרנודה, סגנית נשיא למחקר הביולוגיה של העור ומרכיבים ביו-אקטיביים במחלקת המחקר והפיתוח. "עם זאת, הודות למחקר האחרון שערכנו, אנו יודעים כעת שכדי לחולל טרנספורמציה של ממש, חשוב במיוחד לשפר גם את נפח העור באופן ניכר לעין." הנפח מעניק מימד נוסף לעור. לכן, כשרוצים לשפר את מראה קווי המתאר של הפנים, הכרחי לשפר את נפח העור ואת התשתית העורית.

נקודת מבט חדשה למושג היופי
New Dimension משנה גם את הדרך שבה רואות נשים את עצמן. אסתי לאודר הרחיקה לכת אל מעבר ניסויי הלקוחות המסורתיים ונעזרה בניסויים מתקדמים בתחום מדעי העצב, המודדים תגובות פיזיולוגיות ורגשיות. ניסויים אלה משמשים כבר זמן רב להבנת תגובותיהם של אנשים כפי שהן מתבטאות בתפקוד המוח ומערכת העצבים. אסתי לאודר ערכה לראשונה ניסוי כזה למדידת התגובות הפיזיולוגיות והרגשיות של נשים לאחר שימוש ב- New Dimension Shape + Fill Expert Serum. התוצאות שהתקבלו יוצאות דופן: 91% מהמשתתפות חוו שינוי חיובי במצב הרוח לאחר שימוש ב-   New Dimension Shape + Fill Expert Serum וחשו נלהבות יותר לגבי מראן. הנשים אף דיווחו על תחושות הנאה ותדהמה בעקבות השימוש.

המוצרים בסדרה:

esti lauder 1

New Dimension Shape + Fill Expert Serum 

  • סרום בעל נוסחה מרוכזת ורבת עוצמה הממלא נפח חסר בעור ומחליק אותו בעת שהוא פועל בכל ההיבטים של מראה העור – נפח, דחיסות והגדרה – על מנת לסייע בשיקום ניכר לעין של נפח העור והתשתית העורית.

  • נפח: טכנולוגיית עיצוב מחוללת טרנספורמציה מעניקה תוספת נפח הכרחית וניכרת לעין בשכבות הרבות המצויות בפני השטח של העור. הטכנולוגיה מסייעת לפעולת החומצה היאלורונית, הפילאגרין והליפידים, מעניקי נפח וממלאי נפח הקיימים בעור באופן טבעי, לסיוע בהשבת המראה המלא והטבעי של הפנים. מחליקי עור רבי-עוצמה מחוללים "מיקרו-שינויים עיצוביים" בפני השטח של העור הודות להאצת תהליכי ההתחדשות הטבעיים שלו. פעולות אלה חושפות מרקם חדש לחלוטין ועוזרות להחזיר לעור מראה מלא, טבעי ובעל נפח.

  • דחיסות (התשתית העורית): קומפלקס פרו-קולגן עוזר להשיב לעור דחיסות באופן ניכר לעין תוך סיוע למבנה התמיכה הטבעי שלו. העור ייראה דחוס, מוצק ומורם יותר וקווי המתאר שלו תחומים באופן ברור יותר. מראה הלחיים משתפר וקו הלסת נעשה מוגדר ברור יותר. לאורך זמן, חלה טרנספורמציה במראה העור, שהופך לרענן ולגמיש יותר.

  • הגדרה (התשתית העורית): הסרום החדש פועל בשכבות הרבות בפני השטח של העור ותומך בחלבונים שתפקודם חיוני לקידום "מבפנים החוצה" של הכוח והגמישות הטבעיים של העור ושל מראהו המורם. מחזקי עור רבי עוצמה תומכים בפיברונקטין והאלסטין, חלבונים הקיימים בעור באופן טבעי. אלסטין מסייע בשיפור ניכר לעין של מוצקות העור ושל "קפיציותו", ואילו פיברונקטין משפר את הקשרים בין חלבונים הנמצאים בעור באופן טבעי. הודות לכך, הפורמולה המרוכזת של הסרום מחזקת את "הארכיטקטורה הפנימית" של העור ותורמת לשיפור בגמישות העור, להגדרה ברורה יותר של תווי הפנים ולתיחומם באופן ניכר לעין.

  • שלוש הפעולות הממוקדות הללו מסייעות יחדיו להגדרת מראם של קווי המתאר בפנים ולקבלת עור במראה מושלם ביופיו מכל הזוויות. זאת טרנספורמציה שכל אישה תאהב.

תכולה: 50 מ"ל / 30 מ"ל

מחיר לצרכן: 774 ₪ / 575 ש"ח

esti lauder 2

 

New Dimension Expert Liquid Tapeלהידוק ומתיחה

ממש כמו "סלוטייפ נוזלי", תכשיר טיפולי זה מהדק ומגמיש את האזורים בפנים, שבהם פעולה זו נדרשת במיוחד – לאורך עצמות הלחיים העליונות ומעלה, לעבר הרקות ואזור העיניים כולו. תחושת ההידוק מורגשת מיד. פולימרים הפועלים במהירות מסייעים להתמקד בקווי מתאר בולטים בפנים ולהעניק להם תחושה מהודקת יותר. לאורך זמן, העור נראה מוצק וגמיש יותר בזכות מרכיבים המעצימים את פעולת החומצה ההיאלורונית וקומפלקס פרו-קולגן. העור שסביב העיניים זוכה למראה מורם ומפוסל יותר. אם משתמשים בתכשיר זה במקביל לסרום, יש להתחיל במשיחה שלו תחילה  על עור נקי ויבש. כאשר ה"דבק" מתקבע, יש למשוח את הסרום על העור בטפיחות עדינות ולא במריחה. לשימוש מדי בוקר וערב.

תכולה: 15 מ"ל

מחיר לצרכן: 426 ש"ח

esti lauder 3

New Dimension Shape + Sculpt Face Kitלפיסול מיידי של הפנים

ערכת קונטור לתיחום בשיטת "הכל בתכשיר אחד" המעניקה מסגרת אידיאלית לפנים. כוללת שני גוונים המפסלים את הפנים באופן מיידי וביד אמן. הגוון הבהיר מדגיש את עצמות הלחיים, הגבות והאף הודות להארת מרכז הפנים. לגוון הכהה פעולה מחטבת ומפסלת המדגישה שקעים בלחיים ויוצרת הצללות במקומות הדרושים באמצעות שני גווני קרם. הגוונים הניטראליים יהפכו את הדגשת קווי המתאר למשימה שאי אפשר להיכשל בה.

מחיר לצרכן: 293 ש"ח

esti lauder 4

New Dimension Shape + Sculpt Eye Kitלשינוי מיידי באזור העיניים

ערכת איפור להדגשת קווי המתאר של העיניים המסייעת להענקת צורה ומראה אידיאליים לעיניים. מעוניינת בעיניים גדולות, בוהקות, מורמות ותחומות יותר? הערכה החדשה מעניקה צורה ומראה אידיאליים לעיניים. כוללת שלישיית גוונים המותאמים ביד אמן ומשתעשעת בהצללה ובגימור להענקת עומק והגדרה. פלטת הגוונים, המתאימה לכל אישה, מספקת החלקה, תיחום והדגשה הודות לבסיס מחליק, גוון תוחם וקרם מדגיש. הבסיס המחליק מכין את העפעפיים ליום שבפתח בשעה שהגוון התוחם מגדיר את מראה העין בהתאם לצורה הנדרשת והקרם המדגיש מבליט את המראה ומוסיף לו דגשים.

מחיר לצרכן: 208 ש"ח

להשיג ברשתות הפארם, אפריל והמשביר לצרכן.