כותרות אחרונות
Search

מגזין "Travel Weekly Asia" היוקרתי בחר בפיליפינים להיות בין עשרת היעדים המרגשים והמלהיבים לשנת 2023.

צילום: באדיבות משרד התיירות של הפיליפינים (DOT), אורי מגנוס וטים רוק.

 

 

מגזין "Travel Weekly Asia" היוקרתי בחר בפיליפינים להיות בין עשרת היעדים המרגשים והמלהיבים לשנת 2023.

בתוך כך, משרד התיירות של הפיליפינים נערך לקראת יריד התיירות הבינלאומי IMTM בתל אביב בין ה-14 ל-15 לפברואר 2023 עם ביתן בגודל של 70 מטר רבוע. לישראל תגיע משלחת רמת דרג מהפיליפינים במטרה לחשוף את ארץ האיים הקסומה לציבור המטיילים הישראלי.

 

צילומים באדיבות: משרד התיירות של הפיליפינים (DOT), אורי מגנוס וטים רוק ומריו טרואיאני.

 

בבחירה בפיליפינים נאמר כי ארץ האיים מהווה עולם קסום וגן עדן של ממש עם 7641 איים, שמרביתם אינם מיושבים ומכוסים בג'ונגל פראי.  בפיליפינים ישנם 21 הרי געש פעילים וקו חוף מהארוכים בעולם עם מים צלולים בצבעי כחול-ירוק; מפלים מהסרטים; יערות גשם; שוניות אלמוגים יפהפיות; אקלים טרופי וגן עדן לחובבי הצלילה. שוניות אלמוגים יפהפיות ועולם תת ימי מרהיב עם דגים טרופיים. איים אקזוטיים עם חול לבן ודקלי קוקוס; חופים לגלישת גלים מהטובים בעולם ורצועות חוף מרהיבות באינסוף גוונים של טורקיז ותכלת. המבקרים בפיליפינים יגלו שטחים עצומים של שדות אורז, אוצרות טבע ותרבות עשירה, בהם שבטים נידחים המנהלים אורח חיים מסורתי מזה אלפי שנים. מגוון עשיר של תרבויות המתבטא ביותר מ-180 שפות. תושבים מכניסי אורחים ואוהבי מוסיקה. מדינות נוספות שמופיעות בטופ 10 של המגזין לשנת 2023: ערב הסעודית, ניו יורק סיטי, פינלנד, קירגיסטן, מונקו, ירדן, בוסניה והרצגובינה, בהוטן ופיג'י. 

 

צילומים באדיבות: משרד התיירות של הפיליפינים  – צילום: פרנסיסקו גוררו

 

בתוך כך, הפיליפינים נערכת לקראת פתיחת יריד התיירות הבינלאומי IMTM בתל אביב בין ה-14 ל-15 לפברואר 2023 בהשתתפות עשרות מדינות מהעולם. לארץ צפויה להגיע משלחת רמת דרג מהפיליפינים וכן סיטונאי תיירות מובילים, שמעוניינים לקדם את תנועת התיירות לארץ האיים הקסומה. ביתן הפיליפינים ישתרע על שטח של 70 מטר רבוע באקספו תל אביב. כמדי שנה צפוי ביתן הפיליפינים למשוך אליו מבקרים רבים. שרת התיירות של הפיליפינים, כריסטינה גרסיה פרסקו, הצהירה כי היעד של הפיליפינים לשנת 2023 הוא להגיע ל-4.8 מיליון תיירים מרחבי העולם.

 

צילומים באדיבות: משרד התיירות של הפיליפינים (DOT), אורי מגנוס וטים רוק ומריו טרואיאני.

 

בשנת 2022 ביקרו בפיליפינים 2.46 מיליון תיירים, מעבר לתחזית שעמדה על 1.7 מיליון. בשנת 2019, שהייתה שנת השיא, ביקרו בפיליפינים יותר מ-8 מיליון תיירים. שנת השיא בתיירות מישראל לפיליפינים הייתה 2019 עם 22,851 תיירים. שנת השיא בתיירות מישראל לפיליפינים, עד כה, הייתה 2019 עם 22,851 תיירים. בחודשים פברואר עד סוף דצמבר 2022 ביקרו בפיליפינים 9,499 תיירים מישראל והצפי לשנת 2023 להגדיל בצורה משמעותית את מספר המטיילים מישראל.

 

הצילומים באדיבות: משרד התיירות של הפיליפינים (DOT), ארווין לים וטים רוק. www.morefunawaits.com