כותרות אחרונות
Search

סורק החולשות של "קייראן" מזהה פרצות אבטחה בדרך מהירה וחסכונית ביותר.

צילום: יח"צ "קייראן"

 

סורק החולשות של "קייראן" מזהה פרצות אבטחה בדרך מהירה וחסכונית ביותר.

סורק החולשות של "קייראן" מאפשר למשתמשים לסרוק את נכסי הרשת שלהם אל מול מאגר של למעלה מ-30,000 חולשות באמצעות שימוש באוטומציה עוצמתית אשר מזהה פרצות אבטחה בדרך הכי מקצועית, מהירה והחסכונית ביותר.

 

הסורק מגובה ומתוחזק על ידי מומחי אבטחת סייבר מקצועיים, "קייראן" מאפשר לארגונים לסרוק דומיינים וסאב-דומיינים באופן עצמאי ובהיקף בלתי מוגבל במחיר קבוע וסביר. בכך, "קייראן" מנגישה בדיקות חדירה עבור עסקים קטנים וגדולים כאחד.

 

עדן צרף, בעלים שותף וחלק עיקרי בכתיבת קוד המוצר של "קייראן": "אני מאמין שכל חברה הפועלת כיום ברשת צריכה לבצע מבדקי חדירה על נכסיה האינטרנטיים, ללא קשר לגודלה או לתעשייה בה היא פועלת. בעידן הדיגיטלי, אבטחת מידע צריכה להיות זכות, לא פריבילגיה".

 

צילום: יח"צ "קייראן"

 

חברות משקיעות כמות עצומה של משאבים בהכשרת אנשי מכירות ושיווק, אז מדוע לא להשקיע זאת בנציגות העיקרית שלהם, אתרי האינטרנט שלהם, שזו הפלטפורמה דרכה עסקים מציעים את שירותיהם, מתקשרים עם לקוחות קיימים ופוטנציאליים ואוספים מידע קריטי.

 

סהר אביטן, המנכ"ל הנוכחי ושותף לייסודה של "קייראן": "לפי מגזין העוסק באבטחה, קורות ביום אחד יותר מ-2,200 מתקפות, מה שאומר כי מתבצעת מתקפת סייבר אחת בכל 39 שניות. חברות רבות אינן יודעות שהן "על הכוונת". לא משנה גודלן או תחומן, חברות יהיו נתונות בסכנה. זאת המציאות החדשה עימה אנחנו נאלצים להתמודד."

 

צילום: יח"צ "קייראן"

 

"קייראן" מרחיבה בימים אלה את רשת שחקני המפתח שלה בתחום אבטחת הסייבר מכל רחבי העולם, כולל ארצות הברית, בריטניה, קנדה, המזרח התיכון וצפון אפריקה. לשם כך, קייראן תנכח בתאריכים 29.1-1.2 בכנס הסייבר-טק בתל אביב.

 

סייבר-טק הוא כנס ה-B2B המוביל בתעשיית הסייבר המקיימת אירועים בכל רחבי הגלובוס.

אתם מוזמנים לבוא ולבקר אותם בכנס וללמוד כיצד תוכלו להגן על נכסיכם היקרים ביותר.

 

לינק לסייבר-טק תל אביב –
 https://www.cybertechisrael.com/

לינק לאתר קייראן – Kayran – Web Application Vulnerability Scanner

Kayran – Web Application Vulnerability Scanner