כותרות אחרונות
Search

שוקולד הוא סיפור אהבה מתוק וטעים שאנו מעניקים למי שאנחנו אוהבים

שוקולד אהבה ומה שביניהם!

שוקולד הוא למעשה סיפור אהבה מתוק וטעים  שאנו מעניקים בכל הזדמנות לאנשים שאנחנו אוהבים כמתנה מתוקה.

ג'נרל מילס מציעה ליום האהבה את הקינוח האולטימטיבי:FIBER ONE  עוגות אישיות בטעם שוקולד בראוניז ב- 90 קלוריות בלבד!

מחיר מומלץ לצרכן: 23.90 ₪  למארז.

יום האהבה הבא עלינו לטובה, מהווה מזה שנים כחג השוקולד. רבות דובר על יחסי הגומלין שיש בין השוקולד לאהבה ואף מחקרים רבים הוכחו זאת.  לא סתם טוענים ששוקולד כמתנה ליום האהבה הוא אחד הדרכים המאפשר לזוגות לשפר את היחסים ואת הרומנטיקה. 

אז רגע לפני ששוברים את הראש מה להביא לבת זוג בין שלל הפינוקים והארוחות הרומנטיות, ג'נרל מילס מציעה את הקינוח האולטימטיבי: FIBER ONE"", מותג עוגות אישיות בטעם שוקולד בראוניז, שהן גם טעימות וגם מאפשר לשמור על המשקל-  90 קלוריות בלבד.

כיום רבים מקפידים על שמירת אורח חיים בריא שכולל בין היתר תזונה נכונה, עליה חשוב להקפיד גם בחגים ואירועים. העוגה הייחודית מועשרת בסיבים תזונתיים (5.1 גר) הידועים כאחד ממרכיבי המזון החשובים והבריאים שקיימים. הסיבים תזונתיים חיוניים למניעת מחלות ולהפחתה או שמירה על משקל תקין כאשר הצריכה היומית התקינה למבוגרים הינה בין  25 ל- 30 גרם ליום.

טיפ להכנת פינוק  מתוק ומיוחד עם Fiber One:

  • כריך בראוני מתוק ומענג בטעם חמאת בוטנים – בקערה קטנה מערבבים גבינת שמנת וחמאת בוטנים. חוצים בראוניז שוקולד פאדג' של Fiber One לחצי, מורחים על תחתית חצי בראוני את הממרח, ומפזרים מעל שוקולד צ'יפס. מכסים בחצי השני של הבראוני.

     

fiber 3