כותרות אחרונות
Search

רשת "כללית אסתטיקה" מבית שירותי בריאות כללית מציגה את הדור הבא בחידוש והצערת העור!

XEO – צילום: יח"צ

 

רשת "כללית אסתטיקה" מבית שירותי בריאות כללית מציגה את הדור הבא בחידוש והצערת העור!

"XEO" – פלטפורמת הלייזר המתקדמת בעולם לטיפול במגוון מצבי עור מורכבים ובהצערת העור, מוצעת מעתה בכללית אסתטיקה  על ידי רופאים מובילים בתחומם.

 

רשת כללית אסתטיקה משיקה פלטפורמת לייזר מהדור החדש מבית חברת קיוטרה האמריקאית, יצרנית מכשירי הלייזר מהמובילות בעולם, המאפשרת טיפול מהיר ויעיל הרבה יותר מטכנולוגיות אחרות ומיועדת לטיפול בבעיות עור שונות. הפלטפורמה עומדת בתקנים המחמירים בעולם ומאושרת לשימוש על ידי ה- FDA האמריקאי ה-CE האירופאי ומשרד הבריאות. כל הטיפולים בפלטפורמת "XEO"  מתבצעים ברשת כללית אסתטיקה על ידי רופאים מומחים ברפואת עור.  

טיפולי הלייזר  בפלטפורמת "XEO" מציעים מספר יישומים (אפליקציות) ושימושים במכשיר אחד. רשימת בעיות העור בהן ניתן לטפל באמצעות היישומים השונים של המכשיר כוללת: כתמי עור חומים (אופייניים בבעלי עור בהיר ומכונים לפעמים כתמי גיל), כתמים אדומים שמקורם בכלי דם, ורידים ונימים ברגליים ובגוף, נימים בולטים בפנים (קופרוזיס), נמשים, נגעים וסקולרים (אנגיומות) , פיגמנטציה, אקנה, צלקות אקנה, כתמי שמש, צלקות, צלקות לאחר ניתוחים שונים, ורידי עכביש, שיפור איכות העור והצערת העור ועוד…

 

XEO – צילום: יח"צ

 

המכשיר משלב מספר דרכי טיפול:

  1. טיפול אור הבזקי (IPL) – יסיר ויטשטש כתמים חומים. "נגעים חומים" נפוצים בעיקר אצל נשים בעלות עור בהיר בכל גיל (הכתמים החומים נפוצים יותר אצל מטופלות מעל גיל 60). כתמים אלה המכונים גם "כתמי שמש" או "כתמי גיל" מופיעים בגב כפות הידיים, באמות ובאזור הדקולטה.

 

  1. טיפול לייזר וסקולרי (Nd:YAG) – מסיר ומטשטש נגעים "אדומים" שמקורם בכלי דם. מדובר על טיפול משודרג לזה הקיים להעלמת נימים ופנים וכלי דם בולטים בצדי האף וגם באדמומיות באזור הפנים (קופרוזיס). כמו כן הטיפול ב- "XEO" יעיל בטיפול לכלי דם מורחבים ברגליים.

 

  1. טיפול ג'נסיס – טיפול קצר ללא התאוששות או החלמה לשם הצערת העור ולעידוד ההתחדשות הטבעית שלו. בארה"ב הוא מכונה "טיפול ארוחת צהריים" כיוון שניתן לעבור אותו בזמן הפסקה קצרה מהעבודה ולשוב לשגרה ללא בעיות. טיפול זה מבוסס על שימוש בלייזר מסוג Nd:YAG המוגן בפטנט רשום. הטיפול נועד להשיב לאחור את נזקי הזמן של העור ולשקם את המראה והמרקם שלו.

 

הטיפולים השונים יכולים להתאים לרוב המטופלים, אך מותנים בבדיקה של רופא עור מומחה כדי להתאים את סוג הטיפול, מספר מפגשי הטיפול הנדרשים ואף בחינה של שילוב של טיפולי לייזר עם טיפולים אסתטיים אחרים כמו הזרקות חומרי מילוי ועוד. כמו בכל טיפול וניתוח בכללית אסתטיקה, התהליך מתחיל בפגישת ייעוץ, בה מתאימים את הטיפול למצב של המטופל או המטופלת, לציפיות שלהם מהטיפול ולשיטות ולטכנולוגיות הקיימות.

 

לימור רפאל-בלפונטה, מנהלת רשת כללית אסתטיקה: "כללית אסתטיקה גאה לעמוד בקדמת הטכנולוגיה, ולהציע לקהל לקוחותיה את מגוון טיפולי האסתטיקה המתקדמים ביותר לטיפול בבעיות עור שונות  הטיפולים מבוצעים ע"י רופאים מנוסים ומומחים לרפואת עור, תחת פיקוח ואחריות רפואית מלאה של הרשת ושל קופת חולים כללית".   

 

ד"ר עמוס לויאב, הרופא הראשי של רשת מרפאות כללית אסתטיקה: "הגידול המשמעותי בביקוש לטיפולים אסתטיים בישראל ובעולם הוביל לפיתוחים טכנולוגים מדהימים שמקצרים תהליכים ומבטיחים טיפולים בטוחים עם מינימום תופעות לוואי שמביאים לתוצאות מצויינות. הרופאים ברשת כללית אסתטיקה עברו השתלמות מקצועית בפלטפורמת Xeo והידע המקצועי העצום שלהם, לצד מחוייבות הרשת לעמוד בסטנדרטים הגבוהים ביותר של טיפול מקצועי, אמינות ובקרה רפואית, מבטיחים ללקוחותינו את התוצאות הטובות ביותר גם בטיפולים בטכנולוגיה החדשה הזו".