כותרות אחרונות
Search

רשת קרוקס & מור משיקה אתר מכירות מקוון חדש

רשת קרוקס & מור משיקה אתר מכירות מקוון חדש

WeShoes Online Shopping

חברת קולנוע חדש, מחזיקת רשת קרוקס & מור גאה להשיק את אתר המכירות המקוון החדש שלה

האתר החדש עלה לאוויר וישמש כנקודת מכירה בנוסף ל 70 חנויות הרשת בפריסה ארצית

מיכאל הורוביץ, משנה למנכ"ל: "חברת קולנוע חדש בעלת רשת Crocs&More ממשיכה לחזק את מעמדה כמובילה בענף ההנעלה בישראל ומשיקה את אתר הקניות המקוון המתקדם בישראל עם ממשק מלא למערכות הליבה והלוגיסטיקה של החברה. האתר החדשני מציע את כל מגוון המוצרים לנשים, גברים וילדים. עוד הוסיף מיכאל כי Crocs&More רואה באתר המכירות את אחד ממנועי הצמיחה העתידים של החברה ".

חברת קולנוע חדש מבעלי רשת ההנעלה קרוקס אנד מור משיקה את אתר המכירות החדש שלה "WeShoes" אשר יאגד בתוכו את כל מותגי הקבוצה וישמש כנקודת מכירה בנוסף לסניפים אשר נמצאים בפריסה ארצית.

krox 3

צילום שי יחזקאל

אתר WeShoes הינו אתר היבואן והמפיץ הרשמי של מותגי הנעלה מובילים כגון : Crocs, Yosi samra, Desigual,  Scholl, Rocket Dog, Blundstone עלה לאוויר ונחשב לאתר מתקדם, חדשני ומושקע אשר מחובר למערכות הליבה של החברה ומציע ללקוחות האונליין את כל מגוון המוצרים הנמכרים בחנויות הרשת לגברים, נשים וילדים בצורה נוחה ונגישה.

באתר מוצגים כל דגמי המותגים המיובאים לארץ בבלעדיות תוך סנכרון מלא עם קולקציות עכשוויות מחו"ל וחלק מהפריטים אף יוצעו לרכישה בבלעדיות באתר.

krox 4

צילום שי יחזקאל

בנוסף, ניתן למצוא באתר מגוון דגמי עודפים לצד הקולקציות החדשות והעדכניות אשר מתעדכנות באתר כמדי שבוע .

החברה דאגה כי מדיניות המחירים אשר נהוגה באתר תשמור על זהות מלאה למחירי המוצרים בחנויות, אך כערך מוסף האתר מציע ללקוח להזמין בכל רגע נתון מכל מכשיר המחובר לאינטרנט בכל שעה ולקבל את המוצרים באמצעות שליח עד הבית או באיסוף עצמי מנקודות המכירה של הרשת.

עם השקת השירות החדש, החברה מתחייבת לאספקת המוצרים המוזמנים דרך האתר המקוון תוך 5 ימי עסקים ומתחייבת להחזר כספי מלא עבור מוצרים באריזתם המקורית שלא נעשה בהם שימוש עד 14 ימים ממועד הרכישה.

krox 2

צילום שי יחזקאל

זכות החזרת מוצר הינה 365 יום בתנאי שהמוצר לא היה בשימוש ונשלח באריזתו המקורית.

פריסת חנויות רשת קרוקס אנד מור מונה כיום כ70 סניפים ומספקת יתרון משמעותי עבור לקוחות אתר הסחר WeShoes שכן הן ישמשו כנקודת שירות עבור לקוחות אשר יהיו מעוניינים להחליף או להשלים את רכישתם בנקודת מכירה הסמוכה למקום מגוריהם.

שירות הלקוחות של קרוקס אנד מור יתמוך באופן מלא באתר החדש WeShoes ויעניק זמינות מלאה עד שעות הערב באמצעות מענה טלפוני, הצ'אט והוואטצאפ.

כתובת האתר:

https://www.weshoes.co.il/he/comingsoon/index/index/be-the-first-to-shoe/me

טווחי המחרים:
בעונה החורף
ילדים 150-250 ₪
נשים 180-620 ₪
גברים- 240-620 ₪

דגמי עודפים ניתן החל מ- 49 ₪  
בעונת הקיץ

ילדים 100-270 ₪
נשים 99-400 ₪
גברים 150-420 ₪