כותרות אחרונות
Search

מותג המשקפיים הישראלי "המשקיפה" נכנס לרשת חנויות XRAY

כחלק ממהלך כולל של הרשת להכנסת מותגי פרימיום צעירים מהארץ ומחו"ל מותג המשקפיים הישראלי "המשקיפה" נכנס לרשת חנויות XRAY ההשקעה במהלך כמיליון שקלים

mashkifa 2

מותג המשקפיים הישראלי "המשקיפה" של מאיה ספיר ודפנה לוסטיג חתם על הסכם שיתוף פעולה עם רשת המשקפיים XRAY, במסגרתו יימכרו מעתה משקפי השמש של "המשקיפה" ב-10 חנויות הרשת ברחבי הארץ.

כניסת "המשקיפה" ל-XRAY  היא חלק ממהלך כולל שמבצעת הרשת בהשקעה של כמיליון שקלים להרחבת קו המוצרים שלה. אל משקפי השמש והראייה שהרשת מייצרת ומוכרת בטווח מחירים נגיש של 159-299 ₪ יתווספו מעתה משקפי שמש של מותגי פרימיום צעירים בטווח מחירים גבוה יותר – 349-1,200 ₪ ובראשם "המשקיפה" מישראל והמותגים המיובאים ריי באן, קומונו, ג'י סטאר, Sunday Somewhere ואחרים.

mashkifa 1

צילום: אייל נבו

"המשקיפה" הוא מותג משקפיים ישראלי של האופטומטריסטית המומחית מאיה ספיר ושדרנית הרדיו והטלוויזיה ואושיית האופנה דפנה לוסטיג. המותג, שהוקם בשנת 2012 נמכר עד כה בחנות המקוונת של המותג ובבוטיקי אופנה נבחרים ברחבי הארץ, כמו גם בבוטיקים בחו"ל כדוגמת "קורסו קומו 10" באיטליה.

מאיה ספיר ודפנה לוסטיג: "לאחר ארבע קולקציות בהן התבסס "המשקיפה" כמותג משקפיים ישראלי איכותי ואופנתי ליודעי דבר, אנו שואפות להתרחב ולהגיע לקהל מטרה גדול יותר.הפרישה הארצית של רשת XRAY  תאפשר לנו לממש את החזון".

ירון שאשו, מבעלי XRAY: "אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם "המשקיפה". כיצרן וכרשת ישראלית לתת במה למותג כחול-לבן שנמצא בחוד החנית של העיצוב הישראלי לצד מותגים מובילים מרחבי העולם".